Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران از پیگیری برای اختصاص حدود ۱۰۰ قطعه زمین ۲۰۰ متری در سطح شهر تهران به اورژانس کشور خبر داد.

به گزارش ایسنا، علی نصیری پس از نشست هماهنگی و بررسی زمینه های همکاری سازمان مدیریت بحران شهر تهران و سازمان اورژانس کشور درباره جزئیات این جلسه گفت:‌ در این نشست که با دکتر جعفر میعادفر رئیس سازمان اورژانس کشور برگزار شد، در خصوص موضوعاتی مانند بیمارستان های فرسوده تهران، مشکل تعدد شماره های تماس اضطراری و مدیریت غیرمتمرکز، نیاز سازمان اورژانس به ظرفیت های موجود در پارک ولایت و توسعه امداد هوایی، مشکلات مربوط به فضا و امکانات پایگاه های سازمان اورژانس، موضوع آب اضطراری شهر تهران و ظرفیت هایی که می توان در این راستا در بیمارستان ها بوجود آورد و تیم های درمان اضطراری، گفت و گو و تبادل نظر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این نشست مقرر شد مباحثی از جمله اهداء زمین توسط شهرداری تهران به سازمان اورژانس برای احداث پایگاه های مناسب خدمات اورژانس یعنی در حدود۱۰۰ قطعه زمین ۲۰۰ متری در سطح شهر تهران، تخصیص فضا و امکانات بیشتر در پارک ولایت به سازمان اورژانس برای برنامه ریزی پاسخ در زمان بحران،  همچون فضای برپایی بیمارستان های صحرایی و امکانات پشتیبانی و عملیاتی امداد هوایی برای طرح و تصویب در شورای اسلامی شهر تهران مطرح شود.


نصیری با بیان اینکه احداث ۵ بیمارستان مقاوم برای زمان بحران با بخش های ویژه تروما نیز از دیگر مواردی بود که درباره آن بحث شد، گفت: احداث مخازن آب اضطراری در بیمارستان های سطح شهر تهران به‌ویژه در بیمارستان های نظامی، راه اندازی مجدد طرح تیم های درمان اضطراری ویژه بلایا بر اساس الگوهای بین المللی در راستای اجرای طرح ملی ایسناراگ و ... نیز از دیگر موضوعات مورد توافق برای طرح در شورای اسلامی شهر تهران بود.

به گفته سرپرست سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران در این دیدار مقرر شد پیگیری طرح SOS  یا به عبارتی دیسپچینگ مشترک شهری و اتصال کلیه شماره ها به یک مرکز اصلی در دستور کار قرار گیرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران سازمان اورژانس کشور اورژانس جعفر میعادفر تهران سازمان مدیریت بحران شهر تهران سازمان اورژانس مدیریت بحران شهر تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۷۱۰۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفر رئیس سازمان مدیریت بحران کشور به کرمانشاه

افشین یگانه مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه گفت : محمدحسن نامی معاون وزیر و رئیس سازمان مدیریت بحران کشور به منظور بررسی میزان آمادگی این استان در حوادث غیرمترقبه سفری یک روزه به استان کرمانشاه خواهد داشت.

وی افزود: هدف از این سفر بررسی مجموعه موضوعات و آخرین اقدامات پیشگیرانه در حوزه مدیریت بحران در کرمانشاه است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه به برنامه‌های این سفر اشاره کرد و گفت: قرار است رئیس سازمان مدیریت بحران بازدیدی از مناطق زلزله زده سرپل ذهاب داشته باشد و از نزدیک در جریان آخرین اقدامات ساخت و ساز در منطقه قرار بگیرد.

یگانه افزود: بازدید از بافت فرسوده، بررسی آخرین اقدامات انجام شده و روند پیشرفت ساخت و ساز در این مناطق و بازدید از آبشوران به عنوان یک نقطه حادثه خیز در شهر کرمانشاه از دیگر برنامه‌های این سفر است.

وی خاطرنشان کرد: در نهایت جلسه ستاد مدیریت استان کرمانشاه با ریاست دکتر نامی و حضور مدیران استانی برگزار می‌شود .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • سفر رئیس سازمان مدیریت بحران کشور به کرمانشاه
  • رئیس سازمان مدیریت بحران کشور به کرمانشاه سفر می‌کند
  • عملیات تیم مدیریت بحران تهران در امدادرسانی به سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان
  • ابلاغ یک مصوبه مهم در حوزه ایمنی پایتخت | تهران امن‌تر می‌شود؟
  • آتش سوزی در انبار کالا در جنوب تهران
  • استفاده از درس آموخته‌های سیل۱۴۰۳در بحرانهای ناشی از آب در پایتخت
  • اختصاص ۱۸ هزار میلیارد ریال برای اصلاح مسیل و شبکه آب ایلام
  • بازسازی گذرگاه آبی مرکزی شهر ایلام
  • بازسازی گذرگاه آبی مرکزی شهر ایلام در دستور کار است
  • سیل مسیر قطار تهران - گرگان را بست