Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از خرم آباد، حامد ویسکرمی،مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) لرستان با اشاره به اینکه یکی از اهداف ستاد اجرایی فرمان امام (ره) بحث محرومیت زدایی است اظهار داشت: یکی از نیاز‌های اساسی که در کشور ما وجود دارد و باید به آن پرداخته شود، مسئله آموزش است.

ساخت ۱۰۹ مدرسه توسط ستاد اجرایی فرمان امام در لرستان

وی با بیان اینکه آموزش، پایه و اساس توسعه است و از اهمیت خاصی برخوردار است عنوان کرد: در این راستا ستاد اجرایی فرمان امام (ره) با درک این اهمیتی که مسئله آموزش دارد، در این حوزه ورود خاص و ویژه‌ای دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) لرستان در ادامه با تاکید بر اینکه در این راستا در دو بخش زیربنایی و همچنین تأمین لوازم کمک آموزشی ورود پیدا کرده‌ایم افزود: در حوزه زیربنا‌های آموزشی، حدود ۱۰۹ پروژه احداث مدرسه در استان در دستور کار قرار دادیم.

ویسکرمی بیان داشت: مجموع کلاس‌های درس این تعداد مدرسه، ۳۷۹ مورد است که از این تعداد تا کنون ۵۳ مدرسه با ظرفیت ۲۴۰ کلاس درس به بهره برداری رسیده است.

تبدیل مدارس کانکسی به بنای مناسب و استاندارد

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) لرستان تاکید کرد: در مجموع برای ۱۰۹ مدرسه در دست ساخت، ۲۳ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان اعتبار در نظر گرفته شده که تا به حال ۱۹ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان از آن محقق شده است.

وی با تاکید بر اینکه به دنبال این هستیم که تا پایان سال هم ۱۳۹ کلاس باقی مانده را تحویل بدهیم تصریح کرد: در کنار این امر، بحث ساماندهی ۵۳ مدرسه کانکسی را در استان در دستور کار قرار داده‌ایم.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) لرستان با بیان اینکه با مشارکت نوسازی مدارس این مدارس کانکسی به مدارس با بنای مناسب تبدیل خواهند شد افزود: این امر نیز ظرف یک سال آتی عملیاتی خواهد شد.

توزیع ۲۲ هزار بسته لوازم التحریر و کیف در بین دانش آموزان محروم

ویسکرمی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تأمین لوازم التحریر برای دانش آموزان مناطق محروم و همچنین آسیب دیده از کرونا افزود: طی امسال شش هزار و ۵۰۰ بسته لوازم التحریر و کیف تحویل دانش آموزان محروم در سراسر استان شده است.

وی گفت: طی سال گذشته نیز ۱۶ هزار بسته لوازم التحریر در بین دانش آموزان مناطق محروم و آسیب دیده از کرونا استان توزیع شده است.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) لرستان بیان داشت: در مجموع طی سال گذشته تا امروز ۲۲ هزار و ۵۰۰ بسته‌های کیف و لوازم التحریر در بین دانش آموزان مناطق محروم لرستان توزیع شده است.

ایجاد قرارگاه عدالت آموزشی

ویسکرمی با بیان اینکه در کنار اقدامات یاد شده، قرار گاه جهادی عدالت آموزشی را در استان تشکیل داده‌ایم عنوان کرد: این قرارگاه از وضعیت آموزشی مناطق محروم استان نیاز سنجی می‌کند.

وی تاکید کرد: گروه‌های جهادی نیز از سوی این قرارگاه، ساماندهی می‌شوند تا کار کمک‌های آموزشی به دانش آموزان مناطق محروم استان را انجام دهند.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) لرستان افزود: تحویل بسته‌های آموزشی با مشارکت بسیج و ارائه آموزش‌های لازم به دانش آموزان از سوی این قرار گاه عدالت آموزشی انجام می‌گیرد.

منبع: مهر

انتهای پیام/ب

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ستاد اجرایی فرمان امام لرستان عدالت آموزشی مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام دانش آموزان مناطق محروم لوازم التحریر عدالت آموزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۶۸۲۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رویکرد ما در لرستان اتحاد خدمت‌رسانی حول محور برنامه است

ایسنا/لرستان استاندار لرستان گفت: رویکرد ما در استان مصداق شعار امام (ره) و رهبری یعنی اتحاد خدمت‌رسانی حول محور برنامه است.

ابوطالب شفقت پنجم اردیبهشت‌ماه در جلسه با فرمانداران شهرستان‌های استان، عنوان کرد: یکی از مشکلات اساسی لرستان در عدم تحقق توسعه، بی اتحادی در دستگاه‌های اجرایی و مسئولان خدمت گذار است.

وی خطاب به فرمانداران تصریح کرد: شما مسئول به کارگیری بدنه‌ی دولت و ایجاد اتحاد به ویژه در دستگاه‌های زیر مجموعه‌ی یک وزارت هستید.

استاندار اظهار کرد: در اولین جلسه‌ای که در تهران خواهم داشت این موضوع را از طریق وزارت خانه‌ها پیگیری خواهم کرد.

شفقت بیان کرد: وزارت خانه‌ها باید یک وحدت رویه و همدلی را در بین دستگاه‌های اجرایی تحت مدیریت خود ایجاد کنند و ما هم اتحاد حاکمیتی را برقرار می‌کنیم.

وی اظهار کرد: وحدت رویه در بین نمایندگان مجلس و ائمه جمعه نیز به عنوان یک پشتیبان کننده مجموعه‌ی اجرایی، رافع مشکلات استان است.

استاندار ادامه داد: با این وحدت رویه بسیاری از مشکلات استان و انتظارات محقق خواهد شد.

شفقت گفت: لرستان امکانات خدادادی زیادی دارد که تنها با برنامه‌ریزی، اقدام و همدلی می‌توانیم آنها را بهره‌ور کنیم.

وی در ادامه بر فعال کردن و پیشرفت روستاها تاکید کرد و ادامه داد: ایجاد و ارتقا خرد اقتصادی در روستاها بر پایه‌ی داشتن برنامه‌ی جامع منطقه‌ای باعث رونق و افزایش درآمد در روستاها شده و حاشیه نشینی شهری را کمتر خواهد کرد. 

استاندار در پایان به مدیریت هزینه‌های دولت اشاره و عنوان کرد: در شهرهای کوچک منطق مجتمع اداری را پیگیری کرده و از هزینه‌های اضافه خودداری کنید.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پشتیبانی ۲۱ میلیارد تومانی از طرح دیمزارها در سال ۱۴۰۳
  • دشمن به دنبال ایجاد یاس و ترس در دل ما است
  • دشمن به دنبال ایجاد یاس و ترس در دل ماست/ مدرسه جایی برای گفتگوی رو در رو با دانش آموزان
  • احداث چهار مدرسه خیری در یزد
  • تقدیر از ۱۲۰ فعال نماز بخش جرقویه علیا
  • اجرای بیش از ۲ هزار طرح اشتغالزایی بنیاد برکت در خراسان جنوبی
  • ساخت ۸۲ طرح خیری در چهارمحال و بختیاری
  • نهمین دوره جشنواره خوارزمی در کاشان
  • لزوم اتحاد بین دستگاه‌های اجرایی برای تحقق توسعه لرستان
  • رویکرد ما در لرستان اتحاد خدمت‌رسانی حول محور برنامه است