Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام با بیان اینکه اجازه دست‌اندازی دشمنان را حدود و ثغور ایران اسلامی را نمی‌دهیم، گفت: حماسه فرماندهان و رزمندگان دلاور در تاریخ ماندگار شد. - اخبار استانها -

سردار جمال شاکرمی در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در ایلامبا بیان اینکهناکامی آمریکا در دزدی دریایی نشانه‌ای دیگر از شکست هیمنه شیطان بزرگ است، اظهار داشت: اینکه امروز هیمنه آمریکا توسط فرزندان ولایی مردم ایران شکسته شد جهان را مات و مبهوت کرد که ‌برکت خون شهداست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از برکت خون شهداست که بعد چهل و  سه  سال از پیروزی انقلاب اسلامی  برگزاری یادواره‌های شهدا با خروش مردمی در حضور مواجه شده و مردم برای پاسداشت خون شهدا در گرم‌ترین و سردترین نقاط استان ایلام کیلومترها راه را طی می‌کنند تا پاسداشت یاد و نام شهدایی باشند که امروز عزت کشور از آن آنان است.

شاکرمی خاطرنشان کرد: اگر دشمن متوقف می‌شود و خفت بار از کشورها بیرون می‌شود و در مقابل انقلاب اسلامی ناکام است همه این حماسه‌ها تحت نام و یاد شهیدان است.

وی با اشاره به عملیات موفقیت‌آمیز و حماسی سپاه پاسداران در دریای عمان گفت: این عملیات بار دیگر منجر به شکست هیمنه شیطان بزرگ شد، ایران اسلامی همواره از حق خود محافظت کرده و اجازه دست‌اندازی دشمنان را به هیچ وجه نداده است.

شاکرمی در ادامه به برگزاری یادواره 400 شهید ایل خزل که در آستانه برگزاری کنگره ملی 3000 شهید استان ایلام ‌برگزار شد اشاره کرد و گفت: یادواره های شهدا یادآور حماسه دفاع مقدس با حضور پرشور مردم تجلی دیگری پیدا کرده است. حماسه فرماندهان و رزمندگان دلاور در تاریخ ماندگار شده و مردم با برگزاری یادواره‌های شهدا نشان داد که ادامه دهنده راه شهیدان هستند.

هویت یکی از شهدای گمنام تدفین شده در اردستان پس 39 سال مشخص شدپاسداران با خدمت و عمل به تکلیف میراث‌دار شهدا هستندقاضی‌زاده هاشمی: شهدا به‌عنوان الگو به جامعه معرفی شوند

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام گفت: برگزاری یادواره‌های شهرستانی باشکوه دریچه‌ای است برای ورود به برنامه کنگره سه هزار شهید استان ایلام است.که اجلاسیه آن 4 آذرماه در استان ایلام برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/180/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: برگزاری یادواره استان ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۶۷۶۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یادواره ۱۸۵ شهید معلم و دانش آموز گتوند برگزار گردید

حجت الااسلام فتحی نیا، امام جمعه گتوند گفت: اگر آرامش، لذت و خوشحالی حقیقی را بخواهیم باید مسیری را برویم که شهدا رفتند، برگزاری یادواره شهدا نیاز ماست و ما نیاز داریم به زنده نگه داشتن یاد و نام شهدا 

سردار حاجتی مدیر کل حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان گفت: ابرقدرت‌های دنیا به خاک ما حمله کردند، و فرزندان این آب و خاک در عملیات‌های مختلف مثل والفجر ۸ آنها را زمین زدند و نگذاشتند حتی یک وجب از خاک این سرزمین را جدا کنند.

در ۳۱ شهریور سال ۵۹ ارتش بعث عراق آمده بود که سه ساعته خرمشهر را تصرف کند و گفته بودند آمده‌ایم که بمانیم، سه روزه خوزستان را تصرف خواهیم کرد و ۷ روزه جمهوری اسلامی را ساقط، ولی کاری از پیش نبردند، چون خدا خواست که این کشور و انقلاب بماند.

یادواره ۱۸۵ شهید معلم و دانش آموز شهرستان گتوند شامگاه سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳، با حضور سردار حاجتی مدیر کل حفظ آثار و ارزش‌های اسلامی خوزستان، امام جمعه و فرماندار شهرستان گتوند، بخشدار مرکزی و بخشدار بخش عقیلی مسئولان ادارات، خانواده معظم شهدا و ایثارگران و مردم شهید پرور شهرستان گتوند در محل ناحیه مقاومت گتوند برگزار گردید.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • برگزاری اولین یادواره شهدای زن در شهرستان هرند + فیلم
  • دشمن دوباره خباثت کند، با اقدامی بزرگتر پاسخ داده می‌شود
  • ۲۵۰۰ یادواره محله‌محور و خانه‌محور در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود
  • رژیم صهیونیستی و آمریکا در منطقه سرگردان و متزلزل شدند
  • جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران وارد شهرستان باشت شد
  • برگزاری یادواره شهدا در بوکان
  • یادواره ۱۸۵ شهید معلم و دانش آموز گتوند برگزار گردید
  • دشمنان نظام و ملت ایران مرعوب تربیت یافتگان مکتب شهدا هستند
  • برگزاری نخستین کنگره شهدای جامعه اطلاعاتی هرمزگان در بندرعباس
  • دشمنان با جنگ رسانه‌ای در مسیر مردم و انقلاب سنگ اندازی می‌کنند