Web Analytics Made Easy - Statcounter

بنا بر اعلام سازمان جهانی بهداشت، شمار مبتلایان کرونا در اروپا از هفته گذشته تاکنون ۷ و تلفات این بیماری ۱۰ درصد افزایش یافته است. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، در انگلیس، نخست وزیر از ابر‌های طوفانی کرونا سخن می‌گوید و درباره افزایش روزافزون موارد ابتلا در اروپا هشداد می‌دهد. انگلیس که در تابستان محدودیت‌های کرونایی را لغو کرده بود حالا با شمار بیشتری از مبتلایان کرونا در مقایسه با کشور‌های غرب اروپا روبروست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در هلند قرار شده محدودیت‌های سه هفته‌ای اعمال شود. این محدودیت‌ها همه مشاغل را در سراسر هلند شامل می‌شود. نخست‌وزیر هلند با اعلام جزئیات محدودیت‌ها گفت: همه باید از این مقررات پیروی کنند.

در فرانسه، وزیر بهداشت از آغاز موج جدید همه‌گیری خبر داد. میزان شیوع کرونا طی یک هفته ۴۰ درصد افزایش یافته است.

در اتریش قرار است از دوشنبه، محدودیت‌هایی برای واکسن‌نزده‌ها اعمال شود. حدود ۳۶ درصد از جمیعت اتریش واکسن نزده‌اند. صدراعظم اتریش می‌گوید، انصاف نیست افرادی که به درخواست دولت عمل کرده و واکسن زده اند مشمول این محدودیت‌ها قرار بگیرند و محدودیت‌ها برای واکسن‌نزده‌هاست.

در آلمان یک سوم جمعیت هنوز واکسن نزده‌اند. در ایالت بایرن وضع فوق‌العاده اعلام شده. در ایالت زاکسن هم که کمترین میزان واکسیناسیون را دارد، بیشترین تعداد مبتلایان گزارش شده است. شولتز، صدراعظم آلمان در پارلمان اعلام کرد، لازم است برای مقابله با کرونا در محدودیت‌ها بازنگری شود.

در روسیه طرحی ارائه شده که مسافران ریلی و هوایی ملزم می‌شوند برای تهیه بلیت گواهی واکسیناسیون یا سلامت ارائه کنند. این طرح باید به تصویب پارلمان روسیه برسد. برچسب ها: قرنطینه ، محدودیت ها ، واکسیناسیون ، اروپا

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: قرنطینه محدودیت ها واکسیناسیون اروپا محدودیت ها واکسن نزده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۶۷۸۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جمع‌آوری واکسن آسترازنکا از بازار/ عارضه لخته خون ثابت شد

به دنبال اعتراف آسترازنکا؛ واکسن های کرونا آسترازنکا از بازار جهانی جمع شد.

مهر در گزارشی به نقل از ایندپندنت نوشت: شرکت آسترازنکا پس از اعتراف به اینکه واکسن کووید ۱۹ تولید آن به عوارض جانبی نادر اما مرگبار منجر می شود، واکسن های کرونای خود را از سراسر جهان جمع آوری کرد.

قبلا این داروساز انگلیسی- سوئدی مجوز بازاریابی واکسنی به نام Vaxzevria را در اتحادیه اروپا پس داده است. مجوز مذکور تاییدیه ای برای بازاریابی دارو در کشورهای عضو اتحادیه اروپا است و این شرکت اعلام کرده بود دلیل پس دادن مجوز نیز اشباع بازار با واکسن های به روز رسانی شده برای مقابله با شاخه های جدید ویروس کرونا است.

درخواست جمع آوری واکسن از اتحادیه اروپا در ۵ مارس سال جاری میلادی ثبت شده و از هفتم ماه می( دیروز) نیز اجرایی شده است. آسترازنکا در بیانیه ای اعلام کرد: از آنجا که نسخه های متعددی از واکسن های کووید۱۹ توسعه یافته اند، در بازار مازاد واکسن وجود دارد.

این شرکت اخیرا اعتراف کرد یکی از واکسن های آن به نام کووید شیلد ممکن است در مواردی نادر به ایجاد لخته خونی و کاهش پلاکت های خون منجر شود.

البته پس از آنکه شکایتی دسته جمعی از این شرکت در انگلیس ثبت شد، آسترازنکا به این عارضه جانبی اعتراف کرد. در شکایت ثبت شده، آمده بود واکسن به مرگ و میر و جراحت هایی منجر می شود و شاکیان خواستار حدود ۱۰۰ میلیون پوند غرامت برای ۵۰ قربانی شده بودند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • مهم‌ترین اخبار اجتماعی جهان در هفته گذشته
  • واکسن‌های آسترازنکا از سراسر جهان جمع‌آوری می‌شوند
  • جمع‌آوری واکسن آسترازنکا از بازار/ عارضه لخته خون ثابت شد
  • جمع‌آوری واکسن معروف از بازار
  • طرح ترور رئیس جمهور اوکراین توسط روسیه در آستانه مراسم تحلیف پوتین
  • کسانی که واکسن آسترازنکا تزریق کرده‌اند بخوانند | این واکسن کرونا خونمان را لخته کرده است؟
  • واکسن معروف از بازار جهانی جمع شد
  • واکسن های کرونا آسترازنکا از بازار جهانی جمع شد
  • واکسنی که ویروس‌های ظهور نکرده کرونا را از بین می برد!
  • پوتین دستور تمرینات نظامی جهت استفاده از سلاح هسته‌ای را صادر کرد