Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-01@23:15:12 GMT

انتقاد تند یک پرسپولیسی ملی پوش از اسکوچیچ

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۷۱۴۰۰

انتقاد تند یک پرسپولیسی ملی پوش از اسکوچیچ

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

رحمان رضایی در تحلیل بازی تیم های ایران و لبنان، تلاش ملی پوشان را برای عوض کردن شرایط این دیدار تحسین برانگیز می داند. مصاحبه بازیکن سابق تیم ملی را در زیر می خوانید:

*تیم ملی در این بازی موقعیت‌های خوبی خلق کرد اما به نظر می‌رسید از لحاظ روحی و روانی شرایط خیلی خوبی ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زمان زیادی طول کشید تا بازیکنان به خودشان بیایند، البته مبارزه تا لحظه آخر و پیروزی در این بازی نشان از وجود انگیزه بالای بازیکنان داشت، هر چند حواشی، تیم ملی را تا حدی تحت تاثیر قرار داده بود و می‌شد تاثیرش را در بازی آنها دید اما خدا را شکر رفته رفته وضعیت بهتر شد و در نهایت این پیروزی حاصل شد. تیم ملی خیلی حرفه‌ای کار کرد و تا آخرین لحظه به دنبال پیروزی دوید و با وجود مشکلات و حواشی موفق شد ۳ امتیاز ویژه کسب کند.

رحمان رضایی گفت:

*تیم ملی روند خوبی را طی می‌کرد و شرایط خوب بود اما انجام یک مصاحبه بد موقع از سوی سرمربی تیم ملی وضعیت را به اینجا کشاند. من فکر می‌کنم همه حواشی امروز تیم ملی ناشی از همان مصاحبه است. اسکوچیچ می‌توانست برای این مصاحبه و حتی بعد از آن پخته‌تر عمل کند.

 

رحمان رضایی گفت:

*ممکن است همیشه در همه تیم‌ها یکی دو بازیکن با سرمربی اختلافاتی پیدا کنند و حتی جوابش را بدهند. به اینکه طارمی به عنوان یک بازیکن کار خوبی کرده یا کار بدی، کار نداریم و نباید قضاوت کنیم اما یک مربی همیشه باید همه جوانب را درنظر بگیرد و صحبت کند، چرا که غیر از این ممکن است واکنشی حتی از سوی بازیکنان ایجاد شود. خوشبختانه بقیه بازیکنان سعی کردند در تیم آرامش ایجاد کنند، چرا که اگر واکنش‌ها بیشتر می‌شد، شرایط تیم ملی کلاً بهم می‌خورد. خوشحالم که این موضوع تا الان از سوی بازیکنان دیگر تیم ملی به خوبی مدیریت شده است.

رحمان رضایی گفت:

*باید به وضعیت تیم ملی رسیدگی شود. تیم ملی نیاز ویژه‌ای به حمایت و رسیدگی تمام و کمال دارد. مطمئناً تمام بازیکنان با استوری که گذاشتند، موفقیت تیم ملی را می‌خواهند. امیدوارم هرچه زودتر حواشی اطراف تیم ملی برطرف شود، البته که فکر می‌کنم این مشکلات بیشتر باید از داخل تیم مدیریت شود. من این حواشی را هم ناشی از مصاحبه عجیب اسکوچیچ می‌دانم. کاش یک مشاور خوب در کنار سرمربی تیم ملی وجود داشت و اجازه نمی‌داد این مصاحبه به این شکل انجام شود. این مطلب می‌توانست در زمان بهتری عنوان شود.

رحمان رضایی گفت:

*تحت هر شرایطی لباس نیاز اولیه تیم ملی است. شرایط باید ۱۰۰ درصد برای موفقیت تیم ملی مهیا شود و من فکر می‌کنم فدراسیون نیز به این موضوع واقف است. به این صورت جالب نیست که یک تیم ملی اینطور گرفتار حاشیه شود. این موضوع برای هر تیم ملی کشوری رخ بدهد خوب نیست،‌ دیگر چه برسد به تیم ملی ایران که جزو قدرت‌های فوتبال آسیاست. امیدوارم هر چه زودتر این مشکلات حل شود و دیگر این دغدغه‌ها وجود نداشته باشد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: اسکوچیچ اسکوچیچ رحمان رضایی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۷۱۴۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حواشی حضور مهران رجبی در سریال پایتخت

آفتاب‌‌نیوز :

مهران رجبی با حضور در برنامه جعبه سیاه درباره حضورش در سریال پایتخت برای نقش بهبود توضیح داد و گفت: «از من هم برای بازی در این سریال دعوت شد، اما آن زمان درگیر سریال دردسر‌های عظیم بودم. بعد دیدم مهران احمدی بهتر از من بازی می‌کند.»

کاربران به این ویدئو واکشن‌های متفاوتی داشته‌اند. برخی عدم حضور او را مایه تاسف دانسته و معتقد بودند اگر مهران رجبی در گروه بازیگران پایتخت بود این سریال جذاب‌تر می‌شد، اما نظر عده‌ای دیگر خلاف این موضوع بود و احمد مهران‌فر را بهترین گزینه برای نقش بهبود می‌دانستند.

منبع: همشهری آنلاین

دیگر خبرها

  • انتقاد رضا درویش از امید عالیشاه؛ بازیکن باتجربه نباید این چنین کند!
  • جابه‌جایی بانوان پرسپولیسی پس از شعار سپاهانی‌ها+ عکس و فیلم
  • واکنش آلومینیوم اراک به استقلالی یا پرسپولیسی شدن لیموچی: دلال‌ها آرامش تیم را برهم می‌زنند
  • حواشی حضور اعضای هیأت دولت در جمع خبرنگاران
  • ترکیب احتمالی تراکتور با سورپرایز جالب
  • حواشی حضور مهران رجبی در سریال پایتخت
  • انتقاد تند ابطحی از مهدی نصیری: پوست خربزه زیر پایت انداخته‌‌اند
  • پرسپولیسی‌ها در لیست سیاه گل‌محمدی
  • واکنش مادر ترانه علیدوستی به حواشی یک عکس با دخترش | تصویر
  • بازیکنان تراکتور تا بازی استقلال ممنوع‌ از مصاحبه شدند