Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام بابک قنبری، سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان طالقان، در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج، با اشاره به اینکه ۲۰ روحانی به روستاهای طالقان اعزام شدند، گفت: روحانیون در خانه عالم مساجد این روستاها مستقر هستند.

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان طالقان با اشاره به آغاز فصل سرما و افزایش بارندگی در این شهرستان کوهستانی، افزود: با توجه به صعب‌العبور بودن برخی روستاها و بارندگی روحانیون مستقر در فصول سرد سال در روستا می‌ماندند و شرایط تردد ندارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: متاسفانه بسیار از روستاهای طالقان گازکشی نشده است و مردم این شهرستان با کمترین امکانات زندگی خود را می‌گذرانند.

حجت الاسلام قنبری با بیان اینکه حتی حوزه علمیه شهرستان گازکشی نشده است، اظهار کرد: روحانیون به صورت جهادی در این شهرستان فعالیت می‌کنند؛ اگر فردی دغدغه مادی داشته باشد نمی‌تواند شرایط را تحمل کند و این نشان می‌دهد روحانیون مستقر تنها با هدف ترویج فرهنگ دینی در این مناطق فعالیت دارند.

وی در پایان از برگزاری برنامه‌ها، مسابقات، آیین مذهبی، جشن و... در مناسب‌های مختلف شهرستان طالقان خبر داد.

انتهای پیام/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: روستاهای طالقان گازکشی گازوئیل بارندگی برف خبرگزاری فارس البرز کرج طالقان تبلیغات اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۶۸۲۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اردوی جهادی دانشجومعلمان پردیس های اردبیل برگزار شد

جانشین بسیج دانشگاه فرهنگیان اردبیل در حاشیه برگزاری این اردو در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: اردوی جهادی با حضور ۷۵ نفر دانشجومعلم به همت بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان اردبیل، در مدارس کم برخوردار استان برگزار شد.

علیرضا دولت نژاد خاطرنشان کرد: طرح «جهاد عهد خدمت» دانشجومعلمان دانشگاه فرهنگیان استان اردبیل با همکاری اداره آموزش و پرورش شهرستان نیر و با هدف جبران کمبودهای آموزشی و رفع عقب ماندگی تحصیلی دانش آموزان برگزار می شود.

وی ادامه داد: این اردو در بخش عمرانی از جمله رنگ‌آمیزی و فضاسازی و زیباسازی مدارس روستاهای مزرعه، ویرثق و اسلام آباد با مشارکت ۴۵ دانشجو معلم خواهر و ۳۰ دانشجومعلم برادر آغاز شد که در دو بازه سه روزه برگزار شد.

جانشین مسئول بسیج دانشگاه فرهنگیان اردبیل تصریح کرد: هدف از اجرای این طرح علاوه بر رفع اشکال و تدریس به دانش آموزان در راستای گسترش عدالت آموزشی و همچنین رفع نواقصات و کمبود های عمرانی مدارس محروم و نیازمند شهرستان نیر، خودسازی خود دانشجومعلمان نیز هست تا بتوانند با کسب تجربیات معلمی، روحیه جهادی و ایثار را در خود تقویت کنند.

دولت نژاد گفت: تلاش‌های جهادگران در خدمت به مردم مناطق محروم کشورمان و حضور جوانان علاقمند به این فعالیت‌ها در اردوهای هجرت و جهادی همواره مورد توجه و تاکید رهبر انقلاب بوده است، که انگیزه مضاعفی بر حضور دانشجومعلمان در این مسیر مقدس و با ارزش شد.

وی اضافه کرد: دانشجومعلمان جهادی دانشگاه فرهنگیان اردبیل با حضور در روستاهای مزرعه، ویرثق و اسلام آباد شهرستان نیر و مشاهده وضعیت تحصیلی و عمرانی مدارس این روستاها، وظیفه خود دانستند تا با حرکتی جهادی به یاری این دانش آموزان و رفع مشکلات و کمبود آن‌ها در زمینه های تحصیلی و عمرانی مدارسشان بپردازند.

کد خبر 6092539

دیگر خبرها

  • تشریح برنامه‌های هفته بسیج سازندگی استان قم
  • اعضای شوراها از دخالت دادن تفکرات سیاسی پرهیز کنند
  • برنامه‌های هفته بسیج سازندگی استان قم تشریح شد
  • پروژه بزرگ آبرسانی استان قم به بهره‌برداری می‌رسد
  • روستاهای آبپخش نیازمند توجه بیشتر مسؤولان هستند
  • برنامه‌های هفته سازمان بسیج سازندگی استان قم اعلام شد
  • برنامه‌های دهه کرامت در اصفهان تشریح شد
  • اردوی جهادی دانشجومعلمان پردیس های اردبیل برگزار شد
  • اجرای ۲۲ هزار و ۵۰۰ متر شبکه توزیع آب آشامیدنی در شهرستان درمیان
  • اختصاص اعتبار برای تکمیل خط ریلی چهارمحال‌وبختیاری ضروری است