Web Analytics Made Easy - Statcounter

با اعلام باشگاه پرسپولیس طلب کالدرون مربی آرژانینی این تیم پرداخت شد و به همین خاطر در ساعات آینده پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه پرسپولیس باز شود.

مصطفی لشکری مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس در این باره گفت: مطالبات کالدرون به صورت کامل پرداخت شده و به محض تایید از سوی وکیل کالدرون و اطلاع رسانی به فیفا پنجره نقل‌و‌انتقالاتی باشگاه باز خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کالدرون بعد از برانکو هدایت تیم پرسپولیس را برعهده گرفت اما در تعطیلات نیم فصل بعد از ترک تهران دیگر به اردوی تیم پرسپولیس برنگشت و برای مطالبات خود به فیفا شکایت کرد و فیفا هم در بررسی پرونده حق را به مربی آرژانتینی داد و در نهایت باشگاه بعد از کش و قوس های فراوان توانست همه مطالبات این مربی را پرداخت کند. با اعلام فیفا به فدراسیون فوتبال ایران پنجره نقل و انتقالاتی تیم پرسپولیس باز می شود و این باشگاه می تواند مجوز بازی بازیکنان جدید خود را دریافت کند. 

باشگاه پرسپولیس در ابتدای فصل به دلیل در جریان بودن این پرونده نتوانست بازیکن خارجی به ترکیب اضافه کند. به این خاطر که فدراسیون فوتبال شرط کرده بود جذب بازیکن خارجی منوط به این است که باشگاه هیچ پرونده ای که منجر به صدر رای شده باشد در فیفا نداشته باشد که پرونده کالدرون و عدم پرداخت مطالبات این مربی مانع از این شد که فدراسیون فوتبال مجوز حضور خارجی های جدید را در تیم پرسپولیس صادر کند که این موجب انتقاداتی از سوی یحیی گل محمدی شد. اما اکنون و با پرداخت طلب کالدرون از سوی باشگاه مجوز جذب خارجی ها برای پرسپولیس صادر خواهد شد. ضمن اینکه با پرداخت این طلب خطر کسر امتیاز دیگر تیم را تهدید نمی کند./ ورزش سه

 

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس تیم پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۶۹۴۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقلب در تعمیر کولر

محمد تقی منصورکیائی رئیس اداره تعزیرات حکومتی رامسر گفت: پرونده تقلب در تعمیریک دستگاه به ارزش ۶۰ میلیون ریال در شعبه اول بدوی تعزیرات حکومتی رامسر رسیدگی شد.

او افزود: شعبه پس از بررسی مدارک موجود در پرونده و نظریه کارشناسی، اتهام انتسابی را محرز ومتهم را علاوه بر پرداخت ۶۰۰ میلیون ریال جزای نقدی به پرداخت ۶۰ میلیون ریال در حق شاکی محکوم کرد.

منصورکیائی گفت: با شکایت شاکی بازرسان اتاق اصناف رامسر گزارش این تخلف برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • رویارویی تیم ملی فوتبال روسیه با بلاروس در مینسک
  • انتشار توضیحات و جزییات جدید از پرونده جنجالی بابک زنجانی | بیش از بدهی‌اش پرداخت کرد!
  • پرداخت تسهیلات ۸ هزار پرونده طرح نهضت ملی مسکن قم
  • تسهیلات ۸ هزار پرونده طرح نهضت ملی مسکن قم پرداخت شده است
  • تقلب در تعمیر کولر
  • ترامپ ۹ هزار دلار جریمه شد
  • جریمه ۳۸ میلیارد ریالی قاچاقچی هیزم
  • رامون کالدرون: هیچ‌کس نمی‌تواند بگوید که رئال مادرید، کار آسانی برابر بایرن مونیخ خواهد داشت
  • پست جدید جیانی اینفانتینو کنار مهدی تاج؛ تبریک به ایران + عکس
  • نامه محرمانه AFC برای استقلال و پرسپولیس