Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها-دبیر تشکل‌های مردمی عفاف و حجاب خراسان رضوی گفت: پویش مردمی "شهریار در راستای  احیای امر به معروف و نهی از منکر در شهر مشهد برگزار می‌شود. - اخبار استانها -

حمید آقاسی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم از مشهدمقدس،اظهارداشت:  تشکلات مردمی عفاف و حجاب خراسان رضوی یک مجموعه مردمی با 42 تشکل و 125 کنشگر است که کارهای عام المنفعه انجام می‌دهد در این راستا طی برنامه‌ای برای افراد متجاهر و بی خانمان غذای گرم، پوشاک، وسایل گرمایشی، دارو، در منطقه اسماعیل آباد توزیع  می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این افراد با کمک مجموعه بسیج، ستاد امر به معروف رصد و شناسایی شدند و حدود 120 نفر هستند که  به آن‌ها امکانات می‌دهیم.

آقاسی‌زاده تصریح کرد: "طرح پویش مردمی شهریار" با هدف کارهای عام المنفعه در شهر مشهد در حال اجرا است که با حضور تشکل‌های مشهد در راستای امر به معروف، مطالبه‌گری از مسئولین، جمع آوری زباله در طبیعت، وعده غذایی به افراد بی‌خانمان این پویش راه اندازی شده است.

دبیر تشکل‌های مردمی عفاف و حجاب خراسان رضوی عنوان کرد: این تشکل حدود دوماه است که راه اندازی شده است و با 8نفر نیرو شروع به کار کرده و الان حدود 200 نفر از شهروندان ما را در این برنامه یاری می‌کنند.

وی افزود:طرحی را به شهرداری و بهزیستی در راستای کمک به متجاهرین کارتن خواب به منظور ترک اعتیاد و کمک به آنان ارائه دادیم، وخوشبختانه مردم  نیز پای کار هستند به عنوان مثال شهرداری گرمخانه دارد اما نیرو ندارد و ما نیرو  می‌رسانیم  و به بهزیستی نیز در کمپ‌های اعتیاد کمک می‌کنیم.

آقاسی‌زاده بیان کرد: مجموعه جبهه فرهنگی انقلاب متشکل از تشکلات مردمی،کارگروه  عفاف و حجاب، کارهای مهمی انجام داده است از جمله  فراخوان پویش مردمی "شهریار" را در راستای  احیای امر به معروف و نهی از منکر، به صورت تخصصی که شامل شهروندان،کسبه،مسئولین  در چند محور می‌شود را برگزار می‌کند.

فعالیت تشکل‌های مردمی مطالبه‌گری در استان قزوین تخصصی می‌‌شودتولیت آستان قدس رضوی: تشکل‌های مردمی خط مقدم خدمت رسانی هستند‌بررسی نظر صریح قرآن درباره عفاف و حجاب؛ چرا رعایت حجاب در جامعه اسلامی الزامی است؟ + فیلم

دبیر تشکل‌های مردمی عفاف و حجاب خراسان رضوی گفت: در بحث تدکر لسانی در اماکن عمومی با ستاد امر به معروف تعامل داریم،  در حوزه بازار نیز در بحث‌گران فروشی، روابط حلال و حرام، تبلیغ پوشاک غیرعرف با کمک  اتحادیه پوشاک و سازمان صمت، معاون دادستان ورود پیدا کرده‌ایم.همچنین امر به معروف مسئولین که ترک فعل می‌کنند، کارهای عام المنفعه و کمک به نیازمندان ازدیگر فعالیت‌های تشکل‌های مردمی عفاف وحجاب است.

وی عنوان کرد: پویش مردمی "شهریار" به صورت مستمر ادامه خواهد داشت، درنتیجه می‌خواهیم شهرداری را مجاب کنیم تا از پتانسیل ما  در گرم‌خانه‌ها استفاده کند. بهزیستی را برای ساماندهی بانوان متجاهرو انجام فعالیت‌های مستمر مجاب کرده‌ایم؛ چرا که ما در صدد یک کار مستمر و ریشه‌دار هستیم نه کاری مقطعی که در بازه زمانی مشخصی به پایان برسد.


 انتهای پیام/281

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تشکل های مردمی امر به معروف پویش مردمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۶۸۵۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰۰۰ برنامه مناسبتی در دهه کرامت در اصفهان اجرا می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام علیرضا ناجی پیش از ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران ضمن تبریک به مناسبت قرار گرفتن در آستانه آغاز دهه کرامت اظهار کرد: در سال جاری برای برگزاری برنامه‌های این دهه مساجد را محور قرار داده و سعی کرده‌ایم از ظرفیت آنها استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه در کنار مساجد، امامزادگان و بقاع متبرکه، سازمان‌های حوزه فرهنگی و شهرداری‌ها نیز برنامه‌هایی را در دستور کار دارند، ابراز کرد: این برنامه‌ها به صورت مردمی مدیریت و اجرا خواهد شد که ترویج معارف اهل البیت (ع) و ایجاد شور و نشاط مد نظر قرار می‌گیرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان با بیان اینکه دهه کرامت همزمان با سالروز ولادت حضرت معصومه (س) آغاز و تا ولادت امام رضا (ع) ادامه دارد، افزود: تشکل‌های مردمی برای این دهه فعالیت می‌کنند.

وی ادامه داد: کانون‌های مساجد محور بخش عمده برنامه‌های این ایام هستند که در نقاط شهری و روستایی فعالیت‌هایی را در تعامل با ادارات دولتی و خدماتی و تشکل‌های مردمی اجرا می‌کنند.

حجت‌الاسلام ناجی با بیان اینکه جشن‌های مردمی و جلسات عمومی در مساجد برگزار می‌شود، افزود: بخشی از این برنامه‌ها با حضور خادمین حضرت معصومه (س) و امام رضا (ع) توام خواهد بود.

وی همچنین به برگزاری مسابقات فرهنگی، تولید محتوا در فضای مجازی، معرفی دختران نمونه و تجلیل از آنان و تبیین اهمیت حجاب و عفاف برای اغنا فکری گفت: سعی بر این است که از همه ظرفیت‌های موجود در استان برای برگزاری این برنامه‌ها استفاده شود.

کد خبر 6098065

دیگر خبرها

  • اجلاسیه شهدای هنرمند استان تهران به میزبانی ری برگزار می شود
  • نشست شورای فرهنگ عمومی در شهرستان اسلامشهر برگزار شد
  • رویداد فرهنگی هنری «باغ راه گفتگو» برگزار می‌شود
  • فیلم/ کمک دولت به فراجا در طرح عفاف و حجاب
  • رویداد فرهنگی هنری باغ راه گفتگو برگزار می‌شود
  • اجرای بیش از هزار برنامه در دهه کرامت اصفهان از فردا
  • دشمن در فتنه بد پوششی و کشف حجاب شکست خورد
  • طرح نور در راستای مطالبه مردمی
  • ۱۰۰۰ برنامه مناسبتی در دهه کرامت در اصفهان اجرا می‌شود
  • اجرای بیش از هزار برنامه در دهه کرامت اصفهان