Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین ، بخش دیگری از عکس های خبری ساعات اخیر در سراسر جهان:

 

یکی از مهم ترین موضوعات در رابطه با تجمع مهاجران پشت مرز لهستان کودکانی است که به دلیل سرمای شدید هوا در وضعیت بسیار خطرناکی قرار گرفته اند. مهاجران برای دریافت کمک های بشردوستانه از ارتش بلاروس در اردوگاهی در مرز بین بلاروس و لهستان جمع شده اند و در این میان کودکی از ترس گریه می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

قامشلی سوریه. زنان برای کشته شدن غیرنظامیانی که در حمله هواپیماهای بدون سرنشین ترکیه در شهر قامشلی در شمال شرق سوریه کشته شدند، عزاداری می کنند.

 

گلاسکوی اسکاتلند. این شهر بزرگ کشور اسکاتلند کم کم آرام می شود. اجلاس cop26 تمام شد و حالا این شهر اعتراضات وسیع مردمی را پشت سر می گذارد. بسیاری از مردم اسکاتلند معتقدند این اجلاس کوچک ترین تغییری در وضعیت اقلیمی و سوخت های فسیلی جهان ایجاد نخواهد کرد. در حالی که کنفرانس تغییرات آب و هوایی سازمان ملل متحد Cop26 در گلاسکو برگزار می شود، زنی از کنار نقاشی دیواری «زمین را انتخاب کن» عبور می کند.

 

حامیان حزب کمونیست هنگام شرکت در مراسمی در مقبره لنین در میدان سرخ، به مناسبت صد و چهارمین سالگرد انقلاب بلشویکی که به انقلاب اکتبر نیز معروف است، پرتره‌هایی از ولادیمیر لنین، بنیانگذار شوروی و یوسف استالین دیکتاتور را حمل می‌کنند.

 

لس کورازونس در مکزیک. مهاجران در حالی که در کاروانی که به سمت مکزیکوسیتی حرکت می کنند، توقف می کنند تا استراحت کنند.

 

نابلس، کرانه باختری. عزاداران و شبه نظامیان در مراسم تشییع جنازه پسر فلسطینی محمد دادیس که به گفته وزارت بهداشت فلسطین توسط نیروهای اسرائیلی کشته شده است، شرکت می کنند.

 

از زندانیان، کودکان و سرپرستان زندان در بخش زنان زندان کاجیادو عکس گرفته می شود. کودکان تا چهار سالگی نزد مادران خود در زندان می مانند و پس از آن توسط پرورشگاه نگهداری می شوند تا زمانی که مادرانشان از زندان آزاد شوند.

 

صوفیا؛ بلغارستان. یک کارمند در کنار یک بیمار مبتلا به کووید-19 در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان لوزنتز در صوفیه استراحت می کند. بلغارستان از جمله کشورهایی است که بیشترین تعداد مرگ و میر را نسبت به جمعیت خود دارد.

 

نمایی از داخل کاخ صدام حسین، یکی از کاخ های سابق رهبر مخلوع عراق، واقع در شهر باستانی بابل در بابل. بعد از ساقط شدن این جنایتکار مردم به راحتی وارد این کاخ می شوند. همانطور که در عکس می بینید در و دیوار این کاخ مملو از دیوارنوشت و شعار شده است.

 

آگیلیلای مکزیک. کشیش ژیلبرتو ورگارا برای فردی که در آگییلیا اعتراف می کند دعا می کند. ورگارا با توصیف ناامیدی ساکنان از عدم تمایل ارتش به جنگیدن با هر یک از این دو، گفت: شرم آورترین چیز غیبت دولت است که صرفاً به تماشاچی جنگی تبدیل شده است که این همه کشته و ویرانی به جا گذاشته است.

 

پکن پایتخت چین. یک مجتمع مسکونی به دلیل شیوع کرونا مسدود شده است و ساکنانش حق خروج ندارند. کادر درمان با حضور در محوطه این مجتمع از آنها تست کرونا می گیرد.

 

 

 

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: صدام حسین کرونا بلاروس لهستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۷۰۱۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آبگرفتگی در بخش‌هایی از شیراز/ سامانه بارشی امشب از فارس خارج می‌شود

ایسنا/فارس مدیرکل ستاد مدیریت بحران استانداری فارس ضمن تأیید آبگرفتگی در برخی نقاط شیراز، گفت: این سامانه نهایتاً امشب از استان خارج خواهد شد.

غلامرضا غلامی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا با اشاره به فعالیت سامانه بارشی که از ظهر امروز در شیراز شدت گرفت، گفت: این سامانه به صورت نقطه‌ای در استان و حتی در سطح شهر شیراز فعالیت دارد.

وی با بیان اینکه هم‌اکنون در بخش‌هایی از نقاط شیراز مثل بلوار گلستان، چهار راه زند، دروازه سعدی و... شاهد آبگرفتگی معابر هستیم، افزود: با توجه به حجم بارش‌های طی ساعات اخیر این آبگرفتگی طبیعی است البته نیروهای شهرداری در سطح شهر برای رفع آبگرفتگی در حال فعالیت هستند.

غلامی در خصوص وضعیت شهرک سعدی نیز گفت: در شهرک سعدی به دلیل بند خاکی که زدیم، از ورود آب به سطح شهر جلوگیری شده است و آب به آرامی وارد شهر می‌شود.

مدیرکل ستاد مدیریت بحران استانداری فارس درباره دروازه قرآن هم گفت: وضعیت دروازه قرآن آرام است و هنوز آب وارد لوله‌هایی که جدیداً برای جلوگیری از سیلاب کارگذاری شده، نشده است.

وی با بیان اینکه درباره آبگرفتگی در بازار وکیل هم گزارشی نداشتیم، گفت:‌ به دلیل حفظ امنیت شهروندان، تا اطلاع ثانوی کنارگذرهای رودخانه خشک شیراز مسدود شده است البته هنوز آب رودخانه خشک سرریز نشده است اما چون بارش‌ها غیر قابل پیش‌بینی است، این کار انجام شده است.

غلامی با تصریح اینکه این سامانه نهایتاً تا امشب در استان فعالیت دارد و بعد از آن استان خارج می‌شود، گفت: پیک بارش‌ها همین ساعات بوده است.

مدیرکل ستاد مدیریت بحران استانداری فارس در خصوص وضعیت شهرستان‌ها هم گفت: وضعیت شهرستان‌ها خوب است و تاکنون گزارشی از آبگرفتگی یا سیلاب نداشتیم.

وی با بیان اینکه همچنین وضعیت تردد در جاده‌ها و محورهای مواصلاتی فارس روان است و مشکلی در این زمینه وجود ندارد، گفت: این سامانه بارشی در شیراز تاکنون ۲۰ میلی‌متر بارندگی همراه داشته است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت سلامتی صدیقه وسمقی
  • آخرین وضعیت سلامتی صدیقه وسمقی از زبان همسر و کیلش
  • آخرین وضعیت سلامتی صدیقه وسمقی/ همسر و وکیل صدیقه وسمقی: بینایی او قبل از زندان از دست رفته بود/ وسمقی در زندان دچار بیماری قلبی شده است
  • طلسم پروژه انتقال زندان زرند به خارج از شهر شكست/قول تخصيص بودجه
  • آمریکا مهاجم فرودگاه کابل را به افغانستان منتقل کرده بود
  • ضرورت انتقال زندان به خارج از شهر زرند
  • سفر پریناز ایزدیار و رضا عطاران به کاخ صدام حسین!
  • آبگرفتگی در بخش‌هایی از شیراز/ سامانه بارشی امشب از فارس خارج می‌شود
  • جزئیات جدید از سیلاب در اصفهان | اعلام آخرین وضعیت محورهای این استان
  • تقدیر ستاره پیشین بارسا از والیبالیست بلغارستانی