Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خوزستان مربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان با اشاره به واریز مبلغی از سوی وزارت نفت به حساب اداره کل ورزش و جوانان خوزستان، گفت: جایز نیست که اداره کل ورزش و جوانان حتی هزار تومان از پول تیم های نفتی خوزستان را بردارد زیرا تیم های لیگ برتری دغدغه های زیادی دارند.

حمیدرضا عبداللهی در گفت و گو با ایسنا، اظهارکرد: یکی از دلایلی که اکنون در اردوی تهران هستیم و از همین جا به اراک می رویم تا در بازی هفته پنجم به مصاف آلومینیوم این تیم برویم، نبود زمین تمرینی در مسجدسلیمان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین علی رغم این که آقای شجاعی سرپرست باشگاه و فرماندار شهرستان خیلی پیگیر هستند تا دغدغه های تیم برطرف شوند و آقای کمالوند نیز دغدغه نداشته باشد اما هنوز مشکلات بزرگی وجود دارد و بازیکنان هنوز پول دریافت نکرده اند، در صورتی که وزارت نفت بودجه ای را برای تیم های نفتی خوزستان به حساب اداره کل ورزش و جوانان استان واریز کرده است.

وی افزود: طبق آنچه من خبر دارم هنوز اداره کل ورزش و جوانان این پول را به حساب باشگاه واریز نکرده است و حتی حرف و حدیث هم وجود دارد که اداره کل ورزش خوزستان می خواهد بخشی از این پول را به حساب باشگاه واریز نکند که اگر این کار صورت بگیرد، خیلی بد می شود. تا امروز تلاش کرده ایم، بازیکنان را به صورتی به زمین بفرستیم که واکنشی نسبت به مشکلات نداشته باشند و تا این لحظه هیچ کسی از بازیکنان ما بابت این که پولی دریافت نکرده اند، اعتراضی نشنیده اند.

مربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: قرار بود این مشکل حل شود ولی تاکنون حل نشده است و امیدوارم این مشکل تا فردا حل شود زیرا زمان زیادی تا بازی با اراک نمانده است و از نظر روحی روانی به شارژ مالی بازیکنان نیاز داریم. ضمن این که پرداختی به بازیکنان جزو تعهدات باشگاه است.

وی افزود: به هر حال باتوجه به این که وزارت نفت به تیم های نفتی کمک کرده است، جایز نیست که اداره کل ورزش و جوانان حتی هزار تومان از پول تیم های نفتی خوزستان را بردارد زیرا تیم های لیگ برتری دغدغه های زیادی دارند و همین تیم ها می توانند برای شهرهای خود شادی و شعف به ارمغان بیاورند. امیدوارم پول تیم های نفتی به صورت کامل به حساب باشگاه ها واریز شود.

عبداللهی همچنین گفت: دو سه بازیکن جدید جذب شده اند و به دنبال ارتقا سطح فنی مان هستیم. از نظر بدنی عقب بودیم که تلاش کردیم، چند درصدی روی این بخش کار کنیم و امیداوریم که کم کم بازیکنان مان را به مرز آمادگی برسانیم. با یک شیب ملایم در حال حرکت به سمت بالا هستیم و امیدواریم که بازیکنان با تمام وجود در تمرینات حاضر شوند. البته در کارمان نوسان داریم که طبیعی است و امیدوارم برطرف شوند و با یک نمودار مشخص رو به بالا حرکت کنیم.

وی در پایان نیز خاطر نشان کرد: تیم توانمندی داریم و حتی می توانیم در جدول تک رقمی شویم اما همه چیز در یک تیم کار فنی نیست و در کنار این موضوع یکسری امکانات و مسائل مالی مطرح است و همه باید مهیا باشند تا یک تیم به موفقیت برسد. بُعد فنی را ما می توانیم درست کنیم اما از نظر مدیریتی شاید نیازمند یک ساختار قوی باشیم. البته الان همه پای کار هستند و اگر به همین روند ادامه دهند، فکر می کنم نفت از نظر فنی نیز روزهای خیلی خوبی خواهد داشت.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی اخبار ورزشی خوزستان تيم فوتبال نفت مسجد سلیمان اداره کل ورزش و جوانان پول تیم های نفتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۶۷۰۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری روز ملی خلیج‌فارس با نمایشگاه اسناد و نقشه‌های تاریخی در بندر ماهشهر

به گزارش حوزه استان های خبرگزاری تقریب، همزمان با روز ملی خلیج فارس برنامه‌های متعددی باهدف یادآوری اهمیت و صیانت از نام خلیج‌فارس و تمدن ایرانی از هفتم تا سیزدهم اردیبهشت ماه جاری در سواحل بندر ماهشهر آغاز می‌شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خوزستان تصریح کرد: این رویداد با همکاری منطقه۳ نیروی دریایی سپاه، اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان، دریابانی بندر ماهشهر، اداره شیلات شهرستان بندر ماهشهر، آموزش و پرورش بندر ماهشهر و بندرامام خمینی، پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری، پژوهشکده مردم شناسی، موسسه فرهنگی هنری آوای نصر ایرانیان، موسسه آموزشی گردشگری فراز علم و دانش پارس، کانون فرهنگی هنری دایا، پتروشیمی بندرامام و شرکت عملیات غیرصنعتی و خدمات صنایع پتروشیمی بندر ماهشهر و پایگاه‌ منظر فرهنگی‌ تاریخی بندر ماهشهر برگزار می‌شود.

او ادامه داد: با هدف یادآوری اهمیت و صیانت از نام خلیج‌فارس برنامه‌های متنوعی از جمله رژه دریایی با حضور منطقه سوم نیروی دریایی سپاه، اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان، فرماندهی دریابانی و اداره شیلات با مشارکت ۱۵۰ شناور سبک و نیمه سنگین در آب‌های آزاد خلیج فارس برگزار خواهد شد.

ارسطوزاده گفت: طی برنامه‌های روز خلیج همیشه فارس در شهرستان بندر ماهشهر، یک زنجیره انسانی با حضور دانش‌آموزان بندر ماهشهر و بندرامام خمینی بر روی آب‌های آزاد خلیج فارس تشکیل خواهد شد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خوزستان بیان کرد: در این رویداد، نمایشگاه نقشه‌های تاریخی و کهن خلیج فارس و نمایشگاه عروسک‌های بومی اقوام ایران‌زمین “داگِشت” نیز از دهم تا سیزدهم اردیبهشت ماه در فرهنگ‌سرای فردوسی بندر ماهشهر برگزار خواهد شد. همچنین، همایش پژوهشی در عرصه مردم‌شناسی خلیج فارس نیز جزء برنامه‌های مدنظر در روز ملی خلیج‌فارس خواهد بود.

او بیان کرد: این رویداد یک فرصت مناسب برای ارتقای آگاهی عمومی درباره اهمیت ارزش‌های فرهنگی و طبیعی خلیج‌فارس است.


انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پلمپ ۱۷ باشگاه ورزشی ورامین در دستور کار
  • بنی‌تمیم: اکنون زمان حمایت همه‌جانبه از سه تیم لیگ برتری خوزستان است
  • انتشار آگهی فراخوان عمومی جهت ارزیابی کیفی پیمانکاران راه و ترابری
  • برگزاری روز ملی خلیج‌فارس با نمایشگاه اسناد و نقشه‌های تاریخی در بندر ماهشهر
  • رتبه برتر معاونت مشارکت های مردمی اداره کل نوسازی مدارس خوزستان در کشور
  • نجات ۳ شرکت خوزستانی از ورشکستگی
  • قاسم‌پور: مدیران آگاه و سالم باشند کار فوتبال خوب پیش می‌رود
  • آیین بزرگداشت هفته ترویج فرهنگ و منش پهلوانی در سنندج برگزار شد
  • تقدیر مسئولان استان خوزستان از مرد سال ورزش ایران / فیلم
  • محسن رضایی: غرب دست از حماقت بردارد