Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست-سرهنگ شیرانی گفت: تلاش پلیس راه و راهداری برای پاکسازی جاده‌ها و تردد روان است.

 سرهنگ احمد شیرانی رئیس مرکز فرماندهی و کنترل اطلاعات پلیس راهور ناجا، درباره وضعیت راه‌های کشور اظهار کرد: در یکی دو روز گذشته باران در اکثر نقاط کشور وجود داشته و در برخی جاده‌های کشور از شدت بیشتری برخورددار بوده که باعث بروز سیلاب و ریزش سنگ در بعضی محور‌ها شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در حال حاضر جاده چالوس در محدود آزادراه تهران شمال کماکان به علت ریزش سنگ و سیلاب‌های محلی بسته است و همه تلاش پلیس راه و راهداری این است که تا ساعتی دیگر جاده پاکسازی شود.

سرهنگ شیرانی گفت: در دیگر محور‌ها، راه‌های اصلی باز است و در محور نهبندان و خرم آباد کردستان محدودیت تردد وجود دارد. هموطنان حتما آمادگی لازم برای رانندگی در زمستان را داشته باشند و از سالم بودن سیستم گرمایشی خودرو، برف‌پاکن‌ها و پر بودن باک سوخت که از مهم‌ترین نکات رانندگی در زمستان است، اطمینان حاصل کنند و همچنین همراه داشتن زنجیرچرخ در محور‌های کوهستانی الزامی است. ناوگان حمل و نقل‌های عمومی نیز باید زمان بیشتری را برای رسیدن به مقصد در نظر بگیرند.

منبع: ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۶۹۰۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وعده حل مشکل کمبود ناوگان جاده‌ای اربعین با واردات

رئیس سازمان راهداری با بیان این‌که برای ایام اربعین با مشکل تامین ناوگان مواجه هستیم، گفت: این مشکل را از طریق واردات و استفاده از ظرفیت داخلی رفع می‌کنیم. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، داریوش امانی با اشاره به اقدامات سازمان راهداری برای اربعین 1403، اظهار کرد:‌ در حوزه زیرساخت‌ها اقداماتی در مسیرهای منتهی به پایانه مرزی در حال انجام است، بر اساس پیش‌بینی‌ها یک هفته قبل از اربعین حسینی پروژه‌ها تکمیل و به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی افزود: بخشی از این پروژه‌ها مربوط به روکش آسفالت، رفع نقاط پرحادثه، روشنایی، نصب نیوجرسی و تابلو علائم بوده که در حال انجام است.

وی از برنامه‌ریزی برای ارائه خدمات بهتر به زائران در اربعین امسال خبر داد و با اعلام این‌که امسال 14 هزار میلیارد ریال اعتبار در بخش پروژه‌های زیرساخت راه اربعین تأمین اعتبار شده است، یادآور شد: پروژه‌هایی که در پایانه‌های مرزی انجام می‌شود مربوط به بحث بهسازی و بازسازی سرویس‌های بهداشتی، افزایش سایبان‌ها، مه‌پاش و ایجاد تونل‌های سرد در ایام گرم از سال است.

رئیس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای تأکید کرد: در پایانه برکت مهران نیز برنامه‌ریزی‌های لازم برای افزایش سایبان‌ها، سرویس‌های بهداشتی و مسقف کردن سازه‌ها در این محوطه انجام شده است.

امانی تاکید کرد: در زمینه ناوگان حمل‌ونقل نیز که با مشکل کمبود و نوسازی مواجه هستیم، نشست‌هایی برگزار شده تا بتوانیم تعدادی اتوبوس را از خارج از کشور وارد و از ظرفیت کارخانه‌ها و صنایع بزرگ نیز در این ایام و در زمان مسیر رفت زائران بهره بگیریم.

وی با بیان این که باید با تدابیر خود در بخش‌های سخت‌افزار و نرم‌افزار بتوانیم جوابگوی مردم باشیم، گفت: به فضل الهی و مدد امام حسین (ع) سال گذشته با وجود کمبود ناوگان با کمترین مشکلی اربعین باشکوهی برگزار شد و طبق آمار ستاد اربعین بیشترین معطلی دو ساعت بود. همه مدیران با تمام توان و امکانات سازمانی باید در خدمت اربعین و خدمت‌رسانی به زائران حضرت اباعبدالله الحسین باشند و هیچ‌گونه کوتاهی از هیچ مدیری پذیرفته نخواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تشدید گشت کنترل و نظارت بر ناوگان حمل و نقل عمومی استان همدان
  • اعلام وضعیت تردد در جاده‌های کشور/ ترافیک پرحجم در ۴ محور
  • جوی آرام در جاده‌های کشور/ ترافیک پرحجم در ۴ محور
  • وعده حل مشکل کمبود ناوگان جاده‌ای اربعین با واردات
  • چایی‌های قاچاق به مقصد نرسید
  • از تسریع در روند نوسازی تا هوشمندسازی ناوگان اتوبوس‌های شهری
  • تردد این خودروها در جاده چالوس ممنوع شد
  • رصد صفحات فضای مجازی قم در قالب طرح نور /به ۱۵۰ نفر تذکر داده شد
  • مراجعه بیش از ۱۸ هزار دستگاه ناوگان سنگین به مرکز معاینه فنی جنوب کرمان
  • ۷۰ نقطه حادثه در مسیرهای اربعینی ایمن سازی شدند