Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@05:38:28 GMT

دونده‌های برتر آذربایجان‌شرقی معرفی شدند

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۶۹۲۸۶

دونده‌های برتر آذربایجان‌شرقی معرفی شدند

به گزارش شنبه ایرنا، مسابقات دوی صحرانوردی قهرمانی آذربایجان شرقی با شرکت ۸۴ ورزشکار از ۹ شهرستان در چهار رده سنی در روستای الوار شهرستان بستان آباد برگزار شد. 

در رده سنی نوجوانان این مسابقات، مهدی بابایی از روستای الوار بستان آباد، مقام اول را کسب کرد و علیرضا جوانبخت از بستان آباد و علیرضا پور فرزین از بناب به ترتیب در جایگاه دوم و سوم ایستادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در رده سنی جوانان نیز مقام اول به سید احسان شاهمیر از تبریز رسید، سید رسا حسینی از تبریز دوم شد و مقام سوم به سجاد میدانی از اسکو اختصاص یافت. 

در رده سنی بزرگسالان مسابقات دوی صحرانوردی آذربایجان شرقی نیز رحیم دیبایی از تبریز، مقام نخست را به دست آورد و صابر چرخی از بستان آباد و عطا اسدی از تبریز به ترتیب دوم و سوم شدند.

در رده سنی پیشکسوتان این مسابقات نیز مقام اول از آن جعفر عبدلی از تبریز شد، مقام دوم به علی حسین اسفندزاد از تبریز رسید و  علیرضا عباسی از تبریز سوم شد.

برچسب‌ها آذربایجان شرقی تبریز فدراسیون دو و میدانی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آذربایجان شرقی تبریز فدراسیون دو و میدانی آذربایجان شرقی تبریز فدراسیون دو و میدانی آذربایجان شرقی بستان آباد رده سنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۶۹۲۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی نفرات برتر مسابقات تنیس روی میز پیشکسوتان کشور

مسابقات تنیس روی میز پیشکسوتان کشور با حضور ورزشکاران سراسر کشور به همت هیات تنیس روی میز تنکابن در سالن ورزشی شهید شیرود بزرگی برگزار شد و در پایان با قهرمانی بابک نوروزی از مازندران به پایان رسید.

بیگلری از آذربایجان شرقی نایب قهرمان شد و کاظم جنگی و عباد غفارنیا نیز مشترکا مقام سوم را از آن خود کردند.

این مسابقات به مناسبت چهل و سومین سالگرد شهادت امیر سرلشکر خلبان، شهید علی اکبر شیرودی و کنگره ۱۰ هزار و ۴۰۰ شهید استان مازندران برگزار شد.

آئین اهدای جوایز و احکام نفرات برتر با حضور مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • ۵۰۰ برنامه فرهنگی در هفته گرامیداشت مقام معلم در آذربایجان غربی برگزار می‌شود
  • انفجار گاز در بستان‌آباد ۶ نفر را راهی بیمارستان کرد
  • حضور اسکواش باز البرزی در اردوی تیم ملی دختران جوان و نوجوان
  • موزه آذربایجان میزبان اشیای تاریخی موزه ایران باستان در روز موزه
  • انتقال اشیای تاریخی موزه ایران باستان به موزه آذربایجان تبریز
  • کشف ۲۹ هزار لیتر سوخت قاچاق در بستان آباد
  • مسابقات والیبال ساحلی با معرفی نفرات برتر پایان یافت
  • وکیل در آذربایجان شرقی
  • معرفی نفرات برتر تنیس روی میز پیشکسوتان کشور
  • معرفی نفرات برتر مسابقات تنیس روی میز پیشکسوتان کشور