Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس هیات دوو میدانی استان کهگیلویه و بویراحمد از کسب مقام اول و مدال طلای بانوی نونهال استان در رقابتهای دوومیدانی منطقه 5کشور در اهواز خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛امید محمد محمدی،با بیان این خبر اظهار داشت :رقابتهای دوومیدانی دختران منطقه پنج کشور به میزبانی استان خوزستان و شهر اهواز روز جمعه 21 آبانماه در استادیوم تختی این شهر برگزار شد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدی، از کسب مدال طلا و مقام اول زهرا اسدالهی بانوی نونهال هم استانی در ماده پرتاب نیزه این رقابتها خبر و افزود:اسدالهی با پرتابی به طول 35متر و 36سانتیمتر به مقام قهرمانی و مدال طلا این ماده دست یافت. در این ماده ورزشکارانی از خوزستان الف،خوزستان ب و خوزستان ج مقام های دوم تا چهارم را کسب کردند.   رئیس هیات دوومیدانی کهگیلویه وبویراحمد ضمن تبریک این موفقیت تصریح کرد:در تیمی این مسابقات تیم دوومیدانی دختران استان با کسب یک مدال طلا بعد از استان های خوزستان الف ،اصفهان ،چهارمحال و بختیاری مقام چهارم را کسب کرد.   رقابتهای دوومیدانی دختران منطقه پنج کشور با حضور استان های خوزستان ،کهگیلویه وبویراحمد ،اصفهان ،چهارمحال و بختیاری روز 21 آبانماه در شهر اهواز برگزار شد .   نفرات برتر به اردوی تیم ملی دومیدانی دختران کشور دعوت می شوند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: دوو میدانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۷۰۴۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی دختران کشور در همدان

نایب رئیس فدراسیون وزنه‌برداری کشور در این باره گفت: این رقابت‌ها با حضور ۱۲۰ ورزشکار از ۲۹ استان کشور آغاز شده است.

مریم الیکا با بیان اینکه ۴۰ مربی وظیفه هدایت این تعداد ورزشکار را در طول مسابقات برعهده دارند، گفت: این رقابت‌ها از امروز آغاز و تا نوزدهم اردیبهشت ماه امسال ادامه خواهد داشت.

او گفت: تعداد مدال‌های کسب شده ملاک قهرمان تیمی این دوره از مسابقات است.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی دختران کشور در همدان
  • ورزشکار کردستانی مدال برنز مسابقات کشتی آزاد نونهالان کشور را تصاحب کرد
  • رونمایی از پدیده کشتی یزد تا برق مدال برنز دختران دارت باز
  • کسب چهار مدال مسابقات شنای نابینایان و کم‌بینایان کشور توسط شناگر کردستانی
  • مدال برنز مسابقات آزاد دارت کارگران کشور بر گردن بانوی یزدی
  • رقابت‌های بین المللی دوومیدانی دبی| دست تفتیان از کسب مدال خالی ماند
  • شناگر کردستانی در مسابقات شنای نابینایان و کم بینایان کشور درخشید
  • میاندوآب قهرمان مسابقات بوکس نونهالان آذربایجان ‌غربی شد
  • قهرمانی میاندوآب درمسابقات بوکس نونهالان آذربایجان‌غربی
  • میاندوآب قهرمان مسابقات بوکس نونهالان آذربایجان‌غربی شد