Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر روابط عمومی سریال «سلمان فارسی» گفت: سریال «سلمان فارسی» در این بازه زمانی که کار تولید خود را آغاز کرده حدود ۲۵درصد از ساخت خود که معادل ۱۰ قسمت است را پشت سر گذاشته و این بخش مربوط به فصل دوم مجموعه «سلمان فارسی» یعنی دوره بیزانس است که هم اکنون ۹۰ درصد از مرحله ساخت آن را به اتمام رسانده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

احسان ناظم بکایی در گفت‌وگو با میزان پیرامون آخرین خبرها از مراحل ساخت سریال عظیم «سلمان فارسی» گفت: پروژه «سلمان فارسی» که بزرگترین پروژه نمایشی تاریخ سینما و تلویزیون کشور محسوب می‌شود یکی از پیچیده‌ترین و چند بُعدی‌ترین پروژه‌هایی به حساب می‌آید که درحال تولید است، این سریال بعد از پشت سر نهادن پروسه پیش تولید کار تصویربرداری خود را از اوخر پاییز سال ۹۸ در کویر کرمان آغاز نمود و سپس کاروان سلمان حرکت خود را آغاز کرد و به جزیره قشم رفتند پس از تصویربرداری صحنه‌های مرتبط با این لوکیشن راهی شاهرود، شهرک نور و جلفا شدند.

بیشتر بخوانید: برای مشاهده آخرین خبرها از معاونت سیما اینجا کلیک کنید

وی در همین راستا اظهار داشت: سریال «سلمان فارسی» در این بازه زمانی که کار تولید خود را آغاز کرده حدود ۲۵درصد از ساخت خود که معادل ۱۰ قسمت است را پشت سر گذاشته و این بخش مربوط به فصل دوم مجموعه «سلمان فارسی» یعنی دوره بیزانس است که هم اکنون ۹۰ درصد از مرحله ساخت آن را به اتمام رسانده است.

‌نویسنده کتاب‌ «داستان‌های کوتاه از بزرگان ایران» همچنین عنوان کرد: این سریال در سه فصل عمده ازجمله «ایران دوره ساسانی»، «بیزانس» و «حجاز صدراسلام» در حال ساخت است و آنچه که در حال حاضر مقابل دوربین قرار دارد دوره «بیزانس» از فصل دوم است و به ماجرای سلمان که پیش از این روز به نام داشته می‌پردازد و در این بخش مخاطب با خروج سلمان از کشور، مسیحی شدن او گشت و گذار وی در شهر‌های بیزانسی از جمله دمشق، اموریه، نصیبین، موصل و آشنایی وی با کلیساها، مسلک ها و نگاه‌های مختلف مسیحی همچون مسیحیت دیرانی، کلیسا‌های وابسطه به امپراطوری بیزانس و نگاه اگوستینی و درنهایت حرکت سلمان به سمت حجاز مواجه خواهد شد.

وی پیرامون تعداد بازیگران سریال «سلمان فارسی» بیان کرد: تیم سازنده سلمان ۲۰هزار بازیگر داخلی و خارجی از کشور‌های ایران، تونس، مراکش، ارمنستان، یونان را برای حضور در این پروژه مدنظر قرارداده و حتی با تعداد زیادی از بازیگران تئاتری و بومی استان‌های مختلف نیز گفت‌وگو نموده و با ۶۰۰۰ نفر از هنرمندانی که برای حضور در این پروژه اعلام آمادگی کردند نیز هماهنگی‌های لازم انجام شده و تاکنون۱۵۰۰ نفر از این تعداد مقابل دوربین قرار گرفتند و این سیر نقش آفرینی و بهره گیری از تجربیات بازیگران داخلی و خارجی بسته به شرایط داستان همچنان ادامه خواهد داشت.

ناظم بکایی با اشاره به چگونگی حضور علاقمندان بازیگری در سریال تلویزیونی «سلمان فارسی» اظهار کرد: هر فردی که بخواهد و علاقمند باشد در قالب بازیگر و یا هنرور به کاروان «سلمان فارسی» ملحق شود و یا نقطه نظری را پیرامون ساخت این سریال ارائه دهد می‌تواند از طریق سایت سریال «سلمان فارسی» به آدرس salmanseries.ir اقدام نماید، و دوستداران حضور در این سریال حتما و فقط از طریق این سایت اقدام کنند و همینطور برای کسب اطلاعات مورد نیاز به اخباری که از سوی مرکز سیما فیلم، زلال فیلم و روابط عمومی سریال ارائه می‌شود بسنده کنند.

وی در همین راستا تاکید کرد: البته متاسفانه برخی در فضای مجازی اقدام به تبلیغ جذب بازیگر برای سریال نمودند که کاملا کذب و اشتباه است و دیده و شنیده شده برخی سودجویان حتی در این راستا مبالغی را از علاقمندان به بازیگری و حضور در این پروژه دریافت نموده‌اند بنابراین هر اقدام از هر مسیری جز سیما فیلم، زلال فیلم و یا روابط عمومی سریال راهی بن بست می‌شود و غیرقانونی است.

مدیر روابط عمومی سریال «سلمان فارسی» با اشاره به لیست اسامی بازیگران سریال «سلمان فارسی» در برخی سایت‌ها گفت: برخی افراد ناشناس اطلاعات نادرست و فیکی را در سایت‌ها قرار می دهند تا بتوانند در زمان و فرصتی مناسب از آن‌ها بهره‌برداری خبری و رسانه‌ای داشته باشند بنابراین به طور قطع نمی‌توان به اسامی و اطلاعات ذکر شده در برخی منابع از جمله ویکی پدیا بسنده کرد. از این رو طبیعتا اگر هر بازیگری قرار باشد طبق نظر داوود میر باقری و تیم سازنده سریال برای حضور در «سلمان فارسی» انتخاب شود و به پروژه اضافه گردد از پیش‌تر به او اعلام می‌شود تا خودش را به لحاظ فیزیکی و آشنایی با کاراکتری که برایش در فیلمنامه دیکته شده آماده کند و باتوجه به اینکه تولید این پروژه مسیر طولانی در پیش دارد و حداقل ۴سال دیگر فیلمبرداری آن به طول خواهد انجامید و نیز دو فصل مهم و پربازیگر کار یعنی فصول ایران و حجاز باقی مانده به طور قطع براساس نیاز این پروژه از نقش آفرینی بازیگران شاخص زیادی در داخل و خارج از کشور استفاده خواهد شد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: تصویربرداری ۸ درصد باقی مانده از فصل «بیزانس» که فصل میانی سریال «سلمان فارسی» محسوب می‌شود بزودی آغاز خواهد شد تا تولید این بخش از سریال هم به پایان برسد، سپس براساس فضا، دکورها، شخصیت‌ها و قصه تصمیم گیری خواهد شد که تصویربرداری وضبط کدام فصل یعنی فصل حجاز یا فصل ایران انجام شود و در این زمینه ترجیح داوود میرباقری شروع ضبط صحنه‌های مربوط به ایران است که این مورد هم باز بستگی به شرایط دارد.

انتهای پیام/

برچسب ها: اخبار تلویزیون سریال سلمان فارسی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اخبار تلویزیون سریال سلمان فارسی روابط عمومی سریال سلمان فارسی خواهد شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۶۸۰۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش به بازی شهاب حسینی در آخرین سریالش

آفتاب‌‌نیوز :

بهزاد عشقی با اشاره به بازی شهاب حسینی در فیلم‌های درباره الی و فروشنده اظهار کرد: در فیلم‌های اصغر فرهادی جنس دیگری از بازیگری شهاب حسینی را می‌بینیم. او در این فیلم‌ها جلوی دوربین خیلی راحت بود و با نقشش زندگی می کرد. در فیلم سوپراستار تهمینه میلانی که نقش یک ستاره را بازی می‌کرد هم خیلی خوب بود.

این منتقد درباره کیفیت سریال گناه فرشته بیان کرد: این سریال هزار بار به پایان رسید و دوباره شروع شد. سکانس‌هایش خیلی پرحرف و طولانی و مصنوعی بودند. اتفاقی می‌افتاد و شهاب حسینی و همسرش درباره آن اتفاق حرف می‌زنند. مهدی سلطانی و شهاب حسینی مدام در حال حرف زدن بودند. ضمن این که ریتم سریال خیلی کند بود. مهدی سلطانی و شهاب حسینی در «گناه فرشته» مدام در حال حرف زدن بودند.

وی افزود: فیلم و سریال باید همه چیز را به شکل دراماتیک و عملی نشان بدهند. نه این که اتفاقات به شکل نقل قولی باشند. مشکل دیگر سریال «گناه فرشته» این است که می خواهد فساد گسترده را نشان بدهد ولی جرات گفتنش را ندارد. سریال زخم کاری هم می‌خواست همین نکته را بگوید.

این منتقد درباره بازی امیر جعفری در سریال جنگل آسفالت نیز گفت: امیر جعفری بازیگر خوبی است؛ ولی چند نقش کلیشه‌ای و تکراری پشت سر هم بازی کرد. او حتی گریم و لباسش را هم عوض نمی کند و از این فیلم تا آن سریال همیشه همین است. امیر جعفری جلوی دوربین بازیگر مقابلش را له می کند. بازیگر خوب باید با بازیگر مقابلش هماهنگ باشد. ولی در صحنه‌هایی که امیر جعفری بازی می‌کند بازیگر مقابل دیده نمی‌شود.

پخش سریال درام اجتماعی گناه فرشته به کارگردانی حامد عنقا از جمعه یکم دی ماه آغاز شد. شهاب حسینی، بهروز رضوی، مهدی سلطانی سروستانی، لادن مستوفی، امیر آقایی و پردیس پورعابدینی بازیگران این سریال هستند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • واکنش به بازی شهاب حسینی در آخرین سریالش
  • فرجی: در فصل ۵ «نون خ» هفت نفر دست و پایشان شکست/ صحبت کردن درباره فصل جدید زود است
  • طراحی پروژه تنیاتاون، شهرکی شناسنامه دار در سلمان شهر توسط پلتفرم طرح تو طرح
  • حرف‌های سلمان نون خ با مردم در ساختمان صدا و سیما |‌ ویدئو
  • تجارت خاموش گلرنگ با «افعی تهران» در شبکه‌های فارسی زبان خارج از کشور +عکس
  • چهره متفاوت بازیگر نقش علی در آینه عبرت بعد از ۳۵ سال
  • یک درگذشت، خبرهایی از حج و پخش ۳ سریال جدید از تلویزیون
  • هدیه عجیبی که رونالدو از عربستانی‌ها گرفت
  • واکنش دوستان بازیگر زن سریال نون خ به چهره و ظاهرش (فیلم)
  • عکس جالب کاظم نوربخش سلمان سریال «نون خ»