Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تقریب»
2024-04-30@08:00:43 GMT

فراخوان عمومی برای تظاهرات 13 نوامبر در سودان

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۷۲۰۹۲

فراخوان عمومی برای تظاهرات 13 نوامبر در سودان

به گزارش حوزه سایر رسانه های خبرگزاری تقریب، تاکید فعالان شبکه های اجتماعی سودان برای شرکت در تظاهرات میلیونی در مخالفت با تصمیمات عبدالفتاح برهان در برنامه امشب «هاشتاغ» تشریح خواهد شد. 

در این باره به شعار کمیته های مردمی در هشتگ "نه مذاکره و نه قانونی است" که مخالفت آنها را با قانونی جلوه دادن کودتا نشان می دهد، اشاره خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در این خصوص مخالفت فعالان شبکه های اجتماعی به اقدام عبدالفتاح البرهان در تشکیل شورای حاکمیتی به ریاست خود و نصب محمد حمدان دقلو به عنوان معاون و نیز عضویت شمس دین کباشی و یاسر العطا و شماری از غیر نظامیان هوادار که بیشترشان عضو جبهه میثاق بودند، تشریح خواهد شد.  

گفتنی است کمیته‌های مردمی روز دوشنبه در خرطوم برای مشارکت در تظاهرات میلیونی 13 نوامبر فراخوان دادند و پیش بینی می شود این تظاهرات با مشارکت گسترده مردم در راستای مخالفت با تصمیم های نظامیان کودتاچی در این کشور برگزار شود.

«هاشتاغ» به تهیه کنندگی و کارگردانی محمدمعین مقامی و اجرای علا قاسمی، امشب 22آبان ماه ساعت 22:15 به وقت تهران از آنتن شبکه العالم پخش خواهد شد.


انتهای پیام/

منبع: تقریب

کلیدواژه: خواهد شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۷۲۰۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فراخوان ثبت نام جشن ازدواج نخبگان منتشر شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ،فراخوان ثبت نام جشن ازدواج نخبگان ویژه‌ی مستعدان و نخبگان به همت نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در بنیاد ملی نخبگان منتشر شد.

مراسم جشن ازدواج نخبگان همزمان با عید سعید غدیر و با اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری برگزار می‌شود.

تاریخ عقد متقاضیان از فروردین ۱۴۰۱ به بعد در نظر گرفته شده و استفاده هر دو یا یکی از زوجین از تسهیلات بنیاد ملی نخبگان از جمله شروط ثبت نام در این فراخوان است.

علاقه‌مندان می‌توانند برای ثبت نام تا تاریخ ۲۰ اردیبهشت عدد ۲ را به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۸۸۶ ارسال و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۶۳۴۷۸۱۸۰-۰۲۱ تماس بگیرند.

دیگر خبرها

  • اجرا نشدن شبکه فاضلاب روستایی در حاشیه زاینده‌رود سلامت عمومی را به خطر می‌اندازد
  • اجرا نشدن فاضلاب روستایی در حاشیه زاینده‌رود سلامت عمومی را به خطر می‌اندازد
  • فراخوان ثبت نام جشن ازدواج نخبگان منتشر شد
  • منافع شخصی دلیل عدم عمل به قانون در شهرداری ها / استمرار کاهش کیفیت زندگی در کلانشهرها و شهرها /نتایج وخیم عدم مشارکت در انتخابات شوراها
  • سفر فرستاده ویژه پوتین به سودان
  • بازداشت عامل تیراندازی در گتوند
  • یمن فیلم لحظه سرنگونی پهپاد آمریکایی را منتشر کرد+ فیلم
  • انتشار آگهی فراخوان عمومی جهت ارزیابی کیفی پیمانکاران راه و ترابری
  • سودان خواهان برگزاری نشست فوری شورای امنیت درباره «تجاوزات امارات» شد
  • دستگیری عامل تیراندازی در گتوند