Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-01@12:53:53 GMT

چرا وقتی می‌بَریم، صدای کسی بلند نمی‌شود

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۷۲۰۷۹

چرا وقتی می‌بَریم، صدای کسی بلند نمی‌شود

ایسنا/کرمانشاه دبیر هیات کشتی کرمانشاه به تمرکز هیات روی رده های سنی پایه اشاره کرد و گفت: پس از رقابت های قهرمانی کشور که کرمانشاه شانزدهم شد، عده ای آن را در بوق و کرنا کردند، اما اکنون که در لیگ غرب کشور خوب نتیجه می گیریم و قهرمان کشور را شکست می دهیم، صدای کسی بلند نمی شود.

منصور کیانی در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه شرایط کشتی کرمانشاه خوب است، اظهارکرد: کرمانشاه از دیرباز یکی از قطب های کشتی ایران بوده و طی سالهای اخیر هم نسل خوبی از کشتی گیران در این دیار رشد کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: یکی از برنامه های مهم هیات کشتی استان، تمرکز روی رده های پایه است تا بتوانیم برای چند سال  آینده بازهم شاهد ظهور ستاره هایی در کشتی استان باشیم.

دبیر هیات کشتی کرمانشاه به عملکرد ضعیف تیم رده سنی نوجوانان کشتی کرمانشاه در رقابت های قهرمانی کشور که چندی پیش برگزار شد اشاره کرد و گفت:  در این رقابت ها تیم کرمانشاه در جایگاه شانزدهم کشور قرار گرفت و پس از این نتیجه آماج انتقادهای زیادی قرار گرفتیم و در بوق و کرنا کردند که کشتی کرمانشاه افول کرده است.

وی با غیرمنصفانه خواندن این انتقادها، گفت: همین تیم یکی دو هفته پیش در رقابت های لیگ غرب کشور، تیم لرستان که قهرمان کشور بود را شکست داد. چرا آن زمان که تیم کرمانشاه در این لیگ تیم های دیگر را می برد، صدای کسی بلند نمی شد.

کیانی یکی از مهمترین مشکلات کشتی کرمانشاه را تعطیلی دو ساله آن به دلیل شیوع کرونا عنوان کرد و گفت: طی این دوسال شرایطی را در کرمانشاه تجربه کردیم که کشتی دیگر استانها مانند مازندران آن را نداشت.

وی تصریح  کرد: در این مدت سالن های کشتی کرمانشاه تعطیل بود و سالن خصوصی هم نداشتیم که فعالیت کند. هربار هم می خواستیم که سالن ها را باز کنیم، مسئولین اجازه نمی دادند و عده ای معترض بودند.

دبیر هیات کشتی کرمانشاه افزود: این درحالی است که باشگاه های کشتی در مازندران طی این مدت باز بود و در کنار سالن های دولتی، سالن های بخش خصوصی هم فعالیت می کردند، چیزی که در کرمانشاه ما نداشتیم، بنابراین طبیعی است که کشتی گیران آنها آماده تر ظاهر شوند.

وی در ادامه به بازگشایی سالن های کشتی کرمانشاه پس از دو سال اشاره کرد و گفت: سرانجام پس از دو سال تعطیلی، سالن های کشتی بتدریج در حال بازگشایی هستند و امیدواریم بزودی شور و نشاط گذشته را در سالن هایمان ببینیم.

کیانی در بخش پایانی سخنانش به صحبت های اخیر رئیس فدراسیون کشتی در خصوص برنامه فدراسیون برای توسعه کشتی در پنج استان کشور از جمله کرمانشاه اشاره کرد و گفت: از هر برنامه ای که فدراسیون داشته باشد استقبال می کنیم و آن را در کرمانشاه اجرایی می کنیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی کشتی كرمانشاه کروناویروس کرونا در ایران اشاره کرد و گفت کشتی کرمانشاه هیات کشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۷۲۰۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرداری می‌تواند با کشور‌های خارجی قرارداد ببندد، اما نه قرارداد‌های پنهانی

احمد علیرضابیگی، عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شورا‌ها در مجلس درباره قرارداد ۲ میلیارد یورویی شهرداری تهران با چین گفت: «شهرداری می‌تواند با کشور‌های خارجی قرارداد ببندد، اما نه قرارداد‌های پنهانی یا دارای ایرادات. وزارت کشور هم در این مورد نظریه تخصصی خود را می‌دهد. اما دستگاه‌های نظارتی باید به این موارد ورود پیدا کنند.»

به گزارش هم‌میهن، او افزود: شورای شهر بر عملکرد شهرداری نظارت دارد و باید براساس چارچوب‌ها عمل کند. اما دستگاه‌های نظارتی هم باید بر عملکرد دستگاه‌های مختلف از جمله شهرداری نظارت داشته باشند. اینطور به نظر می‌رسد که نظارت و خوفی از این دستگاه‌ها وجود ندارد؛ بنابراین هر کسی هر جا ایستاده فکر می‌کند باید چپاول کند.

او گفت: تمام این موضوعات سیاسی است و این به نوع حکمرانی در کشور برمی‌گردد. در مدل حکمرانی کنونی اراده مردم را به حداقل رسانده‌ایم. وقتی مردم حس کنند نظر و اراده آن‌ها تعیین‌کننده است، نظارت را توسعه می‌دهند و نتیجه آن روی کار آمدن شورای شهری است با پشتوانه مردمی که به مردم بدهکار است و باید پاسخگوی شهروندان باشد.

او افزود: چراکه باز هم باید درِ خانه مردم برود برای گرفتن رای؛ پس سعی می‌کند رضایت مردم را به دست آورد. رضایت مردم وقتی به وجود می‌آید که شورای شهر به نیابت از آن‌ها عمل می‌کند. وقتی این اتفاق نمی‌افتد مردم کنار می‌مانند و نظارتی اتفاق نمی‌افتد. اگر نظارتی هم وجود داشته باشد در مقابل آن مقاومت می‌شود. با این روند شاهد پیشرفتی نخواهیم بود.

دیگر خبرها

  • معلمان مشق عشق را در مکتب‌خانه‌ها تدریس می‌کنند
  • شهرداری می‌تواند با کشور‌های خارجی قرارداد ببندد، اما نه قرارداد‌های پنهانی
  • ببینید | وقتی ایران کشتی و بالگرد آمریکایی‌ها را زد؛ جنگ شهید نادر مهدی با قایق با ناوهای آمریکایی!
  • هنرمندان صنایع دستی در اکسپو ۲۰۲۴/ حضور فارس با بسته‌های گردشگری
  • مدرسه حکمت با همت خیران بازسازی و متحول شد
  • شهید مطهری صدای بلند عقلانیت انقلاب اسلامی بود
  • چرا صدای جنبش‌های دانشجویی عربی در حمایت از فلسطین بلند نمی‌شود؟
  • هت‌تریک رکورد شکنی سامیار | عبدلی رکورد ۵۰ آزاد را هم جابه جا کرد
  • اسامی نفرات دعوت شده اردوی هفتم تیم کشتی آزاد جوانان
  • رکوردشکنی سامیار عبدلی در شنا