Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، احمد تجری مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گلستان گفت: عملیات اجرایی بازارچه دائمی صنایع‌دستی مینودشت و همچنین محوطه‌سازی اطراف آن بااعتبار ۸ میلیارد و ۳۰۷ میلیون ریال از محل اعتبارات ملی و استانی به اتمام رسیده و آماده بهره‌برداری است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گلستان افزود: عملیات اجرای بازارچه صنایع‌دستی مینودشت در سال ۱۳۹۷ در عرصه‌ای به مساحت ۳۳۱ مترمربع و زیربنا ۷۵ مترمربع آغاز شد و در مرحله پایانی با ۲۶۰ مترمربع محوطه‌سازی اطراف، عملیات اجرایی آن به انتها رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او ادامه داد: این پروژه شامل ۷ غرفه برای عرضه محصولات صنایع‌دستی و هنر‌های سنتی هنرمندان شهرستان است و پس از بهره‌برداری زمینه اشتغال ۹ نفر را فراهم می‌سازد.

تجری بیان کرد: شهرستان مینودشت به دلیل برخورداری از تنوع اقوام، دارای صنایع‌دستی مختلفی مانند ابریشم‌بافی، نمدمالی، سوزن‌دوزی، حصیربافی، گلیم‌بافی، بافت قالی و قالیچه است که می‌تواند موجب ایجاد اشتغال و درآمدزایی برای شهرستان شود.


انتهای پیام/ق

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بازارچه صنایع دستی میراث فرهنگی صنایع دستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۶۸۵۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هلاکت ۲ تروریست با عملیات پهپادی در اطراف زاهدان

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، غروب امروز طی عملیات پهپادی نیروهای امنیتی در منطقه شورو به سمت سرجنگل در محدوده شهرستان زاهدان، خودرو تروریست‌ها هدف قرار گرفت. طی این عملیات موفق ۲ تروریست به هلاکت رسیدند.

جزئیات تکمیلی متعاقباً اعلام می‌گردد.

دیگر خبرها

  • در جشنواره شکوفه‌های بادام ‌شهر زیبای دژکرد چه گذشت؟
  • برگزاری جشنواره شکوفه‌های بادام در شهر زیبای دژکرد
  • لزوم جذب مشارکت بخش خصوصی برای اتمام طرح‌های نیمه تمام استان
  • کلنگ عملیات اجرایی ناحیه صنعتی جویم به زمین زده شد
  • توصیه محمد معتمدی برای استفاده از صنایع دستی + فیلم
  • دژکرد اقلید شهر ملی کیسه‌بافی می‌شود
  • آبشار دائمی «باران کوه»؛ طبیعتی جذاب برای تمامی فصول
  • امسال هم صعود بازی دراز از راه رسید/ آمادگی دستگاه های اجرایی برای این صعود باشکوه
  • هلاکت ۲ تروریست با عملیات پهپادی در اطراف زاهدان
  • اشتغال ۷۰۰ نفر دربازارچه‌های مرزی خراسان رضوی