Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@16:33:57 GMT

موسیقی تئاتر ایران صاحب صنف شد

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۶۹۰۷۷

موسیقی تئاتر ایران صاحب صنف شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی انجمن صنفی موسیقی تئاتر ایران، نخستین گردهمایی عمومی فوق‌العاده انجمن صنفی موسیقی تئاتر ایران به عنوان مجمع موسسان، روز یکشنبه نهم آبان ماه ۱۴۰۰ با حضور آهنگسازان، خوانندگان و نوازندگان تئاتر کشور در عمارت خانه تئاتر برگزار شد و اعضای هیأت مدیره انتخاب شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از اعلام رسمیت جلسه و انتخاب هیأت رئیسه و ناظران، ابتدا اساسنامه انجمن صنفی با اکثریت آرا به تصویب رسید و متعاقبا روزنامه کار و کارگر برای درج آگهی‌های انجمن با تایید اکثریت حاضران معین شد.

پس از اعلام و درج اسامی نامزدهای هیأت مدیره و بازرسی، انتخابات با حضور و نظارت نماینده وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد و اعضای اولین هیأت مدیره و بازرسان انجمن موسیقی تئاتر ایران به شرح ذیل معرفی شدند.

اعضای اصلی هیأت مدیره عبارتند از:

١: سعید ذهنی

۲: ریچارد عیسی‌پور

٣: شروین عباسی

۴: شهرام نجاتی

۵: فرشاد فزونی

اعضای علی‌البدل هیأت مدیره عبارتند از:

١: محمد فرشته نژاد

٢: حامد ابراهیمی

بازرس: علی المعی

بازرس علی البدل: احسان تارخ

بدین ترتیب انجمن صنفی سراسری موسیقی تئاتر ایران تاسیس شد و هیأت مدیره این انجمن پیرو تشکیل اولین جلسه خود در روز چهارشنبه مورخ ١٢ آبان‌ ١۴٠٠ در حضور همه منتخبان اصلی و علی البدل و بازرسان با تعیین سمت‌های اجرایی رسماً ٱغاز به کار کرد. در این جلسه، سعید ذهنی به عنوان رئیس، شهرام نجاتی به عنوان نایب رئیس و شروین عباسی در سمت دبیر اجرایی هیأت مدیره، ریچارد عیسی پور به عنوان خزانه‌دار و محمد وفایی به عنوان مدیر روابط عمومی انجمن صنفی مذکور انتخاب و منصوب شدند.

در جلسه دوم هیأت مدیره این انجمن صنفی، سیاست‌های کلی، چشم‌اندازها، خط مشی و برنامه‌های کاری هیأت مدیره و انجمن صنفی سراسری موسیقی تئاتر ایران، بررسی، تبیین و تعیین شد.

کد خبر 5350245 آروین موذن زاده

منبع: مهر

کلیدواژه: انجمن صنفی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی خانه تئاتر موسیقی ایرانی تئاتر ایران فیلم کوتاه پورنگ پورشیرازی سینمای مستند حضور هنر ایران در جهان فیلم سینمایی کارگردان تئاتر کامبیز درم بخش موسیقی ایرانی جشنواره سینمایی جشنواره فیلم فجر سریال ایرانی حوزه هنری بنیاد شهید و امور ایثارگران موسیقی تئاتر ایران انجمن صنفی هیأت مدیره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۶۹۰۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقلالی‌ها پولدار می‌شوند

به گزارش همشهری آنلاین، مدیران هلدینگ خلیج فارس در جلسه امروز هیئت مدیره استقلال اعلام کردند که تا آخر فصل با کادر فنی و بازیکنان این تیم تسویه حساب می‌کنند و همچنین طلب فصل قبل برخی از اعضای این تیم را هم پرداخت می‌کنند. از این رو استقلالی‌ها طی یک ماه آینده پولدار شده و در شرایط مالی خوبی قرار خواهند گرفت.

در جلسه امروز هیئت مدیره استقلال همچنین در ارتباط با مطالبات این باشگاه هم گزارشی به مدیران هلدینگ داده شد تا حسابرسی‌های لازم در ارتباط با پرداخت این مطالبات انجام شود.

کد خبر 847899 منبع: خبرورزشی برچسب‌ها ویژه ورزشی لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه استقلال

دیگر خبرها

  • تیم دوم استقلال زنده می‌شود
  • استقلالی‌ها پولدار می‌شوند
  • این صدا برای بچه‌های ایران است/ جزییات یک کنسرت باتربیت!
  • جذب منابع پایدار با رویکرد حفظ و جذب مشتریان محقق می‌شود
  • مردِ شماره «۴۴» گرافیکِ ایران کیست؟
  • تقدیر از سه چهره تاثیرگذار تئاتر ایران در شب کارگردان
  • هفته گرافیک افتتاح شد
  • قدردانی از سه چهره تاثیرگذار تئاتر ایران در شب کارگردان
  • اردیبهشت تئاتر مثل قبل برگزار نمی‌شود
  • هفته گرافیک افتتاح شد/ دفاع تمام قد کلهرنیا از سیاست جدید انجمن