Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، صابر سهرابی با اشاره به اینکه ۵۴ کتاب‌فروشی استان فارس در طرح تابستانه کتاب پذیرای کتاب‌دوستان بودند، گفت: در تابستان امسال، ۴۴ کتاب‌فروشی شیراز و ۱۰ کتاب‌فروشی نیز در شهرستان‌های به این طرح پیوسته بودند؛ این کتاب‌فروشی‌ها توانستند بیش از ۴۰ هزار کتاب را به کتاب‌دوستان بفروشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس با اشاره به فروش نزدیک به ۱۹ میلیارد ریالی کتاب در طرح تابستانه کتاب امسال، ادامه داد: در طرح تابستانه کتاب امسال، هرچند در سنجه کشوری، کتاب‌فروشی‌های فارس تنها ۵ درصد کتاب‌فروشی‌های کشوری بودند، نزدیک به ۹ درصد کتاب‌ها را فروختند که از دیدگاه ارزش پولی، ۷ درصد ارزش پولی کتاب‌های فروخته شده در کشور بود.

وی همچنین بیان داشت: طرح پاییزه کتاب نیز از ۲۰ تا ۲۳ آبان ماه جاری برای کتاب‌فروشان آغاز شده است؛ در این طرح کتاب‌های تألیفی با ۲۰ درصد و کتاب‌های ترجمه با ۱۵ درصد تخفیف، برای دوست‌داران کتاب به فروش خواهد رسید.

دبیر شورای فرهنگ عمومی فارس یادآور شد: خریداران کتاب می‌توانند در ۵ روز، از ۲۹ آبان تا ۳ آذرماه جاری با بیشینه خرید ۳۰۰ هزار تومانی برای هر خریدار، کتاب‌های خود را در این طرح خریداری کنند.

گفتنی است علاقمندان می‌توانند برای آگاهی بیشتر و دریافت لیست کتابفروشی‌های شرکت‌کننده در این طرح به سامانه خانه کتاب به نشانی ketab.ir مراجعه فرمایند.

کد خبر 5350257

منبع: مهر

کلیدواژه: هفته کتاب صابر سهرابی فرهنگ و ارشاد فارس ویروس کرونا بوشهر خطبه های نماز جمعه آمار کرونا بارش برف کرمانشاه گرگان واکسن کرونا اردبیل بارش باران عکس استانها سیستان و بلوچستان مراسم تودیع و معارفه ایلام کتاب فروشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۶۸۹۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمار هولناک از وضعیت فقر مطلق /پرداختی‌ها چقدر از هزینه پایین‌ترین‌دهک‌ها را پوشش می‌دهد؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، بررسی داده های کمیته امداد و سازمان بهزیستی نشان می‌دهد مجموع پرداختی به اقشار محروم شامل یارانه نقدی و مستمری نهادهای حمایتی نسبت به خط فقر شدید و مطلق کفایت نمی‌کند.

براساس گزارش تسنیم، بر این اساس نسبت مجموع متوسط مستمری و یارانه نقدی دو نفره به خطر فقر شدید دو نفره در سازمان بهزستی ۷۵ درصد و در کمیته امداد ۸۶ درصد کفایت می‌کند.

نسبت مجموع متوسط مستمری و یارانه نقدی دو نفره به خطر فقر مطلق دو نفره در سازمان بهزستی ۴۷ درصد و در کمیته امداد ۵۴ درصد کفایت می‌کند.

۲۲۳۲۲۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899815

دیگر خبرها

  • بلیط فروشی بازی پرسپولیس و سپاهان آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط footballeticket.ir
  • بلیط فروشی بازی استقلال و تراکتور آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط ticket.tractor-club.com
  • آغاز برداشت خوشه‌های طلایی از مزارع کازرون از فردا
  • آغاز بلیت‌فروشی «آن‌ها دروغ می‌گویند» از ظهر امروز
  • آشنایی با نحوه محاسبه هزینه بیمه شخص ثالث
  • مرکز عمده فروشی جوراب در بازار تهران کجاست؟
  • آخرین وضعیت پرداخت مطالبات چایکاران/ آغاز چین بهاره از روزهای آینده
  • تخفیف موزه‌ها و اماکن تاریخی یزد به مناسبت روز معلم
  • اعلام شرایط تخفیف ۱۰ درصدی کل قرارداد واگذاری سرخابی‌ها
  • آمار هولناک از وضعیت فقر مطلق /پرداختی‌ها چقدر از هزینه پایین‌ترین‌دهک‌ها را پوشش می‌دهد؟