Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از gsmarena، همانطور که می‌دانید بسیاری از برند‌های تولید گوشی‌های هوشمند، این روز‌ها به تولید لپ تاپ نیز روی آورده اند. برای مثال هوآوی مدتی پیش از لپ تاپ MateBook 14S رونمایی کرد و اکنون قصد دارد که یک میت بوک دیگر از سری E را عرضه کند.

هوآوی رویدادی را برای ۱۷ نوامبر برنامه ریزی کرده است که در آن محصولات جدید زیادی از اکوسیستم هوشمند خود از جمله Watch GT Runner رونمایی خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این شرکت همچنین فاش کرد که یک Matebook E جدید دو کاربرده با قابلیت جدا شدن صفحه کلید نیز در این رویداد معرفی خواهد کرد.

سری Matebook E از سال ۲۰۱۹ که با تراشه اسنپدراگون ۸۵۰ (در اصل یک اسنپدراگون ۸۴۵ برای تبلت ها) عرضه شد، به روز نشده است. در تصویری که از سری جدید این لپ تاپ منتشر شده می‌توان دید که محصول آینده هوآوی ویندوز ۱۱ را اجرا می‌کند.

در این تصویر همچنین می‌توان حاشیه‌های نازک این سری از لپ تاپ را دید و از طرفی کناره‌های صفحه نمایش آن نیز کمی خمیده خواهند بود. این دستگاه دارای یک اسکنر اثر انگشت در سمت چپ بالا خواهد بود و با مداد جدید Huawei M که در تصویر نیز وجود دارد، می‌توان با آن‌ کار کرد.

باتوجه به استفاده از پردازنده اسنپدراگون به جای پردازنده اینتل و یا AMD در مجموع می‌توان این محصول هوآوی را تبلتی دانست که از سیستم عامل ویندوز پشتیبانی می‌کند و می‌توان به آن صفحه کلید متصل کرد. انتظار می‌رود که لپ تاپ دو کاربرده هوآوی ۴ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت فضای داخلی داشته باشد.

بیشتر بخوانید

تاریخ عرضه محصولات جدید هوآوی فاش شد

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: لپ تاپ هواوی لپ تاپ هیبریدی میت بوک لپ تاپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۷۱۹۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سردیس پدر خوشنویسی خرم آباد رونمایی شد

به گزارش خبرآنلاین لرستان ، آئین رونمایی از سردیس استاد محمدصادق سیف پدر خوشنویسی خرم‌آباد روز یکشنبه در مراسم یادمان این هنرمند برجسته خوشنویسی لرستان برگزار شد.

زنده‌یاد «محمدصادق سیف» متولد ۱۳۱۴ در خرم‌آباد و از نخستین موسسان انجمن خوشنویسان خرم‌آباد و از شخصیت‌ها و مشاهیر فرهنگی لرستان به شمار می‌رفت که ۲۸ اسفند ماه ۱۴۰۲ پس از طی یک دوره بیماری در ۸۸ سالگی درگذشت.

این سردیس اثر هنرمند مجسمه‌ساز لرستانی حمید دریکوند است که در مجتمع فرهنگی هنری شهید آوینی خرم‌آباد نصب خواهد شد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900659

دیگر خبرها

  • کتاب «نامداران موسیقی در سنندج» رونمایی شد
  • سردیس پدر خوشنویسی خرم آباد رونمایی شد
  • گوشی جدید ناتینگ، ۲ روز دیگر رونمایی می‌شود
  • اولین اثر آذرنگاری ایران رونمایی شد
  • ربات هوشمند خودروسازی چینی چری رونمایی شد
  • رونمایی از برات الکترونیک زنجیره تامین مالی
  • برات الکترونیک زنجیره تامین مالی رونمایی شد
  • رونمایی از پرواز رسمی تاکسی پرنده در اسلواکی + فیلم
  • رونمایی از کتاب «هنر فرازان» در برج آزادی
  • آنچه در آئین افتتاحیه هفته فرهنگی سنندج گذشت + فیلم