Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-26@02:32:35 GMT

تمام محورهای اصلی و شریانی آذربایجان‌غربی باز است

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۶۸۰۲۸

تمام محورهای اصلی و شریانی آذربایجان‌غربی باز است

ارسلان شکری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه، اظهار داشت: با وجود بارش برف در برخی محورهای استان به ویژه محورهای جنوب آذربایجان‌غربی، با تلاش راهداران هیچ محور اصلی و شریانی در استان مسدود نیست.

وی گفت: به دنبال بارش برف در محورهای مواصلاتی استان، راهداران در محورهای سلماس، ارومیه، مهاباد، اشنویه، تکاب، شاهین‌دژ و پیرانشهر مشغول عملیات برف‌روبی و نمک پاشی شده و با تلاش شبانه‌روزی آنها کلیه محورهای درگیر برف باز بوده و تردد روان در آنها جریان دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی  با تاکید به ضرورت رعایت توصیه‌های ایمنی، افزود: به دلیل برودت هوا امکان لغزندگی در سطح جاده‌های استان وجود دارد که باید مسافران از سفرهای غیرضروری خودداری کرده و در صورت ضرورت، وسایل ‌و تجهیزات ایمنی به همراه داشته باشند و قبل از سفر حتما با شماره ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی تماس گرفته و از وضعیت راه‌ها جویا شوند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: برف جاده انسداد راه آذربایجان غربی حمل و نقل جاده ای راهداری آذربایجان غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۶۸۰۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نصب ۳ کیلومتر نیوجرسی در محورهای مواصلاتی شهرستان خوی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، اصغر کاظمی افزود: در یکسال گذشته در ۷ کیلومتر از راه های روستایی  شهرستان عملیات  آسفالت ریزی  انجام شد و همچنین ۲۷ کیلومتر راه روستایی نیز آماده آسفالت ریزی است.

وی با اشاره به اینکه در طول سال گذشته ۵.۴ کیلومتر روکش آسفالت در محورهای شهرستان خوی انجام شد، تصریح کرد: با توجه به اینکه خط‌ کشی یکی از تاثیرگذارترین اقدامات در خصوص ایمن‌سازی، آشکارسازی و کاهش تصادفات جاده‌ای است، در این مدت ۲۳۳ کیلومتر از محورهای خوی خط کشی شد.

کاظمی یاد آورشد: تسطیح، رگلاژ، شانه‌سازی محورها به طول  ۶۶۹ کیلومتر، شن ریزی راه های روستای و فرعی به طول کیلومتر ۲۲۰ وبازسازی و نصب گاردریل به طول ۱۳۰۰ متر از دیگر اقدامات اداره راهداری وحمل ونقل جاده ای شهرستان خوی در سال گذشته است.

این مقام مسئول ادامه داد: با هدف ایمنی جاده ها ۳۰۰ عدد لامپ روشنایی در این مدت توسط اداره راهداری شهرستان تعمیر شد.

دیگر خبرها

  • نصب ۲۵ کیلومتر نیوجرسی در محورهای بزرگراهی آذربایجان غربی ​
  • نصب ۳ کیلومتر نیوجرسی در محورهای مواصلاتی شهرستان خوی
  • ثبت بیش از ۶۴ میلیون تردد در جاده های مازندران
  • خط‌کشی ۱۰۰ کیلومتر محورهای مواصلاتی مازندران
  • نصب سیستم روشنایی جدید در ۱۲  نقطه از محور‌های ارتباطی آذربایجان‌غربی
  • جابه‌جایی ۵۵۹ هزار تن کالای اساسی توسط ناوگان باری آذربایجان غربی از مبدا بندر امام خمینی (ره)
  • نصب ۲۵ کیلومتر نیوجرسی در محورهای بزرگراهی آذربایجان غربی
  • آسفالت نزدیک به ۱۱ کیلومتر از راه‌های روستایی چایپاره
  • نصب سیستم روشنایی جدید در ۱۲ نقطه ازمحور‌های مواصلاتی آذربایجان غربی
  • بارش باران در محور‌های البرز/جاده چالوس باز است