Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-30@01:51:06 GMT

دستگاه لیفت و جوان سازی پوست

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۷۰۹۱۳

دستگاه لیفت و جوان سازی پوست

در این مقاله ما قصد داریم شما را با سه مدل دستگاه لیفت و جوان سازی و پاک سازی پوست آشنا کنیم ، تا برای استفاده در منزل یا هنگام مراجعه به کلینیک های زیبایی پوست با عملکرد و ویژگی های این روش های درمانی بیشتر آشنا شوید .

به گزارش برنا، استفاده از دستگاه لیفت و جوان سازی پوست ، چه در سالن های زیبایی و کلینیک های تخصصی پوست و چه در منزل توسط خود شما به عنوان یک روش امن و غیر تهاجمی موجب از بین بردن مشکلاتی از جمله جلوگیری از پیری زودرس پوست ، حذف خطوط و چین و چروک های پوستی ، رفع افتادگی و شلی پوست و بازسازی و ترمیم سلول های مرده پوست می شود .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امروزه روز در کلینیک ها و سالن های تخصصی پوست شاهد انواع دستگاه جوان سازی و پاک سازی پوست برای از بین بردن چین و چروک ها و حفظ سلامت و زیبایی پوست هستیم . در این مقاله ما قصد داریم شما را با  سه مدل دستگاه لیفت و جوان سازی و پاک سازی پوست آشنا کنیم ، تا برای استفاده در منزل یا هنگام مراجعه به کلینیک های زیبایی پوست با عملکرد و ویژگی های این روش های درمانی بیشتر آشنا شوید .

دستگاه پلاژن pollagen

دستگاه پلاژن به عنوان یک دستگاه لیفتینگ آنی پوست در اولین جلسه درمانی حدود 80% از خطوط و چین و چروک های پوستی شما را محو می سازد ، بله درست متوجه شدید شما با بهره گیری از این دستگاه در سالن های زیبایی و کلینیک های تخصصی پوست می توانید حدود 80 درصد از خطوط و چین و چروک های پوستی خود را از بین ببرید . قیمت دستگاه پلاژن نسبت به عملکردی که دارد برای سالن های زیبایی و کلینیک های تخصصی پوست بسیار مقرون به صرفه می باشد .

عملکرد اصلی دستگاه پلاژن برای پوست :

خاصیت جوانسازی پوست صورت

رفع پیری پوست

رفع خطوط روی پوست

خاصیت از بین برندگی چین و چروک های عمیق و سطحی روی پوست

خاصیت سفت کنندگی یا لیفتینگ روی پوست

از بین برنده بافت و سلول های مرده پوست

مناسب برای تمامی پوست ها

خاصیت درخشندگی و روشن کنندگی پوست

از بین برنده انواع لک و جای جوش

خاصیت کلاژن سازی برای پوست صورت

بازسازی و تقویت سطح پوست در یک جلسه

خاصیت حجیم سازی و برجسته سازی پوست

گارانتی و خدمات پس از فروش دو ساله شرکت طب پوست ایرانیان

دستگاه هایفو و عملکرد آن برای پوست :

دستگاه هایفو  مخفف High -Intensity Focused Ultrasound  در مدل های مختلفی برای سالن های زیبایی و کلینیک های تخصصی پوست و حتی کاربران خانگی طراحی شده است . با بهره گیری از دستگاه هایفو سالنی ، دستگاه هایفو کلینیکی و دستگاه هایفو خانگی به عنوان یک روش امن و غیر تهاجمی برای از بین بردن خطوط و چین و چروک های پوستی ، رفه افتادگی و شلی پوست در نواحی صورت ، گردن و بدن ، جذب سریع مواد مغذی و آبرسان به لایه های اپیدرم پوست با بهره گیری از امواج متمرکز فراصوت با شدت بالا ، در دو جلسه درمانی تمامی مشکلات پوستی از جمله پیری پوست را بر طرف می سازد .

دستگاه هایفو خانگی برای کاربران خانگی طراحی شده و موجب جلوگیری از بروز خطوط و چین و چروک های پوستی شده و از پیری و افتادگی پوست کاملا جلوگیری می کند . شرکت طب پوست ایرانیان این دستگاه را با تضمین اصالت و کیفیت کالا خدمت شما عزیزان ارائه می دهد .

ماساژور صورت :

ماساژور صورت یک دستگاه  فوق العاده عالی و کاربردی می باشد که هم برای کاربران خانگی مناسب است و هم برای سالن های زیبایی و کلینیک های تخصصی پوست به عنوان یک آچار فرانسه عمل می کند . با بهره گیری از ماساژور صورت در درجه اول با ایجاد گردش خون در سطح پوست ، موجب تحریک پوست برای تولید پروتئین کلاژن شده و افتادگی و شلی پوست را بر طرف می سازد .کمک به جذب سریع مواد مفذی و آبرسان ، بازسازی و ترمیم پوست آسیب دیده ، از بین بردن خطوط و چین و چروک های پوستی و به عنوان یک دستگاه لیفت و جوان سازی پوست همراهی عالی برای استفاده روزانه شما می باشد .

مزایای استفاده از ماساژور صورت :

جلوگیری از پیری زودرس پوست

افزایش جذب لوسیون ها ، مواد مغذی و ویتامین ها

افزایش جریان گردش خون

روشی امن و غیر تهاجمی

لیفت و جوان سازی پوست

تحریک پوست برای تولید کلاژن

استفاده از ماساژور در منزل ، سفر ، محل کار و … به جهت جمع و جور بودن دستگاه

خرید انواع دستگاه لیفت و جوان سازی پوست از طب اسکین :

فروشگاه اینترنتی طب اسکین ، با بیش از یک دهه سابقه درخشان فروش محصولات و تجهیزات سلامت و زیبایی پوست ، دستگاه های خود را با تضین اصالت و کیفیت کالا و همچنین گارانتی و خدمات پس از فروش ارائه می دهد .

جهت مشاوره و آگاهی از مشخصات قیمت و خرید دستگاه میکروردم ، قیمت و خرید دستگاه هایفو در دو مدل کلینیکی و خانگی ، قیمت و خرید دستگاه  کربوکسی تراپی ، قیمت و خرید دستگاه هیدرودرمی ، قیمت و خرید انواع دستگاه هیدروفشیال و فشیال پوست و سایر محصولات و تجهیزات مراقبتی پوست می توانید با همکاران ما در واحد فروش از طریق وب سایت ، واتس اپ و تماس تلفنی در ارتباط باشید 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: جوان سازی پوست دستگاه لیفت دستگاه هایفو دستگاه لیفت و جوان سازی پوست قیمت و خرید دستگاه بهره گیری دستگاه هایفو زیبایی پوست عنوان یک بین بردن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۷۰۹۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده سازی اراضی طرح نهضت ملی مسکن در رفسنجان

   به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان ، این طرح در راستای طرح نهضت ملی مسکن و جوانی جمعیت و حمایت از خانواده در ۲۷۸ هکتار از اراضی دولتی رفسنجان اجرا می شود و۴۰ درصد از متقاضیان طرح ملی مسکن در رفسنجان را پوشش می دهد.

  در آیین آغاز اجرای این طرح با حضور دستیار رییس جمهور در امور مردمی سازی دولت محمد مهدی فداکار  استاندار کرمان گفت: در شهرها و مناطق مختلف استان کرمان زمین ویلایی در این طرح واگذار می شود که قرعه کشی واگذاری زمین های نهضت ملی مسکن در تعدادی از مناطق استان انجام شده  وحدود ۶۰۰ هکتار نیز قرار است در مرحله بعد به این طرح اضافه شود که تمامی متقاضیان را پوشش دهد و خدمات زیربنایی این طرح توسط دستگاه های ذیربط نیز همزمان پس از واگذاری انجام خواهد شد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمان هم گفت: ۲۷۸ هکتار از اراضی دولتی تمامی دستگاه ها با مساعدت مسئولان ارشد استان کرمان و پس از طی تمامی مراحل قانونی به شهر رفسنجان الحاق شد و در این سایت، سه هزار و ۸۶۴ قطعه زمین به همراه اراضی مورد نیاز برای خدمات پشتیبان فراهم شده است.

رضا حافظی ادامه داد: فضای مذهبی، فضای سبز، آموزشی، درمانی و غیره برای سکونت افراد متقاضی در این طرح دیده شده و عملیات اجرایی با همکاری شورا و شهرداری شهر رفسنجان انجام می شود که در فاصله اندکی واگذاری و قرعه کشی را برای افراد واجد شرایط و دارای اولویت انجام خواهیم داد.

وی تاکید کرد: تامین زمین برای افراد واجد شرایط به عهده دولت است و سایر دستگاه های خدمات رسان نیز باید زیر ساخت ها را فراهم کنند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمان اظهار داشت: در طرح جوانی جمعیت و حمایت از خانواده نیز برای افرادی که از ۲۴ مهر ۱۴۰۰ فرزند سوم آنها به دنیا آمده زمین در اختیارشان قرار داده می شود.

 

 

دیگر خبرها

  • آماده سازی اراضی طرح نهضت ملی مسکن در رفسنجان
  • عیادت مدیرعامل باشگاه استقلال از مهدی مهدی پور
  • انواع روغن‌های گیاهی؛ گنجینه ای از خواص و کاربردها
  • با مصرف این میوه خوشمزه و آبدار جوان شوید
  • ۲۰ درصد امکانات دستگاه‌های دولتی در اختیار زوج‌های جوان قرار گیرد
  • سیگار چه بلایی بر سر پوست می‌آورد؟
  • 0 تا 100 ایستگاه پمپاژ فاضلاب؟ تجهیزات و قیمت | مزایا و نکات مهم در انتخاب
  • با مصرف این میوه جوان شوید
  • کاردرمانی در منزل چقدر هزینه دارد؟
  • عهد کردیم خودسانسوری نکنیم