Web Analytics Made Easy - Statcounter

عباس مقتدایی رئیس مجمع نمایندگان شهرستان اصفهان در مجلس در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به جزئیات جلسه کارگروه سازگاری با کم‌آبی اصفهان که با حضور وزیر نیرو و مدیران استانی و کشاورزان برگزار شد، گفت: علاوه بر مدیران استانی، این جلسه مهمانان ویژه‌ای داشت که آب‌بران و نمایندگانی از صنف کشاورزی و معتمدان روستاها در این جلسه حضور پیدا کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مباحث متعددی در این جلسه مطرح شد و با توجه به سفر استانی وزیر و بازدیدهای مختلف که از صبح جمعه تا غروب انجام شده بود جمع‌بندی لازم صورت گرفت و قرار شد وزیر یکی از معاونان خودش را که متخصص و امین باشند به عنوان معین برای زاینده‌رود انتخاب کند.

محرابیان تصریح کرد: مقرر شد تا مشکلات مدیریت مرتفع شود و علاوه بر این قرار شد با مدیریت استاندار کمیته‌ای متشکل از آب‌بران، صنف کشاورزی، جهاد کشاورزی و آب منطقه ای و همه کسانی که از رودخانه زاینده‌رود به طور قانونی بهره برداری می‌کنند تشکیل شود و جمع‌بندی‌های فنی برای بازگشایی آب و کیفیت یا نحوه آن برنامه‌ریزی شده و اواسط یا اواخر هفته‌ای که در آن هستیم در محل وزارت نیرو جمع‌بندی صورت بگیرد تا تصمیمات لازم از سوی وزیر اتخاذ شود.

وزیر نیرو گفت: در جلسه امشب که بیش از ۴ ساعت به طول انجامید مسائل مختلف در خصوص مدیریت آب به صورت شفاف و صریح مطرح و به طور صریح گفت‌و‌گو‌ها انجام شد.

انتهای پیام/۳۶۴۹/آ/

منبع: فارس

کلیدواژه: اصفهان وزیر نیرو روایت کشاورزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۶۷۵۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران رئیس کمیته کشاورزی «اسمیک» شد

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا از سازمان استاندارد، ضمن اعلام کسب کرسی ریاست کمیته کشاورزی اسمیک در این جلسه عضویت سازمان ملی استاندارد ایران در کارگروه‌های تهیه دستورالعمل‌های لازم برای مجمع اسلامی نهاد‌های تایید صلاحیت کننده حلال سازمان همکاری اسلامی IFHAB, کارگروه تجهیزات پزشکی شورای اندازه شناسی، عضویت در کمیته صلاحیت عضویت‌های هیئت مدیره و تصویب واگذاری ریاست کمیته محصولات کشاورزی به سازمان ملی استاندارد ایران توسط شورای مدیریت استانداردسازی در جلسه هیئت مدیره مطرح شد و مورد تایید قرار گرفت.

همچنین در جلسه مدیریت استانداردسازی، مسئولیت ۸ پروژه از ۸۸ پروژه‌ای که در اسمیک در دست اجراست بر عهده جمهوری اسلامی ایران گذاشته شد.

در این موسسه ۲۴ کارگروه تدوین نیز در حال فعالیت هستند که سازمان ملی استاندارد ایران در تمامی آنها عضویت دارد.

گفتنی است، بیست و هفتمین اجلاس هیئت مدیره موسسه اسمیک (موسسه استاندارد و اندازه‌شناسی کشور‌های اسلامی) با حضور روسا و نمایندگان استاندارد ۱۳ کشور عضو از جمله جمهوری اسلامی ایران در شهر استانبول درحال برگزاری است.

مهدی اسلام‌پناه، رییس سازمان ملی استاندارد ایران به نمایندگی از جمهوری اسلامی ایران در این اجلاس حضور دارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بلوک بندی اراضی کشاورزی/ بذر در مازندران تولید می شود
  • کشاورزان مکلف به نظارت بر استخرهای کشاورزی
  • طبقه بندی مشاغل باید به صورت ویژه پیگیری شود
  • طبقه‌بندی مشاغل در واحدهای تولیدی زنجان به طور ویژه پیگیری شود
  • ایران رئیس کمیته کشاورزی «اسمیک» شد
  • پیگیری مصوبات دور دوم سفر رئیس جمهور اولویت دارد
  • کشاورزان هم پاداش می‌گیرند هم برق رایگان
  • کشاورزان هم پاداش می گیرند هم برق رایگان
  • کمیته همکاری‌های کشاورزی ایران و آفریقا تشکیل شد
  • خبر خوش وزیر نیرو/ صنعت نیروگاهی ایران خودکفا شد