Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم والیبال مس رفسنجان گفت: به جز بازی با سپاهان و پیکان که در اصفهان و تهران بود در سایر بازی‌هایی که مهمان بودیم افرادی به عنوان تماشاگر حضور داشتند

اسماعیل بادرنگین در گفت‌وگو با میزان، درباره شرایط تیم تازه لیگ برتری شده مس رفسنجان و عملکرد پرنوسان این تیم در ۶ هفته گذشته لیگ برتر والیبال، اظهار داشت: متاسفانه از نظر تعداد بازیکن و مهره‌های تأثیرگذار شرایط خوبی نداریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق قوانین نمی‌توانستیم بیش از ۶ بازیکن لیگ برتری جذب کنیم و همین باعث شد از نظر تعداد مهره‌های تأثیرگذار و باکیفیت دستمان خالی باشد.

وی ادامه داد: ترکیب ابتدایی و ثابت ما بسیار خوب است، اما در جریان بازی وقتی کار گره می‌خورد دستم برای تعویض و ایجاد تغییرات خالی است. همین باعث می‌شود فشار زیادی روی بازیکنان ثابت و داخل زمین بیاید چرا که مداما در هر بازی به کار گرفته می‌شوند.

بادرنگین افزود: همین فشار زیاد روی بازیکنان باعث شده تا پاسور اولمان را از دست دهیم. اکنون دیسک هومن باقری به شدت دچار مشکل شده و قطعا او را تا پایان نیم فصل نخواهیم داشت. همین مصدومیت پاسور تیم باعث شده از انجام دادن یک دو تعویضه عاجز باشیم و عملاً با ۶ بازیکن به مصاف رقبا می‌رویم.

سرمربی تیم والیبال مس رفسنجان با اشاره به دوری مسافت و انجام دو بازی در هفته، خاطرنشان کرد: منظورم از این صحبت‌ها این نیست که تلاش بازیکنانم را زیر سوال ببرم؛ فقط می‌خواستم به صورت حرفه‌ای همه جوانب را بگویم. متاسفانه فاصله رفسنجان با تمامی تیم‌های میزبان خیلی زیاد و بیش از ۱۰۰۰ کیلومتر است و تقریبا در طول هفته زمان زیادی برای تمرین نداریم. بیشتر تیم‌های لیگ برتری از مناطق شمالی کشور هستند و برای نمونه بازی بعدی ما با هراز در آمل است و از آنجا باید راهی ارومیه شویم که همین باعث می‌شود تقریباً یک روز کامل مشغول رفتن به فرودگاه و سوار شدن به هواپیما شویم.

وی در واکنش به سوالی در مورد حضور تماشاگران در سالن‌ها در هنگام برگزاری دیدار‌های لیگ برتر، اظهار کرد: به جز بازی با سپاهان و پیکان که در اصفهان و تهران بود در سایر بازی‌هایی که مهمان بودیم افرادی به عنوان تماشاگر حضور داشتند و به نظرم این موضوع باید به خوبی مدیریت شود تا قوانین زیر پا گذاشته نشوند. سایر مربیان هم به حضور تماشاگران اشاره کرده‌اند و فکر می‌کنم در همه شهر‌ها تماشاگرانی هر چند اندک و انگشت شمار با وجود منع قانونی در سالن حضور داشته‌اند. امیدوارم در همین فصل هم شاهد بازگشت تماشاگران به سالن‌ها باشیم و به شما قول می‌دهم اگر این اتفاق رخ دهد خواهید دید هواداران سیرجانی چه شور و حالی به لیگ خواهند داد.

بادرنگین در پایان در مورد هدفگذاری مس رفسنجان در این فصل گفت: هدف باشگاه مس رفسنجان ماندن در لیگ برتر است، ولی امیدوارم با جذب بازیکنان جدید و تقویت تیم در نیم فصل دوم بتوانیم شرایط خوبی در جدول داشته باشیم. در هر بازی برای پیروزی به زمین می‌رویم و اگر بازیکنان مدنظرمان را در برخی پست‌ها جذب کنیم به صعود به پلی‌آف هم می‌توانیم امیدوار باشیم.

بیشتر بخوانید: صادقیانی: تیم بزرگی را شکست دادیم؛ اما خوب بازی نکردیم/ هدف‌مان خوشحالی مردم مریوان است

انتهای پیام/

برچسب ها: فدراسیون والیبال مس رفسنجان اسماعیل بادرنگین

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: والیبال مس فدراسیون والیبال مس رفسنجان مس رفسنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۶۷۳۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال دانشجویان و جای خالی مسئولین در اولین روز جشنواره «تیتر ۱۳» + فیلم

روز اول سیزدهمین جشنواره رسانه و نشریات دانشجویی «تیتر ۱۳» که با همکاری وزارت علوم و وزارت بهداشت به میزبانی دانشگاه فردوسی مشهد در حال برگزاری است سپری شد و اما نکته قابل توجه حضور کم‌رنگ مسئولین در این جشنواره بود که به چشم می‌خورد.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، ساغر کتابی، جشنواره تیتر سیزدهم صبح امروز (یکشنبه، ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) با حضور برخی از مسئولان و معاونت‌های فرهنگی و دانشجویانی که از دانشگاه‌های مختلف به شهر مشهد مقدس آمده بودند، در دانشگاه فردوسی افتتاح شد.

بنا به گفته متین منتظمی، دبیر این جشنواره، ۱۲۰ اثر برتر در ۴۲ دسته در این دوره حضور دارند.
در جشنواره امسال آثار ارسالی در حوزه مجازی نیز مورد پذیرش و داوری قرار گرفتند و نگاه ویژه‌ای به بحث رسانه شده است. 

نکته جالب توجه روز اول اما عدم حضور مسئولین عالی وزارت علوم از جمله معاونت فرهنگی و اجتماعی یا رئیس دانشگاه میزبان جشنواره بود.

دانشجویانی که از سراسر کشور در این دوره از نشریات تیتر شرکت کرده‌اند انتظار دارند تا با دیدار بدون واسطه با مسئولین بتوانند دغدغه‌های حوزه نشریات را با آنها در میان بگذارند.

این جشنواره تا روز سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ماه در محل دانشگاه فردوسی برپا بوده و دانشگاه‌های سراسر کشور در آن غرفه مخصوص به خود را دارند. دانشجویان آثار و انتشارات خود را در دید مخاطبان قرار داده‌اند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • پرسپولیس با این 4 ستاره عوض می‌شود
  • تعویض‌های اوسمار باز هم اشتباه بود!
  • این پرسپولیسی پایان فصل جدا می‌شود!
  • استقبال دانشجویان و جای خالی مسئولین در اولین روز جشنواره «تیتر ۱۳» + فیلم
  • روی کین دست از سر هالند بر نمی‌دارد؛ بچه لوسِ بی‌ادب!
  • مهاجم کلیدی استقلال در آستانه محرومیت از بازی با فولاد
  • ستاره پرسپولیس پایان فصل جدا می‌شود
  • سرمربی پورتو: اینتر با طارمی قدرتمند‌تر می‌شود
  • منچسترسیتی و تحقیر رقبا در دوران گواردیولا؛ 50 بازی با برتری حداقل 4 گل
  • آرتتا: برای پیروزی مقابل منچستریونایتد به اولدترافورد می‌رویم؛ از دیروز به قهرمانی نزدیک‌تریم