Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه بین الملل خبرگزاری تقریب،گردان های القدس در مراسمی با حضور صدها فلسطینی از سامانه موشکی جدید خود که «بهاء ابوالعطاء» نام دارد رونمایی کرد.

بر اساس این گزارش، صدها فلسطینی در غزه در این مراسم که به مناسبت سالگرد شهادت بهاء ابوالعطاء از فرماندهان جهاد اسلامی برگزار شد، حضور داشتند.

همچنین نیروهای نظامی جنبش جهاد اسلامی رژه ای به همین مناسبت در بخش هایی از غزه برگزار کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بهاء ابوالعطاء از فرماندهان جنبش جهاد اسلامی فلسطین بود که در حمله هوایی رژیم صهیونیستی به منزلش در تاریخ ۱۲ نوامبر ۲۰۱۹ به شهادت رسید.

اخیرا رسانه های صهیونیستی گزارش داده بودند که جنبش حماس نیز در چارچوب آزمایش‌ها برای تقویت توان موشکی و نظامی خود، ۳ موشک جدید به سمت دریا شلیک کرده است.

مقاومت غزه هر از گاهی این آزمایش‌ها را در راستای تقویت و آمادگی برای دفع هرگونه تجاوز احتمالی رژیم صهیونیستی، انجام می‌دهد.

انتهای پیام/

منبع: تقریب

کلیدواژه: جهاد اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۶۸۷۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موافقت حماس با توافق پیشنهادی آتش‌بس

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، جنبش مقاومت اسلامی فلسطین اعلام کرد که با طرح پیشنهادیِ آتش‌بسی که از سوی میانجیگران مصری و قطری ارایه‌شده موافقت کرده است.

جنبش حماس اعلام کرد که «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس، موافقت این جنبش با طرح پیشنهادی آتش‌بس در نوار غزه را به «محمد بن عبدالرحمن آل ثانی» نخست‌وزیر قطر و «عباس کامل» وزیر اطلاعات مصر اعلام کرده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بمباران سنگین شهرک خیام+فیلم/ شلیک ۱۰ موشک از سوی حزب الله
  • جهاد اسلامی: پیشنهاد توافق آتش‌بس لغو نشده/رفح مانور ناموفق اسرائیل است
  • پیام‌ها و پیامدهای موافقت «حماس» با پیشنهاد «آتش‌بس»
  • دانشگاه‌های اسپانیا هم به جنبش جهانی دانشجویی برای حمایت از فلسطین پیوستند+ فیلم
  • هنیه در گفتگو با النخاله: هرگز از مواضعمان کوتاه نخواهیم آمد
  • هیأت مذاکره‌کننده تل‌آویو در حال بررسی پاسخ حماس است
  • موافقت حماس با توافق پیشنهادی آتش‌بس
  • حزب الله هزار و ۵۰۰ موشک به اسرائیل شلیک کرده است
  • جهاد اسلامی اقدام رژیم صهیونیستی در تعطیلی دفتر الجزیره را محکوم کرد
  • شلیک ۶۵ موشک از جنوب لبنان به الجلیل و جولان