Web Analytics Made Easy - Statcounter

سجاد گنج زاده قهرمان المپیک توکیو گفت: مهره کمرم آسیب دیده و سیاتیکم درگیر شده ولی بازیکن کم‌تجربه‌ای نیستم و در مسابقات جهانی به دنبال کسب بهترین نتایج هستم کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

بهداد سلیمی قهرمان سابق المپیک: با این روند در پیش گرفته شده در وزنه برداری خیلی خوش بین نیستم. اگر مرادی و دوستان به فکر وزنه برداری هستند، دلشان برای وزنه برداری می سوزد و مرادی ادعا می کند ‌پدر خانواده است باید منش و راهش را تغییر دهد‌.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این نگرانی قبلاً در مورد کشتی بود که با حضور علیرضا دبیر و حمید سوریان برطرف شد، اکنون هم این نگرانی در مورد وزنه برداری وجود دارد. کوچه و خیابان می بینم مردم نگران هستند. ما در المپیک توکیو با حداقل نفرات رفتیم و حداقل نتیجه را هم گرفتیم اما توقع مردم بیشتر است.


کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

جواد فروغی قهرمان تیراندازی المپیک توکیو: تیراندازی بعد از مراحل ترقی که در المپیک آغاز شد، در مرحله تثبیت است. اگر این مرحله را در یکی دو سال که سال‌های حیاتی است و در مسابقات آتی و تا المپیک پاریس حفظ کنیم بسیار عالی خواهد بود./کنایه جواد فروغی به ماجرای مالیات بستن به پاداش کشتی‌گیران: خدا رو شکر پاداش وزارت ورزش سالم به دست ما رسید!

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

  احسان حدادی نایب قهرمان المپیک لندن: آیا با ۲ میلیارد می‌توان ۱۰۰ متر خانه خرید؟ من با دوستانم صحبت کردم و این قضیه شدنی است به شرطی که بخواهیم آن را عملی کنیم. اگر ورزشکار بداند وقتی مدال می‌گیرد صاحب زمین و خانه می‌شود انگیزه او بیشتر می شود. قضیه مسکن ورزشکاران باید در این مجمع انجام شود. اگر انتخاب شدم نوکر بچه‌ها هستم دنبال این نیستم که سخنگو، دبیر و یا هیات اجرایی باشم./ من مشکل کمر داشتم اگر اتفاقی نیفتد قول می‌دهم آخرین مدال را در بازی‌های آسیایی بگیرم و تنها ورزشکاری باشم که ۵ طلا کسب کرده است. مصدومیت دارم و امیدوارم زود برطرف شود تا عرصه را دست جوانان بسپریم.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

زهرا نعمتی قهرمان پارالمپیک توکیو: در دوره گذشته کمیسیون خیلی بهتر می‌توانست عمل کند، اما متاسفانه استراتژی، برنامه‌های ریاست کمیسیون و اعضای هیأت اجرایی و تصمیم گیرنده‌ها در این موضوع تاثیرگذار بود. فکر می‌کنم در دوره جدید همدلی و انسجام باید بیشتر شود تا خواسته‌های ورزشکاران عملی شود. دوره قبل شرایط بسیار سخت بود و بسیاری از جلسات لغو می‌شد./ توضیحات زهرا نعمتی، بانوی کماندار ایران درخصوص عضویت در کمیسیون ورزشکاران IPC پس از پایان مسابقات پارالمپیک: خوشبختانه توانستم با اکثریت‌ها آراء جزو 6 نفر منتخب باشم.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

کنایه یوسف کرمی به ریاست 21 ساله رئیس فعلی فدراسیون تکواندو: برای انتخابات دی‌ماه آقای پولادگر طبق معمول هست!

هادی ساعی هم کاندید شده که پرافتخارترین ورزشکار المپیکی ایران است و اعتبارش را زیر سوال نمی‌برد.

امیدوارم خانواده تکواندو بهترین انتخاب را انجام دهد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: سجاد گنج زاده بهداد سلیمی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی المپیک توکیو وزنه برداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۶۷۵۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک ایرانی از کشتی المپیک کنار گذاشته شد / تنبیه فوری فدراسیون جهانی

اتحادیه جهانی کشتی، محمد مصلایی پور، رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی، مدرس اتحادیه جهانی و داور المپیکی ایران را از لیست داوران المپیک پاریس کنار گذاشت.

مصلایی پور چند روز پیش از حضور در مسابقات قهرمانی آسیا خودداری کرد و پس از آن نیز اتحادیه جهانی او را از چرخه داورانی که شانس قضاوت در المپیک را دارند، کنار گذاشت.

طبق اعلام اتحادیه جهانی کشتی ۳ داور درجه المپیکی ایران شامل کامران سلطانی زاده، نیما صادقی و مهدی بشیر زاده برای قضاوت در مسابقات جهانی کسب سهمیه المپیک در استانبول ترکیه دعوت شدند، اما مصلایی پور به این رقابت‌ها دعوت نشد تا شانس حضور در المپیک را از دست بدهد.

منبع: همشهری آنلاین

tags # کشتی ، المپیک پاریس سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟

دیگر خبرها

  • حضور سجاد گنج زاده به عنوان مدرس در کمپ تمرینی ووهان
  • تالاخادزه ایران کجاست؟
  • شمسایی: این قهرمانی فقط برای مردم است
  • مسابقات ورزشی کارکنان دولت استان کرمان در ایستگاه آخر
  • همدان میزبان مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی کشور است
  • قهرمان دوومیدانی جهان امباپه را به چالش دوی ۱۰۰ متردعوت کرد
  • غیبت وزنه‌برداری ایران در قهرمانی نوجوانان جهان
  • بولت، امباپه را به چالش دوی ۱۰۰ متردعوت کرد
  • گرامیداشت روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای در فرخ شهر
  • یک ایرانی از کشتی المپیک کنار گذاشته شد / تنبیه فوری فدراسیون جهانی