Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خوزستان مدیر تعاون روستایی خوزستان گفت: روند واریز وجه خرید تضمینی خرمای استعمران از نخلداران خوزستانی آغاز شده است و به زودی مراحل تسویه حساب، نهایی می‌شود.

محمدامین معین راد در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: امسال در راستای سیاست‌های حمایتی دولت حدود ۱۸ هزار تن خرما از نخلداران خوزستانی به صورت تضمینی خریداری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: خرید تضمینی خرمای استعمران در سال ۱۴۰۰ طبق ابلاغیه سازمان مرکزی از ۲۳ شهریور در شهرهای آبادان، خرمشهر، اهواز، کارون، ماهشهر و شادگان آغاز و در اواخر مهرماه به پایان رسید.

مدیر تعاون روستایی خوزستان با بیان اینکه ارزش ریالی خرمای خریداری شده به صورت تضمینی در خوزستان رقمی بالغ بر ۱۴۰ میلیارد تومان است، گفت: روند واریز وجه خرید تضمینی خرمای استعمران از نخلداران خوزستانی آغاز شده است.

معین راد عنوان کرد: طی روند خرید تضمینی خرمای استعمران سال ۱۴۰۰ در استان خوزستان، تاکنون اسناد خرید خرمای نخلداران خرمشهر، کارون و بخشی از نخلداران آبادان به ارزش بیش از ۲۵ میلیارد تومان ثبت شده است.

وی ادامه داد: در حال حاضر روند پرداخت وجه خرمای نخلداران خوزستانی که به صورت تضمینی از آن‌ها خریداری شده در حال انجام است و به زودی مراحل تسویه حساب نهایی می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی اخبار اقتصادی خوزستان خرما خريد تضميني تعاون روستایی خرید تضمینی خرمای استعمران نخلداران خوزستانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۷۱۹۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانش آموز خوزستانی، برگزیده جشنواره افتخار من+فیلم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان گفت: رضوان مرادی فرزند جانباز ارتش مصطفی مرادی از اهواز توانست تندیس سومین جشنواره افتخار من در بخش خاطره صوتی و مکتوب را کسب نماید. 

سردار عبدالرضا میرحاجتی افزود: در سومین جشنواره افتخار من مجموعا شش هزار اثر شامل فیلم، دست‌نوشته، داستان و فایل صوتی به دبیرخانه جشنواره ارسال شده بود. 

وی ادامه داد: استان خوزستان نیز در مجموع ۳۷۶ اثر را به این جشنواره ارسال کرده بود که در نهایت تندیس جشنواره در بخش خاطره صوتی و مکتوب به رضوان مرادی فرزند جانباز ارتش مصطفی مرادی رسید.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • توقف مدعیان قهرمانی به سود استقلال/ قعر در دست خوزستانی‌ها!
  • آغاز خرید مرغ تولید خوزستان توسط شرکت پشتیبانی امور دام
  • خرید تضمینی ۶۰ هزار تن گندم از کشاورزان فارس
  • خرید تضمینی گندم در فارس به ۶۰ هزار تن رسید
  • دانش آموز خوزستانی، برگزیده جشنواره افتخار من+فیلم
  • برداشت گندم از مزارع کرمانشاه آغاز شد
  • بیش از ۷۷۰ هزار تن گندم در خوزستان خریداری شد
  • خرید بیش از ۷۷۰ هزار تن گندم در خوزستان+فیلم
  • خرید تضمینی گندم ۳۰ درصد افزایش یافت
  • ضرورت خرید تضمینی ۲ میلیون راس دام مازاد از دامداران