Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز،عباس زارع مهذبیه مدیراجرایی باشگاه ایمان سبز شیراز بیان کرد: ابتدا می خواستیم امتیاز لیگ دسته یک را خریداری کنیم اما زمان کمی تا شروع این رقابت مانده بود از این رو تصمیم گرفتیم امتیاز دسته دوم را بخریم.

او تصریح کرد: به دنبال شکوفایی استعدادهای استان فارس هستیم برای همین هم در تیم بزرگسالان را بازیکنان بومی تشکیل می دهند که برای تقویت آن هم چند بازیکن خوب استان های دیگر و فارس را که سابقه بازی در لیگ دسته یک دارند به خدمت گرفته ایم اما کارت بازی آن ها برای هفته دوم صادر می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کاپیتان سابق تیم برق شیراز که دیگر نامی از این تیم ۷۵ ساله نیست، ادامه داد: بیژن غلامی سرمایه گذار باشگاه تاکنون میلیارد ها تومان برای فوتبال و جوانان فارس هزینه کرده است وهیچ چشمداشتی هم ندارد.

کمبود زمین چمن در شیراز 

زارع مهذبیه ادامه داد: انتظار می رود مشکلات اداری برای ورزشگاهی که در حال ساخت است  و چمن آن کاشته شده  رفع شود تا هر چه زودتر مسابقات و تمرین ما در این ورزشگاه برگزار شود و یک زمین فوتبال با کیفیت به شیراز که در این امر با کمبود مواجه است، اصافه شود.

مدیراجرایی باشگاه ایمان سبز شیراز افزود: سرمربی تیم بزرگسالان باشگاه ایمان سبز را غلامحسین پیروانی پیشکسوت فوتبال ایران بر عهده دارد و محمد عباسی، داریوش صبوری، فرزین زارع،علی پیروانی، صمد کیانی کادر فنی را تشکیل می دهند و حجت الله رنجبر هم پزشک تیم بوده و تمرینات تیم هم حدود ۳۵ روز است که آغاز شده است.      

به آینده این تیم خوشبین هستم 

او اضافه کرد: با هم افزایی که در بین مجموعه باشگاه، بازیکنان و کادر فنی وجود دارد به آینده تیم بسیار خوبین هستیم واز بیژن غلامی سرمایه گذار، مهدوی یار مدیر عامل و دیگر دست اندکاران همچون جمال آبادی، مسعود صالحی، صدرا حافظی، محسن تمدن و امین فتحی که برای سربلندی باشگاه تلاش می کنند، سپاسگزاریم.

قائم مقام سابق باشگاه فجر شهید سپاسی شیراز نیز درمورد جدایی از این باشگاه اظهار کرد: حدود چهارماه پیش به دلیل شرایط جسمانی که داشتم پس از چهارسال از این باشگاه جدا شدم و خوشحالم که تیم فجرپس ازهشت سال به سطح اول فوتبال ایران بازگشت.

او گفت: طی چهارسالی که درخدمت این باشگاه بودم سه فصل آن با مشکلات مالی فراوانی مواجه بودیم اما درفصل چهارم با حمایت فرمانده سپاه فجرتوانستیم شرایط بهتری داشته باشیم وبا تلاش مدیرعامل باشگاه وعلی اصغر کلانتری سرمربی تیم با صعود به لیگ برتر خستگی از تنمان خارج شد.

تیم ایمان سبز شیراز در گروه دوم مسابقات فوتبال دسته دوم که باشرکت ۱۴ تیم برگزار می شود،حضور دارد.

نماینده فارس در دسته دوم در نخستین بازی یکشنبه ۲۳ آبان ماه در ماهشهر به مصاف تیم خلیج فارس این شهرمی رود.

رقابت های فوتبال دسته دوم کشور در ۲ گروه ۱۴ تیمی برگزار می شود و در پایان مرحله گروهی ۲ تیم اول جدول هر گروه راهی دسته یک  خواهند شد و تیم های دوم هم در مرحله حذفی به مصاف هم خواهند رفت تا چهره سومین تیم صعود کننده به دسته یک مشخص شود.

منبع: ایرنا   انتهای پیام/ت  

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت ورزش و جوانان فوتبال ایمان سبز دسته دوم دسته یک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۷۱۴۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه‌های گرامیداشت روز و هفته شیراز اعلام شد

به گزارش خبرنگار مهر، محمدعلی چوبینی بعد از ظهر یکشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه با موضوع تشریح ویژه برنامه‌های گرامیداشت هفته و روز شیراز بیان کرد: سه شب شعر با حضور شاعران شاخص در روزهای دوازدهم (شب شعر بهارنارنج در سالن همایش‌های شهر)، شانزدهم (شب شعر طنزخند در باغ دلگشا) و نوزدهم اردیبهشت (شب شعر نکوداشت هفته شیراز در روز اختتامیه در باغ جهان‌نما) برگزار می‌شود.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز گفت: غبارروبی حرم مطهر شاهچراغ (ع) با حضور مدیریت شهری و مسؤولان این مکان مقدس و برگزاری ویژه برنامه هفته نکوداشت شیراز با دعوت از مسؤولان و هنرمندان از رویدادهای روز پنجشنبه سیزدهم اردیبهشت است.

چوبینی افزود: در روز شنبه ۱۵ اردیبهشت مصادف با روز شیراز تعویض قرآن کریم دروازه قرآن بنا به سنت هرساله و نمایش ویدئومپینگ روز شیراز روی برج آزادی تهران نیز اجرا می‌شود.

وی افزود: برنامه عمومی جنگ شادی در باغ عفیف‌آباد با حضور طنزپردازان شاخص در روزهای شانزدهم، هفدهم و هجدهم اردیبهشت، برپایی رویداد پالوده و بستنی شیرازی از روز شانزدهم تا ۲۰ اردیبهشت و رویداد نقاشی خط سعدی از دوازدهم تا سی‌ام اردیبهشت، برگزاری جشنواره شیراز ورزشی برای کودکان طی روزهای شانزدهم تا نوزدهم اردیبهشت از ساعت ۱۶ عصر در پیاده‌راه سلامت استاد شجریان از دیگر رویدادهای هفته شیراز است.

وی خاطرنشان کرد: همچنین در این هفته میزبان شهرداران یزد و اصفهان جهت انعقاد تفاهم‌نامه مثلث طلایی گردشگری این سه شهر هستیم و آغاز جانمایی ۱۲۵ استرابورد یا استند تبلیغاتی ایستاده جدید در سطح شهر و اجرای طرح گردشگری باغات شیراز نیز در هفته شیراز صورت می‌گیرد.

معاون فرهنگی شهردار شیراز افزود: توسعه گردشگری باغات متناسب با شرایط باغات و قوانین حاکم بر باغات در جهت حفظ و احیا و توسعه گردشگری و اقتصاد شهری در شیراز، سناریونویسی موزه شهر تا پایان اردیبهشت، پیگیری تدوین دانش‌نامه شیراز جلد اول حاوی معرفی مشاهیر و بزرگان شیراز که پایان خرداد به تمام می‌رسد از دیگر اقدامات سازمان فرهنگی شهرداری شیراز در هفته پیش رو است.

وی افزود: طراحی و احداث آمفی‌تئاتر روباز با ظرفیت حداقل پنج هزار نفر، انعقاد قرارداد سمفونی شیراز با کارن همایونفر جهت اجرای فاخر اثری برای شیراز، پیگیری تدوین دایره‌المعارف شیراز در هشت جلد که به سه زبان ترجمه خواهد شد نیز دیگر برنامه‌هایی است که توسط سازمان فرهنگی شهرداری برگزار خواهد شد.

چوبینی در پایان گفت: فضاسازی شهری متناسب با هفته شیراز، برپایی جشنواره عکاسی، توزیع عرقیات مخصوص شیراز به ویژه عرق بهار نارنج در غرفه‌های زندیه و باغ عفیف‌آباد، پخش پادکست شیراز در پروازهای فرودگاهی نیز از جمله دیگر برنامه‌های هفته نکوداشت شیراز است.

کد خبر 6091398

دیگر خبرها

  • رونمایی از آثار ۱۳ معلم مولف در مراسم تکریم مقام معلم
  • اعلام برنامه مسابقات چهار هفته پایانی لیگ یک فوتبال ایران
  • روز صعود از لیگ یک به لیگ برتر: 16 خرداد
  • هدف جدید پرسپولیس سهمیه مستقیم لیگ نخبگان
  • برنامه‌های گرامیداشت روز و هفته شیراز اعلام شد
  • اعتراض باشگاه استقلال به برنامه هفته پایانی لیگ برتر
  • برنامه چهار هفته پایانی لیگ برتر فوتبال اعلام شد
  • دستگيری عاملان نزاع دسته جمعی در کوهدشت
  • اتفاق عجیب در والیبال ایران؛ بازنده‌ای که هیچ وقت سقوط نمی‌کند
  • کتک کاری وحشتناک داور در بازی فوتبال دسته دو جوانان تهران/ دستور موقت برای خاطیان+ فیلم