Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی در بازدید از نهمین نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی (رینوتکس2021) بر ضرورت ارتباط بیش از پیش فناوران ، سیاست گذاران و قانونگذاران تاکید کرد و گفت: باید صدای فناوران از سوی سیاستگذاران و قانونگذاران شنیده شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، دکترمسعود پزشکیان  در گفت و گو با خبرنگاران با تاکید بر ضرورت اطلاع رسانی بیشتر این چنین نمایشگاه هایی خاطرنشان کرد: باید سیاتگذاران، تصمیم گیران ، قانونگذاران و تولید کنندگان با دعوت هدفمند در این نمایشگاه حضور داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: ضروری است تولیدکنندگان بخش های مرتبط با فناروی های ارائه شده نیز به این نمایشگاه دعوت شوند و از طریق تعامل بیشتر ترغیب شوند  تا در کنار یکدیگر به گفت وگو بنشینند و این افراد ابداعات و نوآوری های خود را به مشارکت گذاشته و نتیجه بگیرند و صرف حضور کارساز نخواهد بود.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی، تکیه بر توان متخصصان داخل برای گذر از شرایط سخت اقتصادی را ضروری دانست و گفت: با شرایط سخت اقتصادی حاکم و با وجود تحریم ها برای گذر از این شرایط   باید به جوانان و تولید کنندگان متکی شویم و حمایت قاطعانه ای را از آنها داشته باشیم.

وی گفت: اگر به جوانان و فناوران آنگونه که باید و شاید توجه نشود ممکن است دلسرد شوند و عده ای دانسته های خود را با خود برداشته و می روند و این ضربه بزرگی است.

پزشکیان با اشاره به بازدید خود از زون های مختلف نمایشگاه خاطرنشان کرد: در بازدید چند ساعته از نمایشگاه از زون های مختلف بازدید کردیم در برخی از حوزه های همچون بخش حمل و نقل که هم اکنون در حال بازدید هستیم در طول این سال ها توسعه با سرعت انجام شده است و از نظر ساختاری و نوآوری کارهای بزرگی انجام شده است و امیدواریم مشکل حمل و نقل در استان از مسیر درست حل کنیم.

خبرنگار: اکبر بردباری

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تبریز رینوتکس2021

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۶۷۸۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید هیات هرمزگانی از نمایشگاه صنعت شیشه در چین

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خلیج فارس؛ معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان گفت: به منظور جذب سرمایه گذار دو همایش فرصت‌های سرمایه گذاری برای شهر شیشه در هرمزگان برگزار شد که نیاز است، صنایع پایین دست این صنعت بزرگ در استان راه اندازی شود.
عادل شهرزاد گفت: بر همین اساس فعالان تجاری و اقتصادی هرمزگان، امروز در نمایشگاه صنعت شیشه با تکنولوژی روز دنیا برای ایجاد طرح‌های پایین دستی این صنعت آشنا شدند.

بیشتر بخوانید؛ بازدید هیات تجاری هرمزگان از نمایشگاه لاستیک و پلاستیک چین
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان هم گفت: با ایجاد طرح‌های کارخانه شیشه در هرمزگان و نیاز به آشنایی بیشتر سرمایه گذاران این حوزه، از این نمایشگاه بازدید شد.
خلیل قاسمی افزود: در این بازدید از مدیران شرکت شیشه سهند برای سرمایه گذاری در استان دعوت شد.
وی افزود: مذاکراتی برای خرید خط تولید واحد‌های شهر شیشه و واحد‌های پایین دستی این صنعت توسط سرمایه گذاران و مدیران اجرایی با طرف چینی در حاشیه نمایشگاه برگزار شد.

دیگر خبرها

  • بازدید هیأت تجاری هرمزگان از نمایشگاه بین‌المللی صنعت شیشه چین
  • ۲۵۰۰ بازرگان خارجی برای بازدید از اکسپو به ایران آمدند
  • بازدید وزیر کشور از غرفه هرمزگان در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی
  • بازدید هیات هرمزگانی از نمایشگاه صنعت شیشه در چین
  • از کشور‌هایی کالا می‌خریم که از ما کالا بخرند
  • توسعه بازارهای تجاری با روش های غیرسنتی
  • برپایی نمایشگاه عکس‌های قدیمی سنندج
  • «پدر قهوه»، سریال جدید مهران مدیری در شبکه نمایش خانگی
  • بسکتبال NBA | در لس آنجلس صدای جارو شنیده می شود
  • خاطره شنیده نشده از حاج قاسم