Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی – تیم ملی مصر با هدایت کارلوس کی‌روش، در رقابتهای انتخابی جام جهانی به تساوی ۲-۲ مقابل انگولا دست یافت.

این بازی در گروه F انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ در قاره آفریقا انجام شد و با این تساوی، تیم کارلوس کیروش در فاصله یک بازی مانده تا پایان دور گروهی صعود خود به مرحله پلی اف را قطعی کرد.

آنگولای میزبان شروع بسیار خوبی در این بازی داشت و در آستانه برنده شدن هم قرار گرفت چرا که با گلهای دقایق ۲۵ هلدر کاستا و ۳۵ انزولا که دومی از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید با نتیجه ۲-۰ از تیم مصر با ستاره هایی مثل محمد صلاح و محمد الننی جلو افتاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما شاگردان کارلوس کی‌روش بازگشت خوبی داشتند چرا که در دقیقه ۱+۴۵ با گل الننی هافبک تیم آرسنال بازی را به تساوی کشاندند و دقیقه ۵۹ نیز اکرم توفیق گل تساوی را زد تا بازی به تساوی ۲-۲ کشیده شود. پاس هر دو گل را محمد صلاح فوق ستاره لیورپول و تیم ملی مصر داد.

این تساوی برای صعود مصری ها به مرحله پلی آف کافی بود و به این ترتیب مصر به جمع تیمهای مراکش، سنگال و مالی در پلی اف پیوست.

در مرحله پلی آف انتخابی جام جهانی در قاره آفریقا، صدرنشینان ۱۰ گروه مرحله اول طبق قرعه کشی رو در روی هم قرار می گیرند و برندگان پنج نبردی که به صورت رفت و برگشت خواهد بود، راهی جام جهانی خواهند شد.

در واقع تیم کارلوس کیروش به غیر از بازی آخر مرحله گروهی که جنبه تشریفاتی دارد فقط دو بازی سرنوشت ساز تا جام جهانی قطر فاصله دارد. حریف بعد از اتمام مرحله گروهی و به قید قرعه مشخص خواهد شد.

جنجال و درگیری

اما در جریان بازی با آنگولا یک اتفاق جنجالی هم رخ داد. به غیر از دو مرتبه ای که جیمی جامپ ها به وسط زمین آمدند تا با محمد صلاح عکس بگیرند جنجال بزرگ مربوط به کارلوس کی‌روش بود.

در صحنه ای از بازی کی‌روش با یکی از بازیکنان آنگولا در کنار زمین درگیری لفظی پیدا کرد که این کار باعث مداخله سایر بازیکنان و کادر فنی دو تیم شد.

در جریان تجمع بازیکنان، یکی دیگر از بازیکنان آنگولا کی‌روش را به عقب هول داد و کیروش نیز به سمت او رفت که با وساطت دیگر بازیکنان و مربیان جلوی او گرفته شد. در این درگیری محمد صلاح و چند بازیکن مصر با بازیکنان آنگولا درگیر شدند و چند دقیقه بازی متوقف شد تا در نهایت کمی اوضاع آرام شد.

یکی از سایتهای مصری در مورد این اتفاق گفت کی‌روش چیزی به زبان پرتغالی در کنار خط به بازیکن حریف گفت و چون زبان مردم آنگولا نیز پرتغالی است، حرف کیروش باعث عصبانیت بازیکن آنگولا و شروع درگیری شد.

خود کی‌روش بعد از بازی در مورد این صحنه گفت که او با داور حرف می زده و بازیکن حریف دخالت کرده و به او توهین کرده است. کی‌روش گفت: «قبل از اینکه این بازیکن با توپ آشنا شود من مربیگری می کرده ام. مربیان باید به این بازیکنان آموزش دهند که چطور با بزرگترهای خود برخورد کنند.»

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تیم ملی مصر کارلوس کی روش انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ تیم ملی مصر کارلوس کی روش کارلوس کی جام جهانی محمد صلاح کی روش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۶۷۰۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پس از درگیری جنجالی با کلوپ؛ محمد صلاح: اگر حرف بزنم، آتش به پا خواهد شد!

مشخص نیست کلوپ در گوش صلاح چه گفته که این‌قدر از کوره در رفته‌است!

طرفداری | تنها چیزی که نصیب خبرنگاران بعد از بازی لیورپول شد، عصبانیت محمد صلاح بود.

دیدار تیم‌های وست هم و لیورپول از چارچوب هفته سی‌وپنجم لیگ برتر انگلیس با تساوی 2-2 به پایان رسید. مثل هفته گذشته، تیم یورگن کلوپ باز هم امتیاز از دست داد تا رویای قهرمانی پرمیرلیگ در آنفیلد کم‌رنگ و کم‌رنگ‌تر شود. 

اما صحنه جنجالی این مسابقه، درگیری لفظی و جروبحث محمد صلاح با یورگن کلوپ هنگام ورود ستاره مصری به زمین بود. در دقیقه 81، کلوپ در حال گوشزد کردن نکات تاکتیکی به صلاح بود که به نظر موضوعی در این میان خاطر او را آزرده کرده‌است. صلاح پس از شنیدن حرف‌های یورگن کلوپ به دعوا و درگیری لفظی با این سرمربی آلمانی پرداخت و کار به جایی کشید که داروین نونیز با مداخله و میانجی‌گری صلاح را آرام کرد.

پس از پایان مسابقه، هنگامی که خبرنگاران قصد مصاحبه با محمد صلاح را داشتند، ستاره مصری تنها جمله زیر را به زبان آورد و با عصبانیت میکسدزون را ترک کرد:

اگر حرف بزنم آتش به پا خواهد شد!

دعوا و درگیری لفظی محمد صلاح و یورگن کلوپ در بازی لیورپول و وست هم / عکس واکنش یورگن کلوپ به دعوا با صلاح: قضیه برای من تمام شده است 

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • توقف لیورپول در روز درگیری صلاح و کلوپ +فیلم
  • پس از درگیری جنجالی با کلوپ؛ محمد صلاح: اگر حرف بزنم، آتش به پا خواهد شد!
  • واکنش یورگن کلوپ به دعوا با صلاح: قضیه برای من تمام شده است
  • دعوا و درگیری لفظی محمد صلاح و یورگن کلوپ در بازی لیورپول و وست هم / عکس
  • توقف لیورپول در روز درگیری صلاح و کلوپ + فیلم
  • مارتین آنسلمی در مسیر موفقیت؛ بیلسای بعدی آرژانتین کیست؟
  • گفته بودم مراقب بازیکن لالیگایی باشید / مسئولان هم به ورزشگاه بیایند
  • تراکتور از ذوب آهن انتقام گرفت/ صعود سرخ های تبریز به یک چهارم
  • تساوی ملوان و سایپا در ۹۰ دقیقه/ کار به وقت های اضافه کشیده شد
  • نمایندگان خراسان شمالی در اردوی استعدادیابی بسکتبال حضور دارند