Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-04@23:21:32 GMT

نصب یادمان شهدای خلبان در بلندای شهر پروازی کشور

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۷۰۱۹۶

نصب یادمان شهدای خلبان در بلندای شهر پروازی کشور

ایسنا/همدان شهردار ملایر گفت: یادمان۹ خلبان شهید شهرستان ملایر شامل ماکت جنگنده F۴ و تندیس خلبان شهید، در مسیر بلوار بهشت و نرسیده به بهشت هاجر ملایر نصب شد.

به گزارش ایسنا؛ مجید فرجی در این زمینه توضیح داد: با توجه به اینکه ملایر یکی از معدود شهرهایی است که در مقیاس خود دارای بیشترین خلبان و شهدای خلبان در سطح کشور است و به همین منظور لقب " شهر پروازی" گرفته، مقرر شد به منظور یادآوری رشادت‌ها و ایثارگری‌های ۹ نفر از شهدای خلبان این شهرستان، این المان در ورودی شهر ملایر نصب شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: المان ماکت هواپیما و تندیس‌های خلبانان شهید شهرستان ملایر، با همکاری ستاد فرماندهی نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، فرمانداری و بنیاد شهید و امور ایثارگران ملایر و از محل درآمدهای شهرداری ملایر ساخته شده است.

شهردار ملایر از محوطه سازی این مجموعه خبر داد و گفت: تندیس 9 خلبان شهید ملایری به ارتفاع سه متر و در کنار ماکت هواپیمای F۴ که با اندازه‌های واقعی طراحی و ساخته شده، بر روی ستونی بتنی به ارتفاع هفت متر نصب شده است.

وی اظهار امیدواری کرد: این پروژه در آینده‌ای نزدیک پس از اتمام محوطه‌سازی آن همزمان با برگزاری "دومین یادواره شهدای خلبان شهرستان" در آئینی با حضور مسئولین کشوری و لشگری و خانواده معظم این شهدا افتتاح شود.

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی شهرستانها شهدای خلبان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۷۰۱۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جانشین فرمانده‌کل‌سپاه پاسداران سخنران اجلاسیه شهدای شهرستان باشت

اجلاسیه ۹۲ شهید شهرستان باشت با حضور جانشین فرماندهی کل سپاه پاسداران روز پنج شنبه سیزدهم اردیبهشت ماه برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار استان‌ها خبرگزاری دانشجو، عبدالوهاب عبدی‌پور،جانشین ناحیه مقاومت بسیج شهرستان باشت در گفتگو با خبرنگاران بیان کرد: در راستای برگزاری کنگره ملی ۲هزار شهید کهگیلویه و بویراحمد، اجلاسیه شهدا و رزمندگان باشت با میزبانی شهدا و خانواده‌های والا مقامشان و با حضور سردارفدوی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برگزار خواهد شد.

عبدی پور در خصوص اجرای اجلاسیه شهدای شهرستان باشت افزود: اجلاسیه ۹۲ شهید شهرستان که از این تعداد دو شهید نیز گمنام هستند در روز پنج‌شنبه سیزدهم اردیبشهت‌ماه از ساعت۹صبح در مصلی امام خمینی (ره) باشت برگزار خواهد شد. 

جانشین ناحیه مقاومت بسیج شهرستان باشت افزود: مراحل کار فضاسازی مکان اجلاسیه در دست اقدام است و این آمادگی وجود دارد که با حضور اعم مردم به شکل باشکوهی برگزار شود. 

عبدی پور بیان کرد: اجلاسیه شهدا رأس ساعت ۹ صبح در مصلی نماز جمعه شهرستان باشت با حضور مسئولین کشوری و لشکری، استانی و شهرستانی و اقشار مختلف مردم با سخنرانی سردار علی فدوی جانشین فرماندهی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران برگزار خواهد شد و به‌صورت زنده از شبکه استانی دنا پخش خواهد شد.

جانشین ناحیه مقاومت بسیج شهرستان باشت در پایان گفت: از عموم مردم ولایتمدار و شهیدپرور شهرستان باشت و هم استانی‌های عزیز، خانواده‌های محترم شهدا و رزمندگان و ایثارگران برای شرکت در این اجلاسیه دعوت به عمل می‌آید.

دیگر خبرها

  • تشییع و خاکسپاری مادر شهید ایزدیان در مسجدسلیمان+فیلم
  • یادواره شهدای طلاب و روحانی زرین دشت برگزار شد
  • تشییع پیکر شهید محمد مهدی فانی بعد از ۴۰ سال
  • یادواره شهدای دانش آموزی شهرستان نیر
  • ۲۳ یادمان و حرم شهید گمنام در سطح دانشگاه‌های استان کرمان وجود دارد
  • استقبال گرم مردم کرمان از ٢ شهید گمنام در یک شب بارانی + فیلم
  • ۲۱ اجلاسیه در راستای کنگره‌ملی‌شهدای کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد
  • یادمان شهدای کارگر در خطه کویر
  • غبارروبی و عطرافشانی قبور مطهر شهدای شهرستان خوروبیابانک
  • جانشین فرمانده‌کل‌سپاه پاسداران سخنران اجلاسیه شهدای شهرستان باشت