Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-30@21:01:01 GMT

واکنش تد کروز به اظهارات باقری کنی

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۶۹۸۵۵

واکنش تد کروز به اظهارات باقری کنی

آفتاب‌‌نیوز :

او در این خصوص نوشت: علی‌رغم رویاهای آن‌ها (ایرانی‌ها)، طبق قانون اساسی (آمریکا) تنها راه برای تحقق آن (تضمین عدم خروج دوباره آمریکا از توافق) این است که آن (برجام) را به عنوان یک معاهده برای تایید سنا ارائه کنند... کاری که بایدن از انجام آن می‌ترسد.

طبق گزارش بلومبرگ، علی باقری کنی که هدایت تیم مذاکره‌کننده ایران را در مذاکراتی که قرار است ۲۹ نوامبر در وین پس از یک وقفه چهار ماهه انجام شود، برعهده دارد، در خصوص تضمین در اظهاراتی در لندن گفت: «این یکی از مسائلی است که در دورهای گذشته حل نشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در مذاکرات جدید، این یکی از وظایف اصلی است.

باقری همچنین در یک مصاحبه دیگر تصریح کرد: یکی از موضوعات مهم در دستور کار گفت‌وگوها این است که ما به تضمین‌هایی دست پیدا کنیم که از تکرار مجدد نقض فاحش یک توافق بین‌المللی جلوگیری کنیم. آمریکایی‌ها با نقض برجام و نقض قطعنامه ۲۲۳۱ و تحمیل تحریم علیه جمهوری اسلامی ایران، صرفا به جمهوری اسلامی ایران خسارت وارد نکردند، بلکه به کشورهای دیگر عضو برجام نیز خسارت وارد کردند. چون این کشورها تعاملات اقتصادی و قراردادهای اقتصادی با ایران داشتند. همچنین آمریکایی‌ها به کشورهای دیگری که با ایران تعاملات اقتصادی داشتند، یا می‌خواستند این تعاملات را داشته باشند، به آن‌ها هم خسارت زدند. آمریکایی‌ها به یک توافق بین‌المللی نیز خسارت وارد کردند چون هر توافق بین‌المللی، یک هویت حقوق بین‌المللی دارد. آمریکایی‌ها با این اقدامشان به این توافق هم صدمه زدند و خسارت وارد کردند.

منبع: خبرگزاری فارس

منبع: آفتاب

کلیدواژه: تد کروز باقری کنی برجام آمریکایی ها بین المللی خسارت وارد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۶۹۸۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش قوه قضائیه به احتمال آزادی زنجانی: ۲۰ سال حبس باید تحمل کند

بعد از انتشار خبر عفو و احتمال آزادی بابک زنجانی مرکز رسانه‌ای قوه قضائیه نوشت:

«اموال بابک زنجانی در خارج از کشور شناسایی و به تهران منتقل و به خزانه کشور بازگشت شده است، این موضوع مورد تایید رسمی بانک مرکزی قرار گرفته است، بنا بر کارشناسی‌های صورت گرفته، این اموال، کفاف بدهی‌ها و خسارت‌های او خواهد بود و اگر بازگشت اموال قبلی را هم افزون کنیم مبلغ برگشت داده شد بیش از کل رقم بدهی و خسارت است، مبلغ بدهی هم به صورد ارزی به قیمت روز برگشته است، بابک زنجانی عفو منجر به ازادی نشده است مجازات وی به دلیل همکاری در بازگرداندن اموال تخفیف داده شده است و وی باید بیست سال را تحمل کند.»

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • واکنش قوه قضائیه به احتمال آزادی زنجانی: ۲۰ سال حبس باید تحمل کند
  • گذرهای پرنور ایستگاه‌های فضایی از آسمان ایران- دهه دوم اردیبهشت
  • واکنش بانک مرکزی به اظهارات میرسلیم/ عقل سلیم چه می‌گوید؟
  • واکنش‌ها به اظهارات جنجالی مهدی نصیری در بی‌بی‌سی
  • واکنش ایلان ماسک به توافق بلندمدت آمریکا با اوکراین
  • بلایی که انفجار مهیب چاه فاضلاب بر سر شهروندان تبریزی آورد | فیلم
  • اظهارات وزیر خارجه انگلیس درباره توافق آتش بس در غزه
  • سیل به کشاورزی بشرویه ۱۸۵ میلیارد خسارت زد
  • خسارت ۳.۲ میلیاردی سیل اخیر به تأسیسات پارک ملی هفتادقله
  • فرسودگی روکش آسفالت آزادراه فیروزکوه - تهران رانندگان را به دردسر انداخت + فیلم