Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر کل فنی و حرفه‌ای چهارمحال و بختیاری گفت: قطب جوش ایران شهر هفشجان از روز ۲۲آبان ماه میزبان برگزاری این دوره از مسابقات است.

فرانک کبیری روز شنبه در آیین افتتاح نوزدهمین دوره مسابقات ملی مهارت در رشته جوشکاری افزود: این دوره مسابقات ملی مهارت در رشته جوشکاری با رقابت مهارت‌آموزان این رشته از استان‌های اصفهان، آذربایجان شرقی، خراسان رضوی، قزوین، مرکزی، کردستان و چهارمحال و بختیاری از ۲۲ تا ۲۶ آبان‌ماه به  میزبانی شهر هفشجان برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: شرکت‌کنندگان در بخش‌های جوشکاری آرگون، جوشکاری با قوس الکتریکی دستی، جوشکاری co۲ برروی قطعات کربن استیل، آلومینیوم و استنلس به  مدت سه روز رقابت می‌کنند.

وی اظهار داشت: در پایان مسابقات سه نفر برگزیده این  رقابت  ملی انتخاب و به مسابقات جهانی اعزام خواهند شد.

کبیری به فعالیت بیش از۷۰درصد جمعیت شهر هفجشان در حوزه جوش با جمعیت بیش از ۶ هزار استاد کار جوش هفشجانی در طرح‌های عظیم و ملی خط انتقال نفت و گاز در ایران اشاره کرد و افزود: طرح انتقال گاز و نفت عسلویه، طرح بزرگ گوره جاسک، اسکله شهید رجایی، برج میلاد، پترو شیمی‌ها و پالایشگاه‌های از جمله این طرح هاست.

مدیر کل فنی و حرفه‌ای چهارمحال و بختیاری افزود: بیش از ۲هزار نفر از صنعتگران جوش هفشجان در خارج از ایران در امارات متحده عربی، کویت، عراق، قطر، ترکمنستان، سوریه، ایتالیا و آلمان در حال فعالیت هستند.

وی، با اشاره، به اینکه شهر هفشجان به عنوان یکی از  قطب‌های صنعتی کشور به خصوص در  صنعت جوش کشور است، افزود: این شهر با سرمایه گذاری بیشتر به کانون تربیت مربی و همچنین متخصصان صنعت جوش کشور تبدیل خواهد شد.

کبیری خاطر نشان کرد: سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای، رسالت آموزش‌های مهارتی به علاقه‌مندان و مخاطبان فراگیری فن و حرفه‌ای را بر عهده دارد و هر سال جهت شناسایی کارآموزان برتر ملی در رشته‌های مختلف، اقدام به برگزاری مسابقات در سطوح شهرستانی و استانی می‌کند که  در همین راستا امسال مسابقات ملی مهارت در رشته جوشکاری به  میزبانی چهارمحال و بختیاری در حال برگزاری است.

به گزارش ایرنا، نوزدهمین دوره مسابقات ملی مهارت در رشته جوشکاری به میزبانی چهار محال و بختیاری در هفشجان، قطب جوش ایران، از تاریخ  ۲۲ تا ۲۶  آبان ماه ۱۴۰۰ آغاز شد.

برچسب‌ها سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور مسابقات ملی مهارت چهارمحال وبختیاری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور مسابقات ملی مهارت چهارمحال وبختیاری سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور مسابقات ملی مهارت چهارمحال وبختیاری چهارمحال و بختیاری مسابقات ملی مهارت دوره مسابقات ملی مهارت در رشته فنی و حرفه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۶۸۹۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو ایرانی در مسابقات قرآن مالزی

نمایندگان کشورمان در شصت و چهارمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کشور مالزی از سوی مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه و کمیته اعزام و دعوت از قاریان و حافظان قرآن کریم اعلام شد.

در شصت و چهارمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن مالزی علاوه بر دعوت از شرکت‌کننده رشته قرائت تحقیق که به صورت یک سنت هر ساله صورت می‌گرفت، امسال برای اولین بار از شرکت‌کننده رشته حفظ کل قرآن کریم نیز دعوت شد.

بر همین اساس در رشته قرائت تحقیق حمیدرضا نصیری و در رشته حفظ کل قرآن کریم محمدرضا زاهدی نمایندگان جمهوری اسلامی ایران در مسابقات بین‌المللی قرآن کشور مالزی خواهند بود.

این دو قاری و حافظ قرآن کریم در چهل و ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم که سال گذشته در استان خراسان شمالی و شهر بجنورد برگزار شد، رتبه‌های دوم رشته‌های قرائت تحقیق و حفظ کل قرآن کریم را دریافت کردند

حمیدرضا نصیری، مهندس کامپیوتر در خانواده قرآنی متولد شد. در جلسات عمومی و سنتی قرآن این شهر حضور پیدا کرد و از همین طریق استعداد او در زمینه قرائت قرآن، مشخص شد. این قاری ممتاز کشورمان از محضر اساتید پیشکسوت قرآنی زنجان چون «محمود رنگرز» بهره برده است. اساتیدی همچون احمد ابوالقاسمی، محمدحسین سعیدیان و سیدمحسن موسوی‌بلده در این دوره بیشترین تأثیر را بر تلاوت این قاری ممتاز گذاشتند.

محمدرضا زاهدی علاوه بر شناخته شدن در زمینه حفظ قرآن کریم، به عنوان یک قاری نیز شناخته می‌شود. او متولد شهریورماه ۱۳۸۱ در تهران است سعید حاجیان، حافظ، قاری و مدرس قرآن کریم یکی از اصلی‌ترین استادان محمدرضا زاهدی در دوران یادگیری قرآن کریم بوده است. او سال ۱۳۹۷ در حالی که ۱۶ سال سن بیشتر نداشت در بیست‌ودومین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن جایزه دبی در امارات در بخش حفظ حضور یافت و در پایان موفق به کسب رتبه خاصی نشد. شاید بهترین رتبه این حافظ کل قرآن همان رتبه دوم مسابقات سراسری قرآن کشورمان در سال ۱۴۰۲ و در چهل و ششمین دوره باشد.

یادآور می‌شود مسابقات بین‌المللی قرآن مالزی در دو مرحله مقدماتی (مجازی) و نهایی (حضوری) برگزار می‌شود، سبکی که ایران طی سال‌های اخیر مبدع آن بوده است. این مسابقات در دو بخش بانوان و آقایان و در رشته‌های قرائت تحقیق و حفظ کل قرآن برگزار می‌شود.

آخرین قاری ایرانی که حائز رتبه نخست این مسابقات شده، حامد علیزاده در سال ۱۳۹۶ بود. قاریان ایرانی علاوه بر دریافت چندین رتبه نخست، صاحب چندین رتبه دوم، سوم و چهارم در کهن‌ترین مسابقات بین‌المللی قرآن جهان اسلام شده‌اند. سال گذشته و در شصت و سومین دوره این مسابقات علیرضا بیژنی که همراه با امین پویا به عنوان استاد راهنما عازم این مسابقات شده بود، موفق به دریافت رتبه دوم شد.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • دو ایرانی در مسابقات قرآن مالزی
  • برگزاری دوره آموزشی طرح معراج در فرخ شهر
  • آغاز بیست و نهمین کنگره قرآن کریم در چهارمحال و بختیاری
  • آغاز بیست و نهمین کنگره قرآن کریم مدارس سمپاد چهارمحال و بختیاری
  • آغاز رقابت داوطلبان کنکور در چهارمحال و بختیاری
  • آغاز ثبت‌نام دوره‌های مهارت آموزی نومعلمان در دانشگاه فرهنگیان
  • آغاز دوره‌های آموزش ارتقای مهارت فرش بافان گیلانی
  • درخشش ورزشکار چهارمحالی در مسابقات قایقرانی کشور
  • درخشش ورزشکار چهارمحال و بختیاری در مسابقات قایقرانی کشور
  • آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی در چهارمحال و بختیاری