Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-27@16:00:01 GMT

غیبت بشار رسن و ۳ بازیکن شاخص عراق برابر کره جنوبی

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۶۸۷۲۸

4 بازیکن عراق مقابل کره غایب هستند

تیم ملی عراق که با وجود ارائه بازی برتر موفق به شکست سوریه نشد، ۴ بازیکن تاثیرگذار خودش را در این مسابقه از دست داد.

به گزارش طرفداری‏، عراقی‌ها در آغاز دور برگشت رقابت‌های انتخابی روز سه شنبه در دوحه به مصاف کره جنوبی خواهند رفت در حالی که بشار رسن و 3 بازیکن شاخص دیگر را در این بازی در اختیار نخواهند داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر این اساس محمد علی عبود، محمد فاضل و بشار رسن به دلیل مصدومیت شانس حضور در بازی هفته شش مرحله انتخابی رقابت‌های جام جهانی برابر کره جنوبی را از دست دادند. امیر العماری دیگر بازیکن تیم ملی عراق هم به دلیل دریافت کارت زرد دو اخطاره شده و در این مسابقه حضور نخواهد داشت.

عراق با مجموع 4 امتیاز از پنج بازی بدون کسب پروزی در جایگاه پنجم جدول گروه قرار گرفته در حالی که در بازی رفت مقابل کره جنوبی در سئول فراتر از انتظار ظاهر شد و به یک تساوی دست یافته بود.

اخبار داغ 

ماموریت زشت خانم رقصنده تتلو در کنسرت ! / بی غیرتی تماشاچیان ! + فیلم عمر خربین بازی مقابل تیم ملی ایران را از دست داد باورتان می شود؛ با 2 مساوی و 3 باخت هم احتمالا به جام جهانی می رویم؟ / راحت ترین دور برگشت! پنالتی از دست رفته جورجینیو مقابل سوئیس (ایتالیا 1-1 سوئیس) انتقاد روی کین از هری مگوایر: او مایه ننگ منچستریونایتد بوده است

منبع: طرفداری

کلیدواژه: کره جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۶۸۷۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نساجی با یک بازیکن جدید برابر ذوب آهن

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال نساجی که به عنوان یکی از مدعیان سقوط به دسته پایین‌تر محسوب می‌شود، ۶ دیدار حساس و فینال گونه تا پایان مسابقات دارد. نساجی در هفته بیست و پنجم باید در ورزشگاه فولاد شهر اصفهان رو در روی ذوب آهن قرار گیرد.

نساجی برای این بازی می‌تواند از محسن کریمی مهاجم تازه به خدمت گرفته خود استفاده کند. این بازیکن پس از جدایی از خوشه طلایی ساوه در تمرینات نساجی حضور یافت و پس از تأیید ساکت الهامی با این باشگاه قرارداد امضا کرد و همراه با سایر بازیکنان به تمرین می‌پردازد.

کریمی که سابقه بازی برای استقلال تهران را هم در کارنامه خود دارد در صورت صلاحدید الهامی می‌تواند در دیدارهای باقی مانده به میدان برود. قرارداد این بازیکن تا پایان فصل است و در صورت رضایت کادر فنی تمدید خواهد شد.

تیم‌های نساجی و ذوب آهن روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت و از ساعت ۱۸ به مصاف هم می‌روند.

کد خبر 6089902

دیگر خبرها

  • غیبت دومین ستاره سپاهان مقابل پرسپولیس!
  • نساجی با یک بازیکن جدید برابر ذوب آهن
  • غیبت یک بازیکن سپاهان برابر پرسپولیس قطعی است
  • تراژدی بنزما: غیبت‌های پرتعداد، حضورهای متوسط!‏
  • دلیل غیبت سعید صادقی برابر آلومینیوم
  • پیروزی تیم فوتسال افغانستان در برابر عراق
  • دردسر توخل: غیبت دوباره دو ستاره بایرن مونیخ
  • غیبت مشکوک وینگر پرسپولیس در سفر به اراک
  • غیبت مشکوک یک پرسپولیسی مقابل آلومینیوم
  • بنزما و طلسم بزرگان: کریم را چه می‌شود!‏