Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/یزد فضاهای ورزشی زارچ در اقدامی ابتکاری و در راستای تحقق شعار سال، برای تبلیغ رایگان محصولات تولیدکنندگان داخلی اختصاص پیدا کرد.

با گذشت هشت ماه از سال همچنان جای خالی اقدامات خاص در حوزه فرهنگی برای تحقق شعار سال به خوبی احساس می شود و به نظر می رسد نیاز است که مسئولان بیش از پیش نسبت به این موضوع توجه داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قطع به یقین مهمترین عنصر در پذیرش هر فرهنگی از سوی جامعه منجمله فرهنگ استفاده از کالاهای داخلی، نیازمند تبلیغات و فرهنگ سازی است و در صورتی که بخواهیم این فرهنگ در جامعه بیش از پیش گسترده شود، نیاز به انجام تبلیغات گسترده است اما با توجه به هزینه های بالای تبلیغات، بسیاری از تولیدکنندگان با وجود داشتن کالاهای با کیفیت خوب توانایی انجام این هزینه های بالا را ندارند و نیازمند حمایت از سوی بخشها و نهادهای مختلف هستند.

در این راستا یکی از ابتکاراتی که از سوی اداره ورزش و جوانان بخش زارچ صورت گرفته، اختصاص فضاهای ورزشی این بخش برای تبلیغ کالاهای تولیدکنندگان داخلی آن هم به صورت رایگان است؛ اقدامی که شاید اگر در تمام کشور به عنوان یک الگوی نیک در حوزه فرهنگ سازی استفاده از کالای ایرانی مورد استفاده قرار گیرد می توان امید داشت گرایش مردم به سمت کالاهای داخلی افزایش قابل توجهی پیدا کند.

در اطلاعیه این اقدام ارزشمند که از سوی اداره ورزش و جوانان این بخش صورت گرفته، آمده است: «در راستای تحقق شعار سال ۱۴۰۰ و بیانات مقام معظم رهبری که ما باید کاری کنیم که کالای ایرانی به عنوان یک کالای محکم، مطلوب، زیبا، همراه با سلیقه و بادوام در ذهن مصرف کننده ی ایرانی و غیر ایرانی باقی بماند و به منظور حمایت و پشتیبانی از کالاهای با کیفیت ایرانی، اداره ورزش و جوانان زارچ آمادگی خود را جهت در اختیار قرار دادن فضاهای ورزشی بصورت رایگان به تولید کنندگان و شرکت ها جهت اطلاع رسانی و تبلیغات محصولات ایرانی با اولویت شرکت های دانش بنیان استانی و کشوری اعلام می دارد.
تولیدکنندگانی که تمایل به استفاده از این ظرفیت بسیار ارزشمند در حوزه تبلیغات رایگان کالاهای ایرانی را دارند می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با روابط عمومی اداره ورزش و جوانان بخش زارچ به شماره ۰۹۳۵۶۶۶۳۱۷۰ تماس گرفته و درخواست خود را اعلام کنند.»

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی حمایت از تولید داخلی زارچ يزد اداره ورزش و جوانان اداره ورزش و جوانان فضاهای ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۷۱۶۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبلیغ جالب کفش ورزشی آمریکایی‌ (فیلم)

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • جنوب کرمان ظرفیت افتخارآفرینی بیشتر در زمینه ورزش دارد
  • شیراز میزبان برگزاری اولین جشنواره رسانه‌ای اقوام و عشایر کشور می‌شود
  • حملات ضدفرهنگی پدافند شایسته می‌طلبد
  • پلمپ ۱۷ باشگاه ورزشی ورامین در دستور کار
  • حضور بیش از ۱۲۰۰ نفر ورزشکار در ویژه‌برنامه «ایرانی پهلوان»
  • تبلیغ جالب کفش ورزشی آمریکایی‌ (فیلم)
  • درآمد میلیون دلاری شبکه‌های ماهواره‌ای از سینمای ایران! چرا و چگونه؟!
  • تجلیل از باستانی کاران شهرستان اسدآباد
  • اجرای ورزش زورخانه‌ای در زارچ 
  • شهرام عظیمی خبر داد: بدنبال سهم بیشتر تولیدات داخلی با استفاده از توان بالای هموطنان در مناطق روستایی و عشایری هستیم