Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-07@13:45:58 GMT

موضوع حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی نیاز به بررسی بیشتر دارد

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۶۹۶۵۱

موضوع حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی نیاز به بررسی بیشتر دارد

ایسنا/اصفهان نماینده مردم نطنز، قمصر و بادرود در مجلس شورای اسلامی گفت: معتقدم بحث حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی نیاز به بررسی بیشتر و کار کارشناسی دقیق‌تر دارد و شتاب‌زده نمی‌توان در این باره تصمیم گرفت.

رحمت‌الله فیروزی در گفت‌وگو با ایسنا درباره احتمال حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی، اظهار کرد: حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی تصمیم دولت است و بیشتر به این دلیل اتخاذ شده است که از فساد و رانت جلوگیری شود و برای از دست نرفتن قدرت خرید مردم یارانه بیشتری به آنان بدهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته نظرات متفاوتی در این باره وجود دارد که امیدواریم تصمیم گیرندگان منافع عمومی کشور و مردم را لحاظ کنند.

وی با بیان اینکه حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی هنوز قطعی نشده است، گفت: فعلاً لایحه این طرح به مجلس ارائه شده است، اما هنوز به تصویب خانه ملت نرسیده است.

نماینده مردم نطنز، قمصر و بادرود در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: معتقدم بحث حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی نیاز به بررسی بیشتر و کار کارشناسی دقیق‌تر دارد و شتاب‌زده نمی‌توان در این باره تصمیم گرفت.

فیروزی خاطرنشان کرد: اقتصاد کشور نیاز به تحول دارد که با روی کار آمدن دولت جدید امیدواریم این مهم رخ دهد. هنوز زود است که بخواهیم درباره عملکرد اقتصادی دولت سیزدهم نظر بدهیم و رئیس‌جمهور قول داده که اقتصاد کشور با کسب درآمدهای بیشتر بهبود پیدا کند.

خبرنگار-سید حبیب الله وکیل زاده

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی حذف ارز 4200 تومانی دولتی حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۶۹۶۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرف دانشجویان آمریکایی از خادمان حرم‌های شریف بیشتر است

محمد جواد ظریف نوشت: دانشجویان معترض آمریکایی که توسط نیروهای امنیتی ایالات متحده سرکوب می‌شوند در دفاع از مردم فلسطین بر خادمان حرم‌های شریف، شرف دارند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، محمد جواد ظریف، وزیر سابق امور خارجه کشورمان در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: «دانشجویان معترض آمریکایی که توسط نیروهای امنیتی ایالات متحده سرکوب می‌شوند در دفاع از مردم فلسطین بر خادمان حرم‌های شریف، شرف دارند. دولت‌ها بر اساس کنوانسیون نسل کشی ۱۹۴۸ موظف به اتخاذ اقدامات لازم برای جلوگیری از نسل کشی هستند و نه تشویق نسل کشی از طریق عادی سازی با مجرمان.»

کد خبر 750945

دیگر خبرها

  • خسارت ۴۹۰ میلیارد تومانی سیل به بخش دُرُح سربیشه
  • ۱۰ دلیل برای بی خوابی در زنان | یک زن چقدر به خواب نیاز دارد؟
  • کمک ۱۱ هزار میلیارد تومانی مردم به مراکز نیکوکاری در سال گذشته
  • کالابرگ فجرانه سوم تا ۲۱ اردیبهشت ادامه دارد
  • مالیات آری؛ اما نه ۳۰ و ۵۰ و ۷۰ درصد!
  • شرف دانشجویان آمریکایی از خادمان حرم‌های شریف بیشتر است
  • ۶ پرونده نقض حقوق شهروندی در مازندران بررسی شد
  • این غذا‌ها انرژی‌تان را بیشتر می‌کند
  • نیاز ۱۰۰ میلیارد تومانی اجرای طرح‌های آبرسانی شیروان
  • رمز‌های عبور‌امن سدی مقابل هکر‌ها