Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-05-01@00:32:41 GMT

رحمتی گزینه جانشینی کلانتری!

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۷۲۰۷۰

رحمتی گزینه جانشینی کلانتری!

به گزارش خبرگزاری ایسکانیوز؛ فجر سپاسی در فصل جاری نتوانسته به نتایج خوبی دست پیدا کند و از چهار بازی که انجام داده است موفق شده فقط چهار امتیاز کسب کند.

باتوجه به این مسئله موقعیت کلانتری در فجر اصلا خوب نیست و ادامه این روند می‌تواند باعث برکناری او از نیمکت تیم فجر بشود.

فجر سپاسی دو بازی دشوار دیگه مقابل پیکان و سپاهان پیش رو دارد که اگر به نتیجه مطلوب نرسد انوقت برکناری کلانتری قطعی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از مهدی رحمتی به عنوان جانشین کلانتری نام برده می‌شود رحمتی جایگاه ویژه ایی نزد هواداران فجر در شیراز دارد و رابطه دوستانه ایی هم با فلاح مدیرعامل این باشگاه دارد.

صحبت های مقدماتی نیز با مهدی رحمتی انجام شده و آینده کلانتری به دو بازی پیش روی بستگی دارد.

هومن جعفری کد خبر: 1118311 برچسب‌ها فوتبال ایران

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۷۲۰۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمبود کلانتری در تهران/ کلانتری‌ها دیجیتال می‌شوند

آفتاب‌‌نیوز :

رئیس پلیس پیشگیری فراجا گفت: تعداد کلانتری‌های موجود نسبت به تعدادی که طبق قانون باید باشد کم است و این کمبود در تهران بیشتر به چشم می‌خورد، اما در تلاش هستیم تا بتوانیم با کمک سایر دستگاه‌ها این کمبود‌ها را جبران کنیم.

سردار علی مویدی، رئیس پلیس پیشگیری فراجا اظهار کرد: ابزار و الزامات کافی برای رصد کردن نوع ماموریت و نوع خطا و کم‌کاری همکاران وجود دارد.

او با بیان اینکه در مجموعه پلیس پیشگیری تلاش داریم تا خدمات با کیفیت بهتری انجام شود، گفت: همچنین برای زودتر به صحنه رسیدن پلیس ۱۱۰ هم برنامه‌های ویژه‌ای داریم تا باعث رضایت شهروندان هم شود.

رئیس پلیس پیشگیری فراجا تاکید کرد: یکی از اولویت‌های اصلی ما در سال ۱۴۰۳، دیجیتالی شدن کلانتری‌ها است.

رئیس پلیس پیشگیری فراجا با اشاره به کمبود کلانتری در کشور گفت: تعداد کلانتری‌های موجود نسبت به تعدادی که طبق قانون باید باشد، کم است و این کمبود در تهران بیشتر به چشم می‌خورد، اما در تلاش هستیم تا بتوانیم با کمک سایر دستگاه‌ها این کمبود‌ها را جبران کنیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • اوزونیدیس: نتایج چهار بازی اخیر شایسته ما نیست
  • گزارشی از چند روز مراجعه به پلیس امنیت؛ توقیف‌های پولساز
  • بارسلونا ۴-۲ والنسیا/ لواندوفسکی بلای جان خفاش‌ها شد+ فیلم
  • سرجی روبرتو: تا پای مرگ در کنار ژاوی هستیم؛ می‌دانستیم او بهترین گزینه برای بارسلوناست
  • نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴ فرصتی برای امضای تفاهم نامه‌های دوجانبه و چند جانبه است
  • خط دفاع پرسپولیس فقط یک تغییر اجباری دارد
  • اعتراض فجرسپاسی به رای بازی جنجالی لیگ یک
  • کمبود کلانتری در تهران/ کلانتری‌ها دیجیتال می‌شوند
  • انجام بیش از ۲۴ هزار عملیات امدادرسانی فوریت‌های پزشکی در استان اصفهان
  • فقط سه پنالتی زن برای پرسپولیس مانده بود!