Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از یزد، مجید جوادیان زاده با اشاره به پایتخت کتاب بودن یزد در سال۱۳۹۸ و پایتخت صحیفه سجادیه ایران در سال۱۴۰۰ گفت: برای هفته کتاب و به طور کلی برای کتاب برنامه‌های متعددی را پیش‌بینی کرده ایم تا به زودی یکی از رقبای جدی پایتخت کتاب جهان باشیم.

وی درباره برنامه‌های امسال هفته کتاب یزد، اظهار داشت: مهمترین برنامه ما اختتامیه چهارمین دوره کتاب سال یزد و رونمایی از کتاب‌هایی با مضامین فرهنگی و هنری خصوصا فرهنگ عامه است که با حمایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان منتشر شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد با اشاره به برگزاری نمایشگاه کتاب به مناسبت هفته کتاب افزود: نمایشگاه‌های کتاب متعددی در حسینیه و کتابخانه مرکزی دانشگاه یزد و برخی از شهرستان‌ها برای برگزاری در بیست‌ونهمین دوره هفته کتاب پیش‌بینی شده است.

جوادیان زاده تجلیل از کتابداران برگزیده و رونمایی از پوستر جشنواره مکتوب رضوی را از دیگر برنامه‌های یزد عنوان کرد و ادامه داد: دیدار و بازدید از کتابفروشی‌های قدیمی یزد مثل امیرکبیر، بازدید از باشگاه‌های کتابخوانی فعال یزد مثل باشگاه‌های اقلیت دینی، باشگاه‌های کودک کار، مدارس فوتبال و... نیز در دستور کار ما قرار دارد.

وی تصریح کرد: رونمایی و جشن امضای برخی کتاب‌هایی که با موضوع یزد نگاشته شده‌اند مثل کتاب پرفروش «خیابان هزار درخت» نوشته نسیم خلیلی و بازنشر کتاب قدیمی «ننه زهرا و پسرش» هم از دیگر برنامه‌های این هفته به شمار می‌آید.

جوادیان‌زاده درباره بازدید از روستاهای دوستدار کتاب گفت: برای تقدیر از کتابخانه و مروجان کتابخوانی در این هفته به روستای گردکوه و مدوار مهریز که از روستاهای دوستدار کتاب فعال به شمار می‌آیند سفر خواهیم کرد.

گفتنی است بیست و نهمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران از بیست و چهارم آبان‌ماه تا یکم آذرماه ۱۴۰۰با شعار «جای خالی را با کتاب خوب پُر کنیم» در سراسر کشور برگزار می‌شود.

کد خبر 1572492

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان یزد هفته کتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۶۷۵۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی کتاب دنیای کسی را عوض کرده ای در ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، مدیر کل کتابخانه استان در این آیین گفت : استاد توحید اصعرزاده حدود ۲۰ جلد کتاب در حوزه مختلف داستانی شعر دفاع مقدس و آموزشی تاکنون  نوشته و چاپ کرده اند و آخرین کتاب ایشان به نام دنیای کسی را عوض کرده ای ؟؟؟ امروز رو نمایی می‌شود .

  معصومی تصریح کرد: مطالعه   رکن جامعه فرهیخته است و هر چقدر بیشتر در کتابخانه های حضور پر رنگ وجود داشته باشد و خواندن کتاب افزایش یابد مسلما سطح آگاهی  و سواد جامعه نیز افزایش خواهد یافت .

کتاب  استاد توحید اصغرزاده خلاصه ای  از  پاسخ  پرسش هایی برای  تغییر دنیای خود و دیگران به ویژه  برای معلمان و اندیشمندان انسان ساز است و که در اجرای   سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و بر مبنای سبک زندگی ایرانی و اسلامی به نگارش درآمده است.

 

دیگر خبرها

  • زلاتان مربی بعدی میلان را انتخاب کرد
  • سمنان چگونه پایتخت کتاب ایران شد؟
  • تدارک ۳۰ عنوان برنامه پاسداشت هفته عقیدتی در شهرستان زابل
  • رونمایی از کتاب هزار و چهارصد و خیلی زود در شیراز
  • سومین گزینه هم پر کشید! دردسر باورنکردنی بایرن مونیخ در انتخاب سرمربی
  • رونمایی کتاب دنیای کسی را عوض کرده ای در ارومیه
  • انتخاب دو روستای اردبیل به عنوان روستای «دوستدار کتاب» در کشور
  • رونمایی از کتاب در جستجوی آداب آبادانی در یزد
  • بازدید رایگان از موزه تنوع زیستی پارک پردیسان برای یک هفته
  • اجرای ۶۴ برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی شهرستان زهک