Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایرنا، حمیدرضا داوودیان رئیس جمعیت هلال احمر دامغان گفت: ۳ کوهنورد مفقودشده در شاهدار کوه، ساعت ۳ و ۳۰ دقیقه بامداد امروز پس از ۸ ساعت جستجوی عوامل امدادی هلال احمر به دامنه کوه منتقل و در سلامت هستند. 

او ادامه داد: با عنایت به اخبار واصله مبنی بر گیرافتادن کوهنوردان در ارتفاعات، برودت هوا و احتمال مواجهه با برف و کولاک، شب گذشته جلسه فوق‌العاده ستاد مدیریت بحران شهرستان به منظور بررسی شرایط و اتخاذ تدابیر لازم درخصوص اقدامات اولیه امدادرسانی و بسیج نیروهای خدمات رسان و امدادی به محل مورد نظر تشکیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

داوودیان اظهار کرد: پس از مشخص شدن مکان دقیق کوهنوردان، ۳ تیم امدادی متشکل از ۲ تیم تخصصی امداد و نجات هلال‌احمر و یک تیم کوهنوردی به محل اعزام شدند و درنهایت حوالی ساعت یک بامداد تیم امداد و نجات به افراد مفقود شده رسیدند و به پایین کوه منتقل شدند که حال همگی مساعد است. 

رئیس جمعیت هلال احمر دامغان افزود: تیم متشکل از ۱۳ کوهنورد دامغانی در مسیر بازگشت از شاهدار کوه این شهر دچار مشکل شدند و از این تعداد ۱۰ نفر خود را به دامنه کوه رسانده بودند و در راستای یافتن ۳ کوهنورد دیگر، تیم نجات و امداد کوهستان هلال احمر و تیم واکنش سریع هلال احمر سمنان نیز در این عملیات شرکت داشتند. 


 

کد خبر 637218 برچسب‌ها کوه نوردی استان سمنان هلال احمر حوادث ایران

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: کوه نوردی استان سمنان هلال احمر حوادث ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۶۸۴۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جان باختن یک نفر بر اثر سقوط از ارتفاعات شهرستان پلدشت

مدیرعامل هلال احمر آذربایجان‌غربی از جان باختن یک نفر بر اثر سقوط از ارتفاعات شهرستان پلدشت و تلاشی ۶ ساعته برای یافتن پیکر این فرد خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، حمید محبوبی امروز _دوشنبه دهم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران از جان باختن یک نفر در ارتفاعات شهرستان پلدشت خبر داد و اظهار کرد: تلاش ۶ ساعته نجاتگران هلال احمر برای دسترسی به یک مورد فوتی در ارتفاعات شیخ حمزه‌لو پلدشت نتیجه داد.

وی افزود: ساعت ۱۳:۰۸ دقیقه روز دوشنبه دهم اردیبهشت ماه، درخواست فوریت‌های پزشکی جهت دسترسی به فوتی در ارتفاعات شیخ حمزه‌لو پلدشت به مرکز کنترل عملیات هلال احمر استان گزارش شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان‌غربی گفت: با اعلام موضوع نجاتگران جمعیت هلال احمر شهرستان پلدشت بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.

محبوبی ادامه داد: پس از ۶ ساعت صعود در ارتفاعات و جست‌وجو، نجاتگران به این فرد فوت شده دسترسی پیداکردند و بعد از انتقال به پایین دست، فوتی تحویل مراجع ذی صلاح شد.

وی تصریح کرد: فرد فوتی جوان ۲۰ ساله‌ای بود که برای جمع‌آوری گیاهان کوهی به ارتفاعات صعود و بر اثر افتادن از صخره جانباخته بود.

کد خبر 749198

دیگر خبرها

  • نجات نصاب آسانسور با سقوط از ارتفاع ۱۵متری
  • حضور ۳۵۰ دانش آموز کاشمری در دوازدهمین دوره طرح ملی دادرس
  • پیشرفت فیزیکی بیش از ۹۰ درصدی ۱۵ پایگاه امدادی در لرستان
  • صنایع نساجی هلال احمر ایران
  • بسیج نیروهای امدادی گلستان برای یافتن کودک ۴ ساله
  • تلاش ۶ ساعته برای دسترسی به فوتی ارتفاعات پلدشت
  • تلاش ۶ ساعته نجاتگران هلال احمر برای دسترسی به فوتی ارتفاعات شیخ حمزه لو پلدشت
  • جان باختن یک نفر بر اثر سقوط از ارتفاعات شهرستان پلدشت
  • تولید چادر‌های امدادی متناسب با فصل و اقلیم از سوی هلال احمر
  • تولید اقلام استراتژیک امدادی مورد نیاز در حوادث توسط هلال احمر