Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-04@21:30:23 GMT

امیدیان: صدرنشینی در لیگ برایمان مهم نیست

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۷۰۳۶۱

امیدیان: صدرنشینی در لیگ برایمان مهم نیست

مربی تیم پیکان تهران می گوید موفقیت های این تیم در شروع لیگ برتر حاصل همدلی کل مجموعه باشگاه است.

جلال امیدیان در گفت و گو با خبرنگار "ورزش سه" درباره برتری تیم پیکان مقابل ذوب آهن و صدرنشینی خودروسازان در لیگ برتر بیان کرد: ما روز گذشته مقابل ذوب آهن فوتبال خیلی خوبی بازی کردیم. با وجود بارندگی اما روی زمین بازی کردیم و فکر می کنم هرکس این بازی را تماشا کرد، عملکرد تیم ما را تحسین می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خوشبختانه در نهایت هم به آنچه استحقاقش را داشتیم رسیدیم و یک برد ارزشمندرا به دست آوردیم. 


وی درباره اعتراض شدید ذوب آهنی ها به تصمیم محمدرضا اکبریان برای گرفتن و برگرداندن پنالتی تاکید کرد: آن پنالتی اصلا نباید گرفته می شد. خوشبختانه کارشناسان داوری هم اظهارنظر کردند و گفتند که اصلا خطایی رخ نداده است. با این شرایط دیگر حرفی باقی نمی ماند.


مربی تیم پیکان درباره نتایج فوق العاده پیکان در شروع لیگ بیست و یکم و صدرنشینی در جدول تاکید کرد: ما اصلا توجهی به رتبه مان درجدول رده بندی نمی کنیم. الان بازی با ذوب آهن را بردیم و دیگر این بازی برایمان تمام شد. از حالا به فکر دیدار با فجرسپاسی هستیم. بازی به بازی جلو می رویم و برای مان هر بازی حکم فینال را دارد. به صدرنشینی و مسائل اینچنینی هم توجه نمی کنیم. 

 


امیدیان ادامه داد: واقعیت این است که بودجه و هزینه ای که ما در پیکان انجام دادیم اصلا قابل مقایسه با تیم های دیگر نیست. ما با توجه به بضاعت مان تلاش می کنیم به روند خوبمان ادامه بدهیم و امیدوارم به اهدافمان برسیم. البته جا دارد از کادر مدیریتی باشگاه و به خصوص آقای اکبر محمدی مدیرعامل تشکر کنم. این عزیزان که خودشان فوتبالی هستند دلسوزانه تیم را پشتیبانی می کنند. به طور کلی مجموعه پیکان همه یکدل هستند و این مساله مهم ترین عامل موفقیت های کسب شده است.


مربی پیکان بااشاره به جوان بودن این تیم در لیگ برتر خاطرنشان کرد: باشگاه پیکان طی یکی دو سال گذشته نشان داده آکادمی قدرتمندی دارد. خوشحالم که محصولات این آکادمی حالا در لیگ برتر ستاره شده اند. مجتبی حسینی هم مربی است که به کار کردن با جوان ها معروف است. او شاید تنها مربی در ایران باشد که بهترین بازدهی را با بازیکنان جوان دارد و خوشبختانه همه چیز هماهنگ شده که تا اینجا نتایج خوبی بگیریم.


امیدیان در بخش دیگری از صحبت هایش تاکید کرد: همانطور که گفتم ما بردهای قبلی را فراموش کردیم و تمام حواس مان به دیدار با فجرسپاسی است. هر بازی لیگ برایمان حکم یک فینال را داردو نباید فریب این نتایج در هفته های ابتدایی را بخوریم. قطعا در مسابقه با فجرسپاسی هم برای برد به زمین می رویم. امیدوارم بدشانس نباشیم و 3 امتیاز دیگر را به اندوخته مان اضافه کنیم.


مربی پیکان صحبت هایش را اینطور به پایان برد: باید نکته ای را بگویم؛ درست است که ما تا الان شکستی نداشتیم اما قطعا در ادامه راه ما هم می بازیم؛ منتهی از حالا می گویم که اگر روزی بازنده باشیم، دنبال بهانه نخواهیم بود و خودمان می رویم و مشکلات تیم را پیدا می کنیم و برای مرتفع کردنش تلاش خواهیم کرد.

جلال امیدیان پیکان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: جلال امیدیان پیکان لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۷۰۳۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احتمال ماندن توخل در بایرن قوت گرفت

یک خبرنگار آلمانی از احتمال زیاد ماندن توماس توخل در بایرن برای فصل بعد خبر داد.

به گزارش ایسنا، فلوریان پلتنبرگ، روزنامه آلمانی عقیده دارد توماس توخل در بایرن خواهد ماند. پیش از این گزارش شده بود که این مربی ۵۰ ساله حتی در صورت قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا، در تابستان پست خود را ترک خواهد کرد. 

به گفته این منبع، مدیران ورزشی مونیخ از توخل حمایت می‌کنند و هم‌چنین آماده ادامه کار او هستند.

برخی از بازیکنان کلیدی از جمله مانوئل نویر، دروازه‌بان این تیم نیز به نفع توخل صحبت کردند و خواستار ماندن او در این تیم شدند.  

 بایرن در اولین بازی نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا در خانه برابر رئال مادرید به تساوی ۲ بر ۲ دست یافت. بازی برگشت چهارشنبه این هفته در مادرید برگزار خواهد شد.

بایرن‌ مونیخ ابتدا به دنبال به خدمت گرفتن ژابی آلونسو بود ولی این مربی جوان در لورکوزن ماندنی شد. در ادامه یولیان ناگلزمان که دیگر گزینه مونیخی‌ها بود اعلام کرد تا پایان جام جهانی ۲۰۲۶ در تیم ملی آلمان ماندنی شده است. به‌تازگی رسانه‌های آلمانی گزارش دادند که رانگنیک بهترین گزینه برای جانشینی توخل است که حضور این مربی نیز در بایرن منتفی شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مهربان: جعفرپور هدف بزرگی دارد
  • احتمال ماندن توخل در بایرن قوت گرفت
  • ایران خودرو دوباره فوتبالی شد
  • مرادمند زمین و هوای استقلال را بست!
  • فریبا: شاهد بازی خوبی از استقلال برابر تراکتور نبودیم
  • انریکه تحقیرم کرد، او حتی با من دست نداد
  • حسرت هفته سهم بازیکن جوان پیکان (عکس)
  • سیلی مدیرعامل نود ارومیه به مربی اسپاد در حاشیه بازی؛ رسوایی در لیگ دو (+فیلم)
  • جلال و مورایس، یک روح در دو بدن
  • ستاره شمس آذر: به تیم‌های بزرگ‌تر هم فکر می‌کنم!