Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، محمدطلا مظلومی نماینده مردم بهبهان و آغاجری در مجلس شورای اسلامی با حضور در نمایشگاه جنایات تروریستی گروهک حرکه النضال با بیان اینکه ظرفیت بسیار خوبی در مجلس شورای اسلامی برای روشنگری علیه گروهک های تروریستی وجود دارد و باید از آن استفاده کرد، گفت: ما در زمینه قانون گذاری از طریق کمیسیون های مختلفی که در مجلس وجود دارد، می توانیم از وقوع جرم، تامین نیازهای مالی و تجهیزاتی و نیروی انسانی تروریست ها پیشگیری کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: در حوزه دیپلماسی هم با توجه به ظرفیتی که هم در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس وجود دارد و هم سازمان بین المجالس، نمایندگان می‌توانند به روشنگری علیه گروهک های تروریستی در سطح جوامع بین المللی بپردازند. همچنین در گروه های دوستی که بین المجالس دارند می‌توان به بیان واقعیت پیرامون گروهک های تروریستی پرداخت و در برابر تحریف هایی که اغلب کشورهای اروپایی در این موضوعات انجام می دهند روشنگری کرد. البته شاید در کوتاه مدت این اقدامات آثار زیادی نداشته باشد ولی تداوم آن در دراز مدت باعث نتایج خوبی خواهد شد.

نماینده بهبهان و آغاجری یکی دیگر از ظرفیت‌های مجلس برای مقابله با گروهک‌های تروریستی در سطح بین‌المللی را دیدار با سفرای کشورهای خارجی و اعضای سازمان ملل و اجلاس هایی دانست که در سطح جهانی برگزار می شود.

مظلومی با اشاره به فعالیت رسانه‌ای گروهک‌های تروریست علیه جمهوری اسلامی ایران گفت: با توجه به این که این شبکه ها در سطح جهانی ملزم به رعایت خیلی از قواعد و اصول بین المللی هستند باید از این ظرفیت استفاده کنیم و در جهت محدودسازی و حذف این شبکه ها همچون شبکه احوازنا قدم برداریم.

وی در پایان بازدید از این نمایشگاه با امضای طوماری به نمایندگی از مردم خوزستان محاکمه حبیب أسیود سرکرده گروهک تروریستی حرکه النضال را از قوه قضائیه مطالبه کرد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: حبیب اسیود حرکه النضال گروهک های تروریستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۷۲۱۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دهن‌کجی نتانیاهو به احکام دادگاه لاهه/ تأثیری ندارد

به گزارش خبرآنلاین به نقل از ایسنا «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی امروز جمعه در بیانیه‌ای که در برنامه تلگرام منتشر شد، گفت: تحت رهبری من، اسرائیل هیچ تلاشی از سوی دادگاه کیفری بین‌المللی در لاهه برای تضعیف حق اساسی خود برای دفاع از خود را نمی‌پذیرد.

روزنامه رای الیوم نوشت نتانیاهو در ادامه افزود: اگرچه تصمیمات اتخاذ شده توسط دادگاه لاهه بر اقدامات اسرائیل تأثیری نخواهد داشت، اما آنها سابقه خطرناکی را ایجاد خواهند کرد که سربازان و شخصیت‌های عمومی را تهدید می‌کند.

قضات دیوان بین‌المللی دادگستری طبق درخواست آفریقای جنوبی، روز جمعه (۶ اسفند) احکامی موقت را علیه رژیم صهیونیستی صادر کردند. به طور خلاصه این دادگاه از رژیم اسراییل خواست تمام اقدامات لازم را برای جلوگیری از نسل‌کشی در غزه انجام دهد.

این دادگاه همچنین به رژیم اسرائیل دستور داد ظرف یک ماه تمام اقداماتی را که برای جلوگیری از نسل‌کشی انجام داده، به دیوان لاهه گزارش دهد.

قاضی این دادگاه گفت حکم یاد شده تعهدات بین‌المللی برای اسرائیل ایجاد می‌کند.

311311

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899938

دیگر خبرها

  • پنج راه برای تکمیل «چرخه استرس» و جلوگیری از فرسودگی یا افسردگی
  • درآمد میلیون دلاری شبکه‌های ماهواره‌ای از سینمای ایران! چرا و چگونه؟!
  • آمریکا گروهک‌های تکفیری منطقه را احیا می‌کند
  • تقاضای ارتقاء جایگاه مسئولین فنی بهداشتی دامپزشکی در جلسه هم اندیشی نیشابور
  • از سینمای متفکر به فیلم های کمدی رسیدیم
  • دهن‌کجی نتانیاهو به احکام دادگاه لاهه/ تأثیری ندارد
  • متلاشی شدن ۴۵۴ باند تبهکاری در ترکیه در ۱۰ ماه گذشته
  • دستگیری یک نوجوان ۱۶ ساله در پی تهدید تروریستی در المپیک
  • قانون مهریه 2 الی 3 سال است که معطل مانده/ نماینده مجلس: منتظر هستیم؛ فعلا دست هیئت رئیسه است
  • ماده‌ای سمی که به راحتی می‌توان از تولیدش جلوگیری کرد