Web Analytics Made Easy - Statcounter

عباس عابدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: صبح امروز حادثه ویژه تصادف تریلی و اتوبوس سرویس کارگران معدن چادرملو یزد از مبدأ اصفهان بعد از گردنه ملااحمد به سمت همت‌آباد اتفاق افتاد.

سخنگوی مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان با اشاره به اعزام ۴ آمبولانس ۱۱۵ و یک کد هلال احمر در این حادثه افزود: در این حادثه ۲۹ نفر مرد مصدوم شدند که ۲ مصدوم بدحال هستند و سایر مصدومان وضعیت پایدار و آسیب جزئی دیده‌اند و ۲۸ مصدوم به بیمارستان حشمتیه نایین منتقل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در حادثه‌ای دیگر نیز صبح امروز مینی‌بوسی در ابتدای جاده دهق به سمت اصفهان واژگون شد که در این حادثه ۵ نفر شامل ۴ آقا و یک نفر خانم مصدوم شدند و یک آمبولانس ۱۱۵ و یک آمبولانس درمانگاه دهق به محل حادثه اعزام شدند و مصدومان را به درمانگاه دهق انتقال دادند.

انتهای پیام/۶۳۱۰۱/

منبع: فارس

کلیدواژه: عباس عابدی گردنه ملااحمد جاده های اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۶۹۰۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف مینی‌بوس و لیفان در اتوبان آزادگان ۱۵ مصدوم داشت

سخنگوی اورژانس و فوریت‌های پزشکی اصفهان از تصادف مینی‌بوس و لیفان در اتوبان آزادگان خبر داد.

عباس عابدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: حادثه تصادف مینی‌بوس با خودروی سواری لیفان ساعت ۲۲:۳۸ شب گذشته _پنجشنبه سیزدهم اردیبهشت_ به مرکز اورژانس اصفهان گزارش شد.

وی با اشاره به اعزام پنج واحد امدادی ۱۱۵ به محل حادثه افزود: این حادثه در اتوبان آزادگان و روبه‌روی شهرک گلدیس رخ داده بود.

سخنگوی اورژانس و فوریت‌های پزشکی اصفهان خاطرنشان کرد: ۱۵ نفر شامل هفت مرد و هشت زن در پی این حادثه مصدوم و به بیمارستان گلدیس شاهین شهر منتقل شدند.

کد خبر 750273

دیگر خبرها

  • ۷ مصدوم در اثر تصادف رانندگی در مرادلو
  • تصادف مینی‌بوس و لیفان در اتوبان آزادگان ۱۵ مصدوم داشت
  • ۲ تصادف در زنجان ۱۵ مصدوم برجا گذاشت
  • تصادف در جاده‌های زنجان ۱۵ مصدوم برجا گذاشت
  • ۱۵ مصدوم در دو حادثه رانندگی در زنجان
  • حال مساعد مصدومان حادثه تصادف اتوبوس دانش‌آموزان یزدی
  • تصادف اتوبوس حامل دانش‌آموزان یزدی با تریلر در اردکان
  • تصادف اتوبوس حامل دانش‌آموزان در محور طبس
  • تصادف اتوبوس حامل دانش‌آموزان در محور یزد _طبس هشت مصدوم برجا گذاشت
  • تصادف اتوبوس حامل دانش آموزان در محور یزد طبس هشت مصدوم برجای گذاشت