Web Analytics Made Easy - Statcounter

محسن منصوری استاندار تهران، در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تهران در خصوص انتخاب شهرداران در استان تهران اظهار کرد: شوراهایی که مسیر انتخابات را به طور قانونی طی و هیأت نظارت، انتخابات آنها را تأیید کرده، شهرداران خود را معرفی کردند و حکم شهردار برای شهرهای زیر ۲۰۰ هزار نفر توسط استاندار و شهرهای بالای ۲۰۰ هزار نفر توسط وزیر کشور صادر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: برخی شوراها نیز انتخاباتشان برگزار و تأیید شده و‌ شهردار خود را معرفی کرده‌اند که روند اداری آن در حال انجام است و شهرداری با سرپرستی اداره می‌شود.

استاندار تهران گفت: از سویی دیگر، شوراهایی هستند که انتخابات آنها به هر دلیلی توسط هیأت نظارت باطل شده که مسئولیت انتخاب شهردار در این شهرها بر عهده استاندار است.

منصوری ادامه داد: در این راستا، ۶ شهر بدون شورای شهر هستند که دو شهردار معرفی شده و تکلیف چهار شهر کمتر از ۱۰ روز دیگر نهایی خواهد شد؛ گزینه تصدی این شهرداری‌ها مشخص شده و روند استعلامات جهت صدور حکم در حال انجام است.

وی با بیان اینکه موضوع عمومی شوراهای اسلامی شهر و شهرداری‌ها از مسائل اصلی استانداری تهران است، تصریح کرد: ضمن اینکه معتقد هستیم که شهرداری‌ها بازوی اجرایی و توانمند استان هستند، اما نظارت جدی و فوق‌العاده هم باید بر عملکرد آنها انجام شود.

استاندار تهران بیان کرد: موضوعات در شهرداری‌ها و شوراها متنوع است و با طی کردن این دوره، شهرداری‌ها به سامان می‌رسند تا مسأله اصلی که خدمت است، پررنگ‌تر در استان تهران جلوه کند.

انتهای پیام/۶۷۰۱۵/

منبع: فارس

کلیدواژه: استاندار تهران محسن منصوری انتخاب شهردار استاندار تهران شهرداری ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۶۸۲۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدیو) توضیحات شهردار تهران در مورد خدمات میادین میوه و تره‌بار

شهردار تهران گفت: «میادین و بازارهای میوه و تره‌بار شهرداری تهران ۵۵ درصد میوه و تره‌بار پایتخت را توزیع می‌کنند.»

وی افزود: میادین و بازار‌های میوه و تره‌بار شهرداری تهران ۵۵ درصد میوه و تره بار تهران را توزیع می‌کنند و در صورت کوچکترین اتفاق، معیشت مردم آسیب خواهد دید.

شهردار تهران همچنین در مورد واردات واگن‌های چینی اظهار کرد: کار‌های مربوط به واردات واگن‌های چینی در حال انجام است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • افزایش ۳.۶ برابری سرانه بودجه شهرداری استان
  • تعیین تکلیف نهضت ملی مسکن در شهرستان کیار تا ماه آینده
  • تصویب بودجه ۲۱ میلیارد تومانی برای شهرداری پیربازار
  • ضرب‌الاجل استاندار لرستان برای تعیین‌تکلیف برج‌های خرم‌آباد
  • وضعیت «برج‌های دوقلو» در خرم‌آباد هر چه سریع‌تر تعیین تکلیف شود
  • وضعیت «برج‌های دوقلو» خرم‌آباد هر چه سریع‌تر تعیین تکلیف شود
  • آخرین وضعیت حل مشکل پله برقی‌های خاموش تهران/ ۶۰ یونیت تا ۳ ماه آینده نصب می‌شود
  • شهرداری تهران به دنبال ارائه کیفی خدمات در نمایشگاه کتاب است
  • لایحه بودجه ۱۴۰۳ شهرداری کرمانشاه تعیین تکلیف شود
  • (ویدیو) توضیحات شهردار تهران در مورد خدمات میادین میوه و تره‌بار