Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسن روشن پیشکسوت فوتبال ایران در مورد گلایه‌های بازیکنان تیم ملی فوتبال کشورمان پس از دیدار با لبنان توضیحاتی داد که در ادامه می خوانید:

*شنیده‌ام بازیکنان تیم ملی حتی از لباس نداشتن خود گلایه کرده‌اند. پیش از شروع مسابقات، خودم در جلسه‌ای با حضور مسؤولان فدراسیون فوتبال و شرکت آل‌اشپرت حاضر شدم که در آن اعلام شد لباس برای تمام بازی‌های تیم ملی آماده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

*نمی‌دانم دلیل گلایه‌های اخیر چیست؟ شاید قرارداد با این شرکت فسخ شده است. قطعاً اتفاقی رخ داده که بازیکنان نسبت به آن گلایه دارند اما باورکردنی نیست که پس از هر بازی لباس بازیکنان تیم ملی را شسته و در بازی بعدی از آن استفاده کنند.

*فدراسیون موظف است حمایت‌های لازم را از تیم ملی فوتبال کشورمان انجام بدهد و این گلایه‌ها مسائل خوبی را منعکس نمی‌کند. همه بازیکنان تیم پول‌دار هستند، یک دست لباس شبیه طرح پیراهن فعلی تیم ملی را بخرند و اسم و شماره خود را روی آن بزنند. اگر جای بچه پولدارهای تیم ملی بودم چنین کاری انجام می‌دادم. با این اقدام فدراسیون  زیر سوال می‌رفت.

* عزیزی خادم در جلسه‌ای از طرح‌ها و برنامه‌هایش با اطمینان صحبت می‌کرد و می‌گفت هواپیمای اختصاصی، لباس و … آوردم. تنها چیزی که در شرایط فعلی کشور سبب خوشحالی مردم می‌شود فوتبال است. با پیروزی‌های تیم ملی می توان در این وضعیت بد اقتصادی، بهترین تبلیغ را برای کشورمان انجام داد. 

*اکنون فدراسیون فوتبال باید در مورد گلایه‌ها بازیکنان تیم ملی اطلاعیه‌ای صادر کند. طبق آنچه خودمان دیدیم شرکت آل‌اشپرت در جلسه‌ای اعلام کرد لباس تیم ملی در تمام مسابقات را تأمین خواهد کرد. برای ۱۰ بازی باید ۲۰ دست لباس دو رنگ در اختیار تیم ملی قرار بگیرد.

*در جام ملت‌های تایلند پیراهن ایرانی پوشیده بودیم که طرح خیلی زیبایی هم داشت اما پس از خیس شدن این پیراهن تبدیل به دامن شد. با افتخار می‌گویم اکنون بهترین کشتی‌گیران جهان و برخی تیم‌های والیبال جهان از تولیدی مجید استفاده می‌کنند. چگونه این شرکت داخلی که توانسته در سطح جهان خود را مطرح کند می‌تواند برای کشورهای دیگر لباس تولید کند اما بازیکنان ما از لباس نداشتن گلایه می‌کنند. این اتفاق خیلی بد است.

۲۵۶ ۲۵۱

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال تیم ملی فوتبال ایران فدراسیون فوتبال بازیکنان تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۷۰۸۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوتبال از دریچه فان؛ کاسمیرو و خط دفاعی منچستریونایتد مقابل کریستال پالاس

فقط برای سرگرمی

کجاشو دیدی؟ اینجا تازه 2 هیچه سطح دشواری بازی های فیفا آپدیت شد مدافعان منچستریونایتد مقابل اولیسه در همین حین، در لیگ زامبیا این بازیکن به عنوان بهترین بازیکن ماه انتخاب شد و جایزه خود را دریافت کرد فلش بک به زمانی که بایرن صاحب یک ضربه آزاد شد و کروس، ریبری و روبن سنگ کاغذ قیچی زدند تا مشخص شود کدامیک ضربه را بزنند کاسمیرو و جانی اوانز مقابل کریستال پالاس کاسمیرو هر زمان یونایتد به او نیاز دارد طرح هواداران الاهلی برای دیدار با الهلال و الهلال 2-1 پیروز شد الهلال در X:
درس شماره یک: مراقب باش چه چیزی را آرزو می کنی
درس شماره دو: درس شماره یک را فراموش نکن تن هاخ مربی خوبیه. فقط باید روی تاکتیک هاش، روش های تمرینیش، رفتار کاری، ساختار دفاعی، پرس و استعدادش کار کنه هواسکورد:
کاسمیرو امشب 8 بار مقابل پالاس دریبل خورد. یک رکورد در لیگ برتر امسال برای یک بازی

خط دفاعی منچستریونایتد مقابل کریستال پالاس:

 

ویدئویی که هواداران اینتر از 6 پیروزی متوالی خود مقابل میلان منتشر کرده اند:

 

از دست ندهید ????????????????????????

بایرلورکوزن رکورد 59 ساله را می‌شکند پاس دیدنی سردار آزمون برابر یوونتوس که با بی‌دقتی گل نشد (فیلم) کلوپ: امیدوارم با هوای بارانی اشک‌هایم را کسی نبیند پالما با ایرانی‌ها فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد

دیگر خبرها

  • کاسانو: توتی و باجو بهترین بازیکنان شماره ۱۰ در تاریخ فوتبال ایتالیا هستند
  • فوتبال از دریچه فان؛ کاسمیرو و خط دفاعی منچستریونایتد مقابل کریستال پالاس
  • جود بلینگام: پدرم همیشه پیراهن رئال مادرید با نام و شماره زیدان را در خانه بر تن می‌کرد
  • ناظر داوری بازی گل گهر و شمس آذر: لباس دو تیم در جلسه هماهنگی مشکلی نداشت، زیر نور مشکل ایجاد شد!
  • اوزونیدیس: فوتبال «بکش زیرش» را بازی نمی‌کنم/ داریم یک تیم می‌سازیم
  • اوزونیدیس: تماشاگران نباید به این بازی اعتراض کنند!
  • انتقاد اوزونیدیس از هواداران: شما باید حامی بازیکنان باشید نه انتقادکننده
  • اتفاق عجیب؛ بازیکنان گل گهر بین دو نیمه لباس شان را تغییر دادند!
  • یک تساوی دیگر از گل‌گهر؛ تیمی با ۲رنگ پیراهن!
  • تغییر عجیب پیراهن گل گهر در دیدار با شمس آذر