Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@02:28:47 GMT

ورزش ابهر نیازمند کمک خیرین

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۷۱۵۶۷

ورزش ابهر نیازمند کمک خیرین

ایسنا/زنجان رئیس اداره ورزش و جوانان ابهر گفت: برای توسعه ورزش در جامعه که از ارکان اصلی سلامتی است، نیازمند کمک خیرین هستیم.

تورج عیوض‌محمدی ظهر امروز (۲۲ آبان‌ماه) در جلسه روسای هیئت‌های ورزشی شهرستان ابهر به برگزاری لیگ استعدادهای برتر ورزشی در کشور اشاره کرد و افزود: از برنامه‌ها و اولویت‌های اداره ورزش و جوانان ابهر، پرورش ورزشکاران جدید و حرفه‌ای است که در همین راستا تلاش می‌شود در لیگ استعدادهای برتر کشور نفرات موفق و سرآمد به مسابقات اعزام شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به اهمیت ورزش همگانی به عنوان راهکاری برای ترویج فرهنگ سلامت در جامعه اشاره کرد و ادامه داد: با توجه به نیاز بالای جامعه به ورزش برای حفظ سلامت مردم باید اهتمام لازم در توسعه ورزش همگانی و عمومی را در سطح شهرستان وجود داشته باشد که تحقق این مهم نیز در برگزاری برنامه‌هایی مانند لیگ تندرستی با همکاری مجموعه ادارات و نهادهای دولتی و غیردولتی در سطح شهرستان به ویژه در مدارس است.

رئیس اداره ورزش و جوانان ابهر در ادامه، گریزی به موضوع ایجاد و تاسیس مجمع خیرین ورزش‌ساز در شهرستان ابهر زد و متذکر شد: مردمان خیراندیش ابهر باید نگاهی ویژه به ورزش و حوزه سلامت جسم داشته باشند که در همین راستا از خیرین ابهری درخواست می‌شود کمک‌های مومنانه خود را به سمت و سوی ورزش و جوانان هدایت کنند.

وی به ایجاد اماکن و تاسیسات جدید ورزشی در این شهرستان اشاره کرد و یادآور شد: برخی از این اماکن ورزشی از جمله چمن مصنوعی  شریف‌آباد در ایام‌الله دهه مبارکه فجر افتتاح و به بهره‌برداری خواهد رسید. همچنین در نظر داریم با کمک اداره‌کل ورزش و جوانان استان زنجان و خیرین، دیوار امجدیه شهید بهشتی شهر ابهر را نیز در سریع‌ترین زمان ممکن تعمیر و احداث کنیم.

رئیس اداره ورزش و جوانان ابهر در ادامه از به روز نبودن مربیان در زمینه آسیب‌های بدنی گلایه کرد و افزود: به روز نبودن مربیان از آسیب‌های حوزه وررزش، تهدیدی برای سلامت ورزشکاران است، به همین خاطر مربیان باید تلاش کنند علم و اطلاعات خود را به روزرسانی کنند که در همین راستا در اداره ورزش و جوانان در نظر داریم با برگزاری کلاس‌ها و کارگاه‌های آموزشی، علم و سواد ورزشی مربیان و کمک‌مربیان ورزش شهرستان ابهر را ارتقا دهیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: زنجان ورزش خیرین استانی ورزشی اداره ورزش و جوانان ابهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۷۱۵۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری 120 برنامه در هفته عقیدتی _ سیاسی در خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، معاون هماهنگ کننده دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) استان در نشست خبری گفت: از 8 اردیبهشت  که  بنام هفته عقیدتی _ سیاسی نامگذاری شده  و همزمان با ایام شهادت استاد مرتضی مطهری است برنامه های مختلفی در سراسر استان تدارک دیده شده است.

حجت الاسلام طاهری با بیان اینکه بیش از 120 برنامه مختلف فرهنگی، هنری و ورزشی در قالب 13 محور دراین هفته اجرا خواهد شد، افزود: برگزاری همایش سراسری حکمت مطهر در تمام شهرستانهای استان و تجلیل از مربیان ، اساتید و بسیجیان فعال در عرصه تعلیم و تربیت، حضور در مراسم نماز جمعه و ایراد سخنرانی قبل از خطبه های نماز جمعه، برپایی کارگاههای تبیینی اندیشه مطهر ویژه اساتید و مربیان ، اعضای هیاتهای علمی دانشگاهها و حوزه های علمیه در استان ، دیدار با خانواده های شهید  ، اجرای زنگ سپاس معلم در مدارس مختلف ، غبارروبی و عطر افشانی مزار شهیدان در سراسر استان ، برگزاری مجمع استادان و استاد یاران و مربیان طرح صالحین و مبلغین ، برپایی نمایشگاه آثار شهید مطهری ، مسابقات ورزشی ، فرهنیگ کتابخوانی از کتابهای استاد مطهری از جمله قرنامههایی است که در پایگاههای مقاومت بسیح و نواحی بسیج و سپاه برگزار خواهد شد. 

دیگر خبرها

  • جنوب کرمان ظرفیت افتخارآفرینی بیشتر در زمینه ورزش دارد
  • تکمیل ۳۳ طرح نیمه تمام ورزشی در ایلام
  • رئیس جدید اداره ورزش و جوانان شهرستان ملارد معارفه شد
  • سالن ورزشی آلاشت بازسازی می شود
  • انتخاب حسنی پور به عنوان یکی از مربیان برتر ورزش هنگ کنگ
  • ۸۸ درصد متقاضیان در قم تسهیلات ازدواج دریافت کردند
  • پلمپ ۱۷ باشگاه ورزشی ورامین در دستور کار
  • برگزاری 120 برنامه در هفته عقیدتی _ سیاسی در خراسان جنوبی
  • آذربایجان‌غربی نیازمند جذب اعتبارات مدرسه‌سازی است
  • تجلیل از باستانی کاران شهرستان اسدآباد