Web Analytics Made Easy - Statcounter

صفدر امجدیان در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با مساعدت خیرین نیکوکار تعداد پنج سری جهیزیه به ارزش یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال به نوعروسان زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) سنقر و کلیایی اهدا شد.

وی افزود: پنج سری جهیزیه اهدایی توسط خیرین شامل کالاهای اساسی مانند یخچال، تلویزیون، ماشین لباسشویی، اجاق گاز و جارو برقی بوده که به مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) سنقر و کلیایی تحویل داده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان سنقر و کلیایی تصریح کرد: از ابتدای سال‌جاری تاکنون با حمایت خیرین تعداد ۲۶ فقره جهیزیه به نوعروسان زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) اهدا شده است.

امجدیان بیان کرد: تعداد ۴۱ نوعروس زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) سنقر و کلیایی در نوبت دریافت جهیزیه بوده که نیازمند مساعدت خیرین نوع دوست و مردم نیکوکار جهت پرداخت هزینه جهیزیه هستند.

کد خبر 5350050

منبع: مهر

کلیدواژه: کرمانشاه کمیته امداد امام خمینی مددجویان کمیته امداد جهیزیه عروس کمک هزینه جهیزیه شهرستان سنقر خیرین ویروس کرونا بوشهر خطبه های نماز جمعه آمار کرونا بارش برف گرگان کرمانشاه واکسن کرونا بارش باران عکس استانها اردبیل سیستان و بلوچستان استانداری قم ایلام کمیته امداد امام خمینی سنقر و کلیایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۶۷۶۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهانت به امام خمینی(ره) در کتاب درسی هند؟

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، طی روزهای گذشته برخی کانال های تلگرامی با انتشار تصویری از یک کتاب مدعی شدند که در کتاب‌های درسی آموزش و پرورش هند به امام خمینی(ره) بنیانگذار انقلاب توهین کرده‌اند.

در این کتاب تصویر بنیانگذار انقلاب اسلامی در کنار برخی جنایتکاران منتشر شده است. بررسی‌ها نشان می‌دهد که این کتاب به هیچ وجه کتاب درسی نظام آموزشی هندوستان نیست و یک موسسه خصوصی است.

همچنین مدیر این موسسه با انتشار نامه‌ای ضمن عذرخواهی از این اشتباه و قول اصلاح فوری این اقدام نوشت: «صمیمانه‌ترین پوزش خود را از این اشتباه اعلام می‌داریم و در حال انجام اقدامات فوری برای اصلاح این اشتباه هستیم.»

برخی معتقدند منتشرکنندگان این شایعه در فضای رسانه‌ای، تلاش دارند تا روابط بین دو کشور هند و ایران را تضعیف کنند.

کد خبر 848144 برچسب‌ها امام خمینی هند خبر ویژه

دیگر خبرها

  • شوخی گل آقا با امام خمینی (ره) + فیلم
  • مشارکت ارتش در اجرای طرح مردم یاری در مناطق مرزی و محروم کرمانشاه
  • ماجرای کسی که شهر بشاگرد را از گمنامی درآورد | تقدیر رهبر انقلاب از حاج عبدالله والی | تصاویر
  • خدمات تخصصی درمانی با حمایت خیران سلامت شهرستان نور انجام می‌شود
  • مطهری امام
  • اهانت به امام خمینی(ره) در کتاب درسی هند؟
  • اشتغالزایی برای ۱۲ هزار و ۴۸۱ مددجوی کمیته امداد آذربایجان‌غربی
  • سال گذشته ۱۹۷ کلاس درس تحویل دانش آموزان گلستانی شد
  • اعطای ۱۲ هزار و ۴۸۱ وام و تسهیلات اشتغال‌زایی در آذربایجان‌غربی
  • تصاویری از نوه و نتیجه امام خمینی در مراسم ترحیم