Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/سیستان و بلوچستان استاندار سیستان و بلوچستان به همراه معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری، مدیرکل دامپزشکی و رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان از مجموعه کشتارگاهی نسیم طیور زاهدان بازدید کرد.

به گزارش ایسنا- مدرس خیابانی در بازدید از کشتارگاه نسیم طیور زاهدان بر ایجاد فضای مناسب در بحث فروش تاکید کرد و گفت: این موضوع کمک بزرگی در بحث جمع آوری مرغ زنده خواهد بود و می بایست کشتارگاه ها با بالابردن کیفیت محصول تولیدی، افزایش مراکز عرضه، رعایت موازین و دستورالعمل های بهداشتی دامپزشکی و قیمت گذاری مناسب، جامعه را به سمت استفاده از مرغ کشتار روز و عدم خرید مرغ زنده سوق دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار کرد: این که مردم به دنبال مصرف مرغ زنده هستند قابل قبول نیست. و دامپزشکی و صدا و سیما می بایست با ارائه مطالب آموزشی و ارتقا سطح آگاهی مردم در خصوص فواید استفاده از مرغ کشتار روز و مضرات خرید و مصرف مرغ زنده و کشتارگاه ها نیز با افزایش مراکز عرضه و ایجاد فضای مناسب برای فروش محصول تولیدی، در راستای ترویج فرهنگ مصرف مرغ کشتار روز تلاش نموده و مردم را به استفاده از مرغ کشتار روز بهداشتی ترغیب کنند.

گفتنی است در این بازدید، دکتر مهدی حسینی مدیرکل دامپزشکی استان نیز از کمک ها و مساعدت های دامپزشکی در خصوص رفع موانع و مشکلات موجود در مسیر راه اندازی کشتارگاه  گفت و بیان داشت: دامپزشکی با تمام توان برای رفع و حل مشکلات بهره برداران این حوزه و همچنین تداوم چرخ تولید تلاش خواهد نمود و از هیچ کمک و مساعدتی در چارچوب قوانین دریغ نخواهد کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی مرغ کشتار روز مرغ زنده مصرف مرغ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۶۷۸۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوشمندسازی ۸۰ درصدی مشترکان برق در مازندران

به گزارش جام جم آنلاین مازندران،سیدکاظم حسینی کارنامی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق مازندران، از اقدامات گسترده این شرکت در راستای مدیریت مصرف، کاهش هدررفت و ارائه خدمات نوین به مشترکان خبرداد. وی با اشاره به تست و بازرسی ۱۴۲هزار کنتور برق در سال ۱۴۰۲، گفت: در این طرح ۲۳هزار کنتور معیوب شناسایی و تعویض شد که منجر به بازگشت ۳۲ میلیون کیلووات ساعت مصرف برق و صرفه‌جویی قابل توجه در منابع ملی و هزینه‌های مشترکان شد.مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق مازندران از کشف ۳هزار انشعاب غیرمجاز در این بازدیدها خبرداد و افزود: با متخلفان مطابق قانون برخورد قانونی صورت گرفته و ۱۳ میلیون کیلووات ساعت برق به چرخه فروش بازگشت.حسینی کارنامی، هوشمندسازی ۸۰درصدی مشترکان را یکی از مهم‌ترین دستاوردهای این شرکت در سال ۱۴۰۲ عنوان کرد و گفت: این اقدام با برنامه‌ریزی دقیق و تلاش شبانه‌روزی همکاران انجام شد و نقش موثری در مدیریت مصرف برق، بهینه‌سازی شبکه و ارائه خدمات نوین به مشترکین ایفا خواهد کرد.وی ادامه داد: هوشمندسازی در بخش‌های عادی و دیماندی انجام شده و شامل تعویض کنتور، تعویض تابلو سنجش، کنترل‌پذیری پست‌های اختصاصی مشترکین ولتاژ اولیه و سایر اقدامات مرتبط بوده است. مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق مازندران از ثبت اطلاعات ۲۳هزار مشترک دارای کنتور هوشمند و امکان دسترسی برخط به این اطلاعات خبر داد و گفت: این اقدام به مشترکان این امکان را می‌دهد که به طور لحظه ای از میزان مصرف برق خود مطلع شده و نسبت به مدیریت آن اقدام کنند.حسینی کارنامی با تقدیر از تلاش و تعهد همکاران این شرکت، اظهار کرد: مجموعه اقدامات انجام شده در حوزه لوازم اندازه‌گیری در سال ۱۴۰۲، نشان‌دهنده تلاش و تعهد بی‌وقفه این شرکت در راستای ارائه خدمات با کیفیت به مشترکین، مدیریت مصرف برق، صرفه‌جویی در منابع ملی و حفظ حقوق بیت‌المال است.

دیگر خبرها

  • ترویج فرهنگ دینی و اسلامی بهترین خدمت به جامعه است
  • عملیات جستجوی کودک ۵ ساله توسط سگ های زنده یاب | ویدئو
  • تعامل دستگاه‌ها لازمه تبیین و ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر است
  • ۶۰ عنوان برنامه دهه کرامت در اردبیل برگزار می‌شود
  • هوشمندسازی ۸۰ درصدی مشترکان برق در مازندران
  • دستگاه آمارگیری کشتار طیور در گناباد تولید شد
  • رقابت شهرهای استان کرمان برای عنوان پایتخت کتاب ایران
  • ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نیاز امروز جامعه است
  • هشدار دامپزشکی زرند درباره بیماری تب کنگو
  • امام جعفر صادق(ع) ترویج‌دهنده فرهنگ اصیل شیعه بودند