Web Analytics Made Easy - Statcounter

دروازه بان تیم ملی فوتبال ساحلی گفت: تیم ملی فوتبال ساحلی ایران جز برترین تیم‌های ساحلی دنیا است که توجه به این تیم باید در اندازه آن باشد. از نظر لباس شرایط خوبی نداشتیم، نمی‌دانم شرایط فدراسیون چگونه بود ولی چنین مسائل کوچکی در روحیه تیم تأثیر گذار است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در رقابت‌های بین قاره‌ای تا مرحله فینال پیش رفت که در این مرحله بازی را به روسیه واگذار کرد و مقام دوم مسابقات بین قاره‌ای فوتبال ساحلی را به دست آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازیکنان تیم ملی فوتبال ساحلی در این رقابت‌ها از نظر لباس مشکل داشتند و در مراسم بهترین‌های فوتبال ساحلی دنیا شرکت نکردند که انتقادهای زیادی بابت این موضوع به فدراسیون فوتبال شد.

پیمان حسینی دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ساحلی ایران که یکی از بهترین دروازه‌بان های آسیا و جهان است قبل از مسابقات بین قاره‌ای اعلام کرد این رقابت‌ها آخرین حضور او در تیم ملی است و بعد از آن خداحافظی می‌کند.

این دروازه‌بان ملی پوش اعتقاد دارد سطح لیگ برتر فوتبال ساحلی ایران خوب نیست و اگر به همین شکل پیش برود به تیم ملی آسیب خواهد زد، خبرنگار ایمنا گفت و گویی با پیمان حسینی انجام داده که در ادامه می‌خوانید:

مسابقات بین قاره‌ای فوتبال ساحلی چطور بود، ایران شانس قهرمانی داشت؟

این رقابت‌ها با کیفیت بالایی در امارات برگزار شد، هشت تیم از قاره‌های مختلف حضور داشتند و عملکرد خوبی داشتیم که می‌توانستیم قهرمان هم شویم. دو سال به خاطر کرونا از مسابقات دور بودیم و با شاهکار AFC جام جهانی را از دست دادیم که به نظر در مسابقات بین قاره‌ای نتیجه مطلوبی به دست آوردیم.

ایران شانس اول شدن را داشت و با تغییر تاکتیک می‌توانستیم روسیه را شکست دهیم، در بازی دوم مقابل این تیم نباید روی یک تاکتیک اصرار می‌کردیم.

سطح مسابقات بالا بود؟

سطح مسابقات امارات همیشه باکیفیت بالایی برگزار می‌شود و بعد از جام جهانی بالاترین سطح کیفی را دارد.

قبل از اعزام به مسابقات بین قاره‌ای تمرینات خوبی داشتید؟

متأسفانه اردو برون مرزی نداشتیم ولی تمرینات داخل تهران منظم و خوب بود.

فدراسیون از تیم ملی فوتبال ساحلی حمایت می‌کند؟

از سوی فدراسیون حمایت‌ها انجام می‌شود ولی نباید فراموش کنیم تیم ملی فوتبال ساحلی ایران جز برترین تیم‌های ساحلی دنیا است که توجه به این تیم باید در اندازه آن باشد. از نظر لباس شرایط خوبی نداشتیم، نمی‌دانم شرایط فدراسیون چگونه بود ولی چنین مسائل کوچکی در روحیه تیم تأثیر گذار است. فدراسیون برنامه خود را دارد و شاید بعد مدت‌ها تیم فوتبال ساحلی اعزام شد عدم هماهنگی وجود داشت، اتفاق‌های خوب رخ خواهد داد امیدوارم توجه به فوتبال ساحلی بیشتر شود.

پس از برگشت از مسابقات استقبال خوبی از جانب فدراسیون فوتبال صورت گرفت؟

کامرانی فر و یک سری مسئولین فدراسیون آمدند، به نظرم اگر کسی آمد برای تیم ملی کشور خود احترام قائل شده و کسی هم که نیامد احتمالاً شرایط خاصی داشته است. نظر خاصی راجع به این موضوع ندارم ولی استقبال می‌توانست خیلی حرفه‌ای تر و بهتر انجام شود.

فوتبال ساحلی ایران چه کمبودهایی دارد؟

فوتبال ساحلی ایران لیگ برتر خوبی ندارد و اگر شرایط بهتری پیدا نکند تیم ملی فوتبال ساحلی آسیب می‌بیند. پیشنهادی که بچه‌های فوتبال ساحلی برای رئیس فدراسیون داشتند این بود که چهار تیم لیگ برتر فوتبال که نماینده ایران در آسیا هستند به فوتبال ساحلی هم ورود کنند، اگر فدراسیون این قانون را بگذارد به فوتبال ساحلی ما کمک می‌شود. سازمان لیگ باید حرفه‌ای تر مسابقات فوتبال ساحلی را برگزار کند، انتقادهای زیادی نسبت به شخص برگزار کننده لیگ فوتبال ساحلی وجود دارد زیرا شخصی تصمیم می‌گیرد که کیفیت لیگ پایین می‌آید، امیدوارم این شخص عوض شود.

در تیم ملی فوتبال ساحلی جوان گرایی داشتیم؟

در خداحافظی من و حسن عبداللهی از تیم ملی کم توجهی و بازی کم تأثیر داشت که نظر سرمربی است و به آن احترام می‌گذاریم، جوانان خوبی داریم که می‌توانند جای ما را پر کنند.

از تیم ملی خداحافظی کردید؟

بله، خداحافظی رسمی را از تیم ملی اعلام کردم ولی با آلانیا اسپور ترکیه قرار داد دارم و تا سه سال آینده با بالاترین کیفیت برای این تیم بازی می‌کنم.

دلیل عدم حضور بازیکنان ایرانی در مراسم بهترین‌های فوتبال ساحلی دنیا چی بود؟

به دلیل اینکه کاندید نداشتیم بازیکنان هم تمایلی به شرکت در این مراسم نداشتند، اما اگر می‌خواستیم برویم هم لباس فرم یک شکل نداشتیم. در سال‌های گذشته به تیم لباس داده می‌شد و در این مراسم حضور داشتیم، اما امسال لباس نبود، کاندید نداشتیم و بازیکنان هم تمایلی شرکت در این مراسم نداشتند.

حرف آخر؟

از مربیان، مدیران و افرادی که برای فوتبال ساحلی زحمت کشیدند و این رشته را متحول کردند مثل خانم شهریاری و مارکو اوکتاویو تشکر می‌کنم. امیدوارم اتفاقات خوبی برای فوتبال ساحلی رخ دهد، بابت خداحافظی از تیم ملی خوشحال نیستم ولی همین که می بی نم مردم در طول فعالیتم از من راضی بودند برایم رضایت بخش است.

کد خبر 534650

منبع: ایمنا

کلیدواژه: فوتبال ساحلی لیگ برتر فوتبال ساحلی تیم ملی فوتبال ساحلی جام جهانی فوتبال ساحلی تیم ملی فوتبال ساحلی ایران جام بین قاره ای فوتبال ساحلی ۲۰۱۹ پیمان حسینی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق تیم ملی فوتبال ساحلی ایران مسابقات بین قاره ای فوتبال ساحلی ساحلی دنیا دروازه بان تیم ملی رقابت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۶۸۱۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به روز رسانی| پائز: حضور ستاره‌ها مهم نیست/ اگر بازیکنی به عشق برای تیم ملی باور ندارد بهتر است در تیم ملی نباشد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا،  وحید مرادی نایب رئیس فدراسیون، سرپرست گروه و مدیر تیم ملی والیبال در ابتدای این نشست ضمن عذرخواهی برای تاخیر در شروع نشست خبری به دلیل چند تصادف در بزرگراه نیایش گفت: قبلا جلساتی با خبرنگاران داشتیم و در جریان کم و کیف بکارگیری موریس موتا پائز هستند. ماراتن را برای انتخاب پشت سر گذاشتیم و این توفیق را به دست آوردیم که در خدمت ایشان باشیم و از توانایی این مربی بهره ببریم.

وی تصریح کرد: رئیس فدراسیون با توجه شرایط حساس والیبال از بنده خواستند که به عنوان سرپرست کاروان و مدیر تیم ملی در خدمت والیبال باشم تا ملی پوشان با انگیزه بالا در شرایط سخت کنونی که کار سختی پیش رو داریم، وارد مسابقات شوند و به نظر من کسب سهمیه المپیک عملی است و پائز هم به این موضوع باور دارد.

در ادامه این نشست خبر سرمربی تیم ملی والیبال در صحبت‌های مقدماتی خود گفت: خوشحال هستم که در ایران حضور دارم. به تازگی کار را با کادر فنی و بازیکنان شروع کردیم و همکاری نزدیکی با مسئولین فدراسیون داریم. با قلب و عشق کار را شروع کردیم تا ان شاالله در تابستان یک کار بزرگ انجام دهیم و آن هم کسب سهمیه المیپیک است.

وی در خصوص اینکه چرا به شما مربی برزیلی- فرانسوی گفته می‌شود و شناختش از والیبال ایران چقدر است گفت: من متولد برزیل هستم و ریشه و خانواده ام در برزیل هستند. ۳۷ سال پیش با همسرم به فرانسه رفتیم و سه فرزند من در آن جا متولد و بزرگ شدند و از هر دو کشور تجربیاتی کسب کردم که امیدوارم همه را به ایران منتقل کنم. همه با کیفیت والیبال ایران آشنا هستند و ایران در سطح پایه هم بازیکنان خوبی دارد. بازیکنان عشق بازی برای کشورشان را دارند همه باور داریم تحقق هدف راه یابی به المپیک باورپذیر است و من هم خوشحالم که این تیم را رهبری می‌کنم.

سرمربی تیم ملی والیبال در پاسخ به این سوال که نظرش در مورد غیبت برخی از ستاره ها در اردوی تیم ملی عنوان کرد: حضور بازیکنان بزرگ ستاره خیلی مهم نیست و بیشتر باید به ساخت تیم باور داشته باشیم. سال پیش خیلی از این بازیکنان حضور داشتند، اما نتایج خوب نبود. سیکل المپیک چهار ساله است و ما در یک ماه باید این کار را انجام دهیم. هدفی داریم که همه مردم ایران باید آن را با عشق باور داشته باشند و هر بازیکنی باید با قلب خود برای عشقش بیاید و بجنگد و هر کس این باور را ندارد بهتر است در تیم حضور نداشته باشد و امیدوارم تابستان امسال یک اتفاق خوب رقم بخورد.

 

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تصمیم قطعی؛ قلم قرمز قلعه‌نویی روی نام ۲ بازیکن نامدار
  • تیم ملی فوتسال ایران با جام قهرمانی به وطن بازگشت
  • ممبینی: فردا درمورد پاداش تیم ملی فوتسال تصمیم می‌گیریم
  • وعده رییس فدراسیون والیبال به ساحلی‌بازان برای صعود به المپیک
  • انتقال میزبان مسابقات مچ اندازی قهرمانی آسیا از کیش به ازبکستان
  • انتقال میزبانی مچ‌اندازی آسیا از کیش به تاشکند!
  • صعود مدعیان به مرحله نیمه نهایی رقابت‌های تنیس ساحلی
  • به روز رسانی| پائز: حضور ستاره‌ها مهم نیست/ اگر بازیکنی به عشق برای تیم ملی باور ندارد بهتر است در تیم ملی نباشد
  • تیم ساوالان قهرمان مسابقات لیگ برتر فوتسال استان اردبیل شد
  • بدرقه ساحلی بازان زیر ۱۹ سال والیبال به مسابقات آسیایی