Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ايتنا»
2024-04-27@20:02:34 GMT

"آخرین بازدید" را از برخی مخاطبان مخفی کنید

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۶۹۸۷۰

'آخرین بازدید' را از برخی مخاطبان مخفی کنید

ایتنا - ​​​​​​​واتس‌اپ به زودی به شما این امکان را فراهم می‌کند که وضعیت "آخرین بازدید" خود را از مخاطبان خاص مخفی کنید.
 واتس‌اپ ممکن است یک تغییر سیاست حفظ حریم خصوصی بحث برانگیز پشت خود داشته باشد. در حالی که آخرین به‌روزرسانی بتا برای رفع نگرانی‌های مربوط به حریم خصوصی در مورد شرکت مادر این پیام‌رسان یعنی فیسبوک (متا) کمک زیادی نمی‌کند، اما حداقل به کاربران کمک می‌کند در مواجهه با افراد دیگری که از این برنامه استفاده می‌کنند، خصوصی‌تر بمانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به گزارش ایتنا از ایسنا، نسخه بتای واتس‌اپ در آٰخرین به‌روزرسانی ۲.۲۱.۳۳.۱۴، گزینه ای را ارائه می‌دهد که به شما امکان می‌دهد وضعیت «آخرین بازدید» خود را از مخاطبین خاص پنهان کنید.

در نسخه فعلی، واتس‌اپ فقط سه گزینه برای اشتراک‌گذاری «آخرین بازدید» امکان‌پذیر می‌کند، همه افرادی که شماره شما را دارند، فقط افرادی که در مخاطبین شما ذخیره شده‌اند یا هیچ‌کس. راه‌حل جدید، اشتراک‌گذاری آخرین بازدید را با اکثریت قریب به اتفاق دوستان و اعضای خانواده فراهم می‌کند، در حالی که این امکان را نیز به شما می‌دهد که افرادی را که نمی‌خواهید، از این لیست حذف کنید.

 

اگر می‌خواهید فرصتی برای استفاده از این قابلیت داشته باشید، آخرین نسخه بتای واتس‌اپ را از پلی‌استور دانلود کنید. البته در حال حاضر، این تغییر هنوز به‌طور گسترده در واتس‌اپ اعمال نشده و تنها در دسترس تعداد محدودی از آزمایش‌کنندگان نسخه بتا قرار گرفته است، امابه نظر می‌رسد زمان زیادی طول نخواهد کشید تا واتس‌اپ آن را در دسترس تمام کاربران خود قرار دهد.

منبع: ايتنا

کلیدواژه: واتس اپ پیام رسان آخرین بازدید واتس اپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.itna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ايتنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۶۹۸۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سریال جدید مهران مدیری در راه است

به‌نظر می‌رسد مهران مدیری بعد از تلویزیون در شبکه نمایش خانگی پرکار می‌شود. او که چندین سریال و رئالیتی‌شو را برای شبکه نمایش خانگی ساخته حالا بعد از برنامه پرمخاطب «اسکار» به سراغ سریال جدید رفته است. شنیده شده سریال جدیدش که پدر قهوه نام دارد، قصه مردی را روایت می‌کند که مافیای قهوه در ایران است.

این سریال جدید در مراحل پایانی پیش‌تولید قرار دارد. به‌نظر می‌رسد یکی از پلتفرم‌ها سرمایه‌گذار اصلی سریال است و این سریال بعد از پایان در فیلم‌نت پخش می‌شود. مدیری مانند دیگر سریال‌هایش، در کار جدیدش بازی می‌کند و شنیده شده ژاله صامتی و سام درخشانی هم از دیگر بازیگران سریال هستند. نام پدر قهوه یکی دیگر از سریال‌های مدیری با عنوان «قهوه تلخ» را به یاد مخاطبان می‌اندازد؛ سریالی که در زمان پخش با استقبال مخاطبان روبه‌رو شد. به‌نظر این سریال هم طنز است.

مدیری در حال حاضر اسکار را در حال پخش دارد که از برنامه‌های جذاب پلتفرم‌ها به‌شمار می‌آید.

منبع: همشهری آنلاین

tags # مهران مدیری سایر اخبار آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • امکان ارسال پیوست بدون اینترنت در واتس‌اپ
  • ویژگی مخفی در آیفون شما؛ از این ویدیوها خبر دارید؟
  • ادعاهای مقام سابق موساد درباره جزئیات شبکه مالی مخفی ایران | ماجرای عجیب یک شرکت انگلیسی | ایران با دور زدن تحریم‌ها ۸۰ میلیارد دلار ذخیره کرد!
  • ۱۶ میلیارد یورو تعهد ارزی ایفا نشده در کدام سیاه چاله اقتصادی مخفی بود؟
  • گفتگو با نویسنده و بازیگر نمایش‌های طنز رادیو
  • ۱۱ آلاینده بیماری زای مخفی در خانه
  • سریال جدید مهران مدیری در راه است
  • بروزرسانی بزرگ واتس آپ در راه است
  • بروزرسانی بزرگ واتس‌آپ در راه است
  • بروزرسانی های اساسی واتساپ در راه است