Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، جریان سازی و بسترسازی برای تولید و توسعه محتوای منطبق بر فرهنگ اسلامی، انقلابی، ملّی و بومی؛ تقویت مبانی فکری، فرهنگی و هنری معلّمان؛ ایجاد زمینه تحرّک، پویایی، شادابی و نشاط بیشتر معلّمان از طریق رقابت‌های سازنده و تعالی‌بخش؛ ایجاد فضای همدلی، هم‌افزایی، تعامل فرهنگی و اجتماعی و تبادل دانش و مهارت بین معلّمان؛ شناسایی معلّمان علاقه‌مند به فعالیت‌های فرهنگی و هنری و ایجاد بسترهای لازم برای ارتقای دانش، بینش و مهارت‌های آنان؛ ارج‌گذاری و معرفی توانمندی‌ها و مهارت‌های علمی، ادبی و هنری معلمان؛ توسعه و تعمیق فعالیت‌های جمعی و گروهی و جذب حداکثری معلمان در فعالیت‌های فرهنگی و هنری؛ فراگیرسازی و مردمی کردن فعالیت های فرهنگی و هنری معلّمان؛ استفاده از ظرفیت معلّمان هنرمند در راستای اهداف برنامه درس ملی و فعالیت های تربیتی؛ تکریم و نکوداشت معلمان هنرمند به عنوان سرمایه‌های معنوی و ارزشمند نظام تعلیم و تربیت از جمله اهداف برگزاری «جشنواره فرهنگی-هنری معلمان هنرمند» است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش، آفرینش های ادبی؛ نقد ادبی و هنری؛ رسانه و فضای مجازی؛ هنرهای آوایی؛ هنرهای نمایشی و فیلم کوتاه؛ هنرهای تجسمی از جمله شاخه‌های این جشنواره است.

بر این اساس، جشنواره معلمان هنرمند با ۵۲ رشته (ادبی ۷ رشته، نقد ۳ رشته، رسانه و فضای مجازی ۴ رشته، هنرهای آوایی ۴ رشته، هنرهای نمایشی ۸ رشته و هنرهای تجسمی ۲۲ رشته) برگزار خواهد شد. افتتاحیه «دومین جشنواره فرهنگی هنری معلمان هنرمند سراسر کشور» ۱۶ آبان ۱۴۰۰ در حافظیه شیراز برگزار شد و معلمان علاقه مند می‌توانند از یکم آذرماه تا ۲۰ بهمن به سایت جشنواره مراجعه و نسبت به ثبت نام و بارگذاری اثر خود اقدام کنند. اختتامیه این جشنواره در اردیبهشت ۱۴۰۱ برگزار خواهد شد.

در این گزارش آمده است؛ ۲۲ هزار و ۸۵ نفر از معلمان تمامی دوره‌های تحصیلی شاغل در آموزش و پرورش؛ (رسمی، پیمانی، قراردادی، حق التدریس)، در نخستین دوره این جشنواره شرکت کرده بودند که از این ۳۶۶ نفر حائز رتبه اول تا سوم (۹۶ نفر رتبه اول، ۱۰۹ رتبه دوم، ۱۶۱ رتبه سوم) و ۲۸۹ نفر به عنوان شایسته تقدیر در این جشنواره شناخته شدند.

کد خبر 5350469

منبع: مهر

کلیدواژه: معاونت پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش جشنواره فرهنگی هنری معلمان هنرمند وزارت آموزش و پرورش شهرداری تهران شورای شهر تهران وزارت آموزش و پرورش مسعود فیاضی علیرضا زاکانی شهردار تهران کیفیت هوای تهران هلال احمر جمهوری اسلامی ایران مهدی چمران حکم انتصاب پیش بینی وضعیت هوا طرح جوانی جمعیت و حمایت از خانواده علیرضا زاکانی قوه قضاییه ذرات معلق معلمان هنرمند فرهنگی و هنری هنری معلمان مان هنرمند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۷۱۱۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین مهلت بارگذاری آثار برای جشنواره قلم ۱۵ خردادماه

حمید مهدیون مدیرکل فرهنگی و اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز درباره جشنواره سراسری نشریات دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی (قلم ۷) اظهار کرد: بارگذاری آثار در سامانه نشریات دانشجویی از یکم اردیبهشت ماه آغاز شده است.

بیشتر بخوانید: نشریات تک شماره‌ای در جشنواره «قلم ۷» داوری نمی‌شوند

وی ادامه داد: دانشجویان و مدیران مسئول نشریات دانشگاه آزاد اسلامی تا ۱۵ خرداد ماه فرصت دارند، آثار خود را در سامانه نشریات بارگذاری کنند.

مهدوین با اشاره به داوری جشنواره نشریات دانشجویی قلم ۷ عنوان کرد: زمان داوری مقدماتی و نهایی از اول تیرماه تا ۱۵ مردادماه خواهد بود.

مدیرکل فرهنگی و اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی درباره تعداد آثار بار گذاری شده در سامانه نشریات دانشجویی( قلم ۷) مطرح کرد: تا کنون حدود ۴۵۰ اثر در این سامانه بارگذاری شده است. همچنین تعداد نشریات شرکت کننده در بخش نشریات برتر حدود ۱۹۴ نشریه است.

وی اضافه کرد: تعداد آثار بار گذاری شده در بخش ویژه جشنواره نشریان قلم ۷ نیز حدود ۳ اثر است. البته متاسفانه تعداد آثار بارگذاری شده در بخش فضای مجازی؛ صفر است.

مهدیون نشریات منتشر شده در بازه زمانی ۱۰ دی ماه ۱۴۰۱ تا ۳۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ می‌توانند در جشنواره قلم ۷ شرکت کنند. تعداد کل نشریات انتشار یافته در این بازه زمانی حدود ۵۴۷ نشریه است. البته این آمار شامل نشریات تک شماره‌ای نیز است که تعداد آنها ۲۱۴ است. همچنین تعداد شماره گان منتشر شده در بازه زمانی جشنواره؛ حدود ۱۴۱۲ شماره است.

انتهای پیام/

مریم شمسایی نیا کد خبر: 1228981 برچسب‌ها جشنواره نشریات دانشجویی قلم

دیگر خبرها

  • فراخوان پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوثر منتشر شد
  • انتشار فراخوان پنجمین جشنواره بین المللی فیلم «کوثر»
  • راهیابی فیلم کوتاه مدرسه آنالوگ به جشنواره بین‌المللی رشد
  • آخرین مهلت بارگذاری آثار برای جشنواره قلم ۱۵ خردادماه
  • چگونه به هنر نگاه کنیم و واقعا آن را ببینیم؟
  • تمدید مهلت ارسال آثار به دبیرخانه دومین جایزه ملی جوانی جمعیت
  • تمدید مهلت ارسال آثار به دبیرخانه دومین جایزه ملی جوانی
  • برگزاری چهل و دومین جشنواره فرهنگی - هنری «امید فردا» در همدان
  • تمدید مهلت ارسال اثر به دبیرخانه دومین جایزه ملی جوانی جمعیت
  • مروری بر آثار ایرانی در بینال ونیز/ آنجا که نگاه پایان می‌گیرد